 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tihipes Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2008 8:27 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 8:35 am Naslov sporočila: Blokada vžiga na FIAT 2.8 TD |
|
|
Zanima me kako bi najenostavneje naredil blokado vžiga na motorju FIAT 2.8 TD letnik 1999. Na skrito mesto bi vgradil stikalo, ki bi blokiralo vžig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drVrh Član



Pridružen-a: Sre 20 Feb 2008 20:17 Prispevkov: 918 Aktiv.: 4.35 Kraj: Slovenija-Koroska-Prevalje-Lese
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 2:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
LP
Ključ avta bi vedno nosil s seboj, ga ne bi nikomur dal! _________________ Iz dneva v dan sem se spraševal kaj je to elektrika, vendar nisem našel odgovora ... in še vedno si postavljam to vprašanje
LP
Grega |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mat^2 Član

Pridružen-a: Čet 10 Apr 2008 21:52 Prispevkov: 23 Aktiv.: 0.11 Kraj: trenutno-LJ
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 2:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Elektriko za črpalko od goriva prekineš, pa avto ne vžge več. Kje najdeš pravo žico pa vprašaj kakšnega avtoelektričarja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marjanp Član


Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28 Prispevkov: 250 Aktiv.: 1.16 Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 5:26 pm Naslov sporočila: Ideja z izklopom bencinske črpalke ni slaba |
|
|
Avto ti v tem primeru niti ne bi "zazaugal".
Ideja mi je dopadljiva, ker vsi bi študirali okoli računalnika, odvzem napajanja in podobno. Toda izkušeni mački bi to najprej pomislili in zlahka ugotovili, najmanj je iz svečke potegniti (kabel) žico in preveriti iskro. Skepanje prekinjeno napajanje na računalnik ali prekinjena sonda vžiga.
Ko dolgo časa tako"verglaš", bencin nemotoma teče v motor in zapaca svečke (po domače zazavga). Tudi takrat ko sam prekineš iskre na svečkah.
Poišči el. bencinsko črpalko (upam da je tvoj fiat tako narejen) - ponavadi blizu ali celo v rezervoarju goriva. Ta črpalka ima dve žici, ena je običajno rjava = minus, bistvena je druga žica. Zapomni si barvo, odpri razdelilno ploščo z varovalkami in releji, poišči žico enake barve, jo odklopi, preveri jo še z ohm metrom in tako si našel pravo žico. Vmes veži stikalo (žico lahko tudi prekineš in vmes vežeš stikalo), ko bo stikalo na nič črpalka ne bo delovala. Lahko pride do manjše zakasnitve pri zaustavitvi motorja, to lahko preveriš tako, da stikalo postaviš v ničelno pozicijo, kadar motor teče.
Veliko sreče pri iskanju žice in veliko zadovoljstva, ko si boš sam napravil blokado motorja
Marjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marjanp Član


Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28 Prispevkov: 250 Aktiv.: 1.16 Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 5:47 pm Naslov sporočila: Malo premisli |
|
|
V prejšnjem sporočilu sem mogoče premalo poudaril bencinska črpalka.
Šele kasneje sem bil pozoren na TD kar mislim, da pomeni diesel.
V tem primeru se ne bi preveč igral saj nafta za bosch črpalko pomeni tudi mazanje. Če bi predolgo obratovala na suho lahko zariba.
V tem primeru pa na bosch črpalki poišči el.-magnetni ventil kateri odpre nafto bosch črpalki. isto je plus vezan na razdelilno ploščo z varovalkami in releji. Žico poišči po proceduri v zgornjem sporočilu in jo prekinjaj s stikalom.
Ta varianta je boljša, ker zapre nafto na sesalni strani bosch črpalke tako da zapre naftni ventil, zato v sami bosch črpalki nafte ne zmanka, ampak na sesalni strani naredi neznaten vakum.
Uživaj v samogradnji
Marjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 6:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker je diesel je najbolje blokirati štarter. En copy/paste za Fiat Ducato 2002, preveri če je morda kaj v pomoč:
IMMOBILISATION POINT 1: Relay pump ignition wire. Cut the ORANGE wire located in the wiring harness coming out of the connector of the ignition key.
IMMOBILISATION POINT 2: Gasoil pump. Cut the LIGHTBLUE/WHITE wire located in the wiring harness coming out of the gasoil pump, in the engine compartment, above the driver’s side mudguard.
STARTER (+50): Cut the RED/BLACK wire located in the wiring harness coming out of the ignition key.
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da bi to ropar hitro poštekal in motor prižgal direktno na štarterju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tihipes Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2008 8:27 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 10:18 pm Naslov sporočila: Re: Malo premisli |
|
|
Marjanp je napisal/a: |
V prejšnjem sporočilu sem mogoče premalo poudaril bencinska črpalka.
Šele kasneje sem bil pozoren na TD kar mislim, da pomeni diesel.
V tem primeru se ne bi preveč igral saj nafta za bosch črpalko pomeni tudi mazanje. Če bi predolgo obratovala na suho lahko zariba.
V tem primeru pa na bosch črpalki poišči el.-magnetni ventil kateri odpre nafto bosch črpalki. isto je plus vezan na razdelilno ploščo z varovalkami in releji. Žico poišči po proceduri v zgornjem sporočilu in jo prekinjaj s stikalom.
Ta varianta je boljša, ker zapre nafto na sesalni strani bosch črpalke tako da zapre naftni ventil, zato v sami bosch črpalki nafte ne zmanka, ampak na sesalni strani naredi neznaten vakum.
Uživaj v samogradnji
Marjan |
Marjan,
Hvala za izčrpno navodilo. Da motor je diesel. Malo sem preveril in ugotovil, da grejo iz glave motorja štiri tanke kovinske cevke v neko napravo kjer se združijo. Ta naprava ima priključene 3 žice. Ali je to bosch črpalka?
LP
Nino |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pato90 Član

Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 20:16 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.18 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Pon Apr 14, 2008 11:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
če mi podaš še tip motorja in letnik izdelave vse piše v prometni ti lahko pošljem sliko vezave elektroventila na bosh pumpi iz avtodate.
L.P. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Apr 15, 2008 12:21 am Naslov sporočila: |
|
|
O zaščiti na principu odklopa bencinskih črpalk ali pa elektro ventilov na dizlih pojejo že vrabci na strehah ... ... in zato imajo lopovi s seboj vedno par metrov žice in originalen načrt ciljnega avta, da takoj vedo kje se take blokade prebrikajo brez iskanja skritih stikal ali relejev ...
Malo izvirnosti pri tem vam ne bi škodilo ... saj smo štromarji in naše blokade so lahko zato bolj učinkovite ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Roadracer Član


Pridružen-a: Ned 16 Okt 2005 18:41 Prispevkov: 482 Aktiv.: 2.03 Kraj: LJ/Litija
|
Objavljeno: Tor Apr 15, 2008 8:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Malo izvirnosti pri tem vam ne bi škodilo ... saj smo štromarji in naše blokade so lahko zato bolj učinkovite ...  |
Lahko vežeš po prej omenjenih predlogih, hkrati dodaš še minutni delay. Poleg tega potegneš kable še na armaturko in vklopiš dve nesmiselni opozorili (okvara zavor). To ga bo zmedlo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Apr 15, 2008 8:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Hm, sprašujem se, če bi sploh kdo ukradel avto star 9 let, po vrhu še italijan. Mogoče kakšen đanki? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Tor Apr 15, 2008 8:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Vgradiš eno blokado, ki izklopi števec za gorivo, da kaže na nulo in z minutno zakasnitvijo ukasne motor. Če bo lopov mislil, da ne vžge zaradi praznega tanka, verjetno ne bo šel po gorivo, ampak bo šel vlamljat drug avto.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tihipes Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2008 8:27 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Tor Apr 15, 2008 8:59 am Naslov sporočila: |
|
|
pato90 je napisal/a: |
če mi podaš še tip motorja in letnik izdelave vse piše v prometni ti lahko pošljem sliko vezave elektroventila na bosh pumpi iz avtodate.
L.P. |
To je kombi
komercialna oznaka DUCATO 2.8 TD
prostornina 2800, 90KW
Tip motorja 8140.43 letnik 1999
Fiat tip 230BLMAA - TD |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marjanp Član


Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28 Prispevkov: 250 Aktiv.: 1.16 Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 15, 2008 8:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tihi ŽIV
Točno.
štiricilinderski motor ima iz bosch črpalke štiri kovinske cevke do brizgalk katere so pritrjene v glavo motorja. Brizgalke brizgnejo diesel v zgorjevalni prostor cilinda.
Vsem cinikom!
Zavedati se je potrebno, da je navadno cilj eden, do tega cilja je več poti, obstajajo najkrajša in najdaljša. Pripravljen sem prehoditi najdaljšo, samo da sem celo pot zadovoljen. Nisem pa pripravljen prehoditi najkrajšo pot in pri tem biti nezadovoljen ali celo nesrečen.
LP
Marjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|