 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
politik kritik Neznanec

Pridružen-a: Sob 08 Mar 2008 13:42 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.04
|
Objavljeno: Ned Mar 09, 2008 8:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pogruntal sem zakaj traktor s kontaktom normalno vžge, brez njega pa sam od sebe vergla, to pa zato, ker obrati motorja presežejo obrate štarterja, in štarter posledično vrže nazaj noter.
Tisto, da sem zamenjal nadomestne vilice z originalnimi se ni obrestovalo (spet je verglal), zato sem dal nadomestne vilice nazaj v štarter. Domislil sem se tudi rešitve, da bi podložil feder v magnetnem stikalu, z 1 cm visokimi podložkami (tako bi zobnik vrglo nazaj v štarter) In, ko sem že ves vesel vgradil štarter v traktor je pri vžigu prišlo do stika, skuril sem dve varovalki, ali je to mogoče posledica vgrajevanja podložk pod feder v magnetnem stikalu????
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Mar 09, 2008 11:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Skoda,da prej nisem vedel za tvoj problem - vceraj sem bil v Lj.(sejem Dom)
Six pack Laskega in problem bi resili 1,2,3 - pa se kolega je bil z mano,ki se ukvarja s hidravliko-naredila bi ti generalno edino pobarvati bi ga moral sam
Glede podlaganja magneta-ko si ga podlozil magnet ne more vec dovolj potegniti kotve noter,...Vec napravis ce malo "nategnes" tisti feder.
Pomeri s kljunastim merilom (subler) razdaljo od bloka do vzrtajnika v motorju in razdaljo od prirobnice do konca zobnika na zaganjacu - zobnik v zaganjacu mora biti kaksen milimeter bolj noter drugace prijema v vztrajnik in od tu prihaja "sum peska".
Tocne razdalje sem nazalost pozabil ampak mi je verjetno oprosceno saj se z zaganjaci nisem profesionalno ukvarjal zadnjega pol zivljenja oziroma cca. 18 let  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
politik kritik Neznanec

Pridružen-a: Sob 08 Mar 2008 13:42 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.04
|
Objavljeno: Ned Apr 06, 2008 10:26 am Naslov sporočila: |
|
|
EUREKA!!!!
Dolgo se nismo slišali! Za vse tiste, ki boste še kdaj imeli težave s štarterjem bom povedal kako sem na koncu štarter popravil sam, brez mehanikov.
Po težavah, ko sem v štarterju zamenjal smer vijačnice, pa potem obrnil magnet (magnet na stator) in nazadnje je prišlo do kratkega stika zaradi podložk vgrajenih pod feder v magnetu, sem težavo rešil na preprost način!!!
Malo sem podmazal zobnik na štarterju, tako da se je ob prekinitvi kontakta zobnik potem z lahkoto vrnil nazaj ven iz vpetja v zobnike motorja.
Zdaj štarter ne spušča nobenih zvokov in ostalih čudnih stvari, je v odličnem stanju. S svojim popravljanjem sem dokazal, da lahko skoraj brez izkušenj z motorji popravim stvari, pa čeprav sem štarter razšraufal vsaj desetkrat, nisem obupal!!! Dokazal pa sem tudi, da lahko kupiš na bolhi štarter poceni, rabljenega(mora seveda normalno delati) in ga potem prešraufaš v drugo ohišje in stvar bo delala, ne potrebuješ kupovati novega.
Hvala Robert, ElGrigon, Marko, Tiger, MadMax, Iztok!!!
Vse stroje je treba PODMAZOVAT!!! Če bi kupil nov štarter bi imel iste težave, saj spet nebi podmazal novega zobnika in bil bi v začaranem krogu.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Apr 06, 2008 8:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
politik kritik je napisal/a: |
[/b]Vse stroje je treba PODMAZOVAT!!! [/b] |
Tudi gospodinjske
Medtem sem sva s zgoraj omenjenim kolegom imela zanimivo prigodo z zaganjacem.
On ima MF kopaca,ki ga je kupil za celi 5000 eurov - pac dovolj za izkop temeljev za hiso,nakladanje gnoja in presajanje drevja
Ravno se loti izkopa in ze drugi dan tezko vzge,tretji dan pa mrtev-samo KLIK KLIK
Seveda je strokovno obtozil akumulator in nabavil novega-isti k...
Potem me pa le poklice in greva v demontazo in obdukcijo zaganjalnika.
Kolektor lep,scetke solidne - verjetno so se zataknile,torej ocistiva in sestaviva.
Isti k... - le opazil sem,da se malce obraca in se nesramno segrevajo kabli.
Drugi dan razdreva celega in pomeriva izolacijsko upornost statorja - prebit
razdreva ven navitje in opaziva,da je tkaninasta izolacija kot star casopisni papir in je na enem mestu prebila.
Vso sva odstranila in na novo povila,na zunanji strani navitja dodala se izolacijski papir in vse skupaj dvakrat zalakirala.
Drugi dan je sledila sestava in dela kot urca  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|