www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Renault Master nagaja koda za vžig...

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Edi
Član
Član



Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12
Prispevkov: 169
Aktiv.: 0.79
Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 19, 2008 6:26 pm    Naslov sporočila:  Renault Master nagaja koda za vžig... Odgovori s citatom

Pozdravljeni, pri kombiju mi včasih nagaja koda za zagon motorja. Ko dam kontakt bi morala rdeča lučka ugasnit, obrniti ključ v start in motor bi vžgal... Meni pa lučka začne hitro utripati in motor ne vžge. Če vzamem drug ključ in ga na hitro obrnem v start, običajno kljub rdeči lučki vžge brez problema, samo potem lučka za olje sveti.( olja je dovolj ). Če ga nato ugasnem in startam pravilno počasi s kontaktom v večini primerov deluje tako kot mora. Ima morda kdo podobne izkušnje? Ali je možno izklopit blokado motorja brez posledic za ostale instrumente?
lp edi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
poule
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53
Prispevkov: 813
Aktiv.: 3.62
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 19, 2008 7:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem podoben primer na Cliotu. Potem ko so mi ključi padli na tla, se mi je naključno dogajalo, da je samo rdeča lučka hitro utripala, lučka za olje pa gorela. Bencinska pumpa ni zalaufala in nisem ga mogel vžgat.

Vzrok je bil odlepljen čip v ključu-posledica padca. Čip sem zalepil na mesto, kjer je bil (v sprednjem delu, pri kovinskem delu ki gre v ključavnico). Če je bil čip v zadnjem delu ključa, računalnik ni prepoznal kode. Sedaj deluje B.P.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Edi
Član
Član



Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12
Prispevkov: 169
Aktiv.: 0.79
Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 24, 2008 9:07 pm    Naslov sporočila:  Vžig... Odgovori s citatom

Takole je s tem, kar se tiče čipov v ključih je vse tam, kjer naj bi bilo. Problem mi verjetno dela avtoalarm (Vampire, spredaj pri motorju neka črna škatla in mali miljon črnih žic), ki je baje izklopljen a še vedno vgrajen. Saj bi ga vrgel ven pa so rekli ne diraj lava... Porivat kombija pa tud ni ravno prijetno, če crkne sredi ceste. Torej ali je kdo ki zna ta alarm vreč ven? Oziroma ali lahko kako to blokado prebrikam in se vozim normalno? Pa kombi je Renault Master letnik 99, če komu to kaj pove.
Lp Edi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robertos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.34
Kraj: Vuhred JN76OO

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 25, 2008 12:24 am    Naslov sporočila:  Re: Vžig... Odgovori s citatom

Edi je napisal/a:
Oziroma ali lahko kako to blokado prebrikam in se vozim normalno?
Lp Edi

Najprej moraš ugotovit kje je narejena blokada, ali na računalniku, ali na črpalki za gorivo, ali morda celo kje drugje.
Nisi napisal katera lučka ti utripa, lučka od Vampira ali originalna Renault. Če utripa originalna od Renaulta, kot razumem iz prvega posta, potem Vampire nima veze z problemom (razen v primeru, če ni kdo delal blokado na kodi ključa, v kar ne verjamem). Najpogostejši vzrok je slab stik, ali hladni lot na sami tipki v daljincu, ali slaba baterija v daljincu, slab stik tuljavice. Po znaku diode (lučke), kratko utripanje pomeni, da se ni izmenjala koda, oziroma nepravilna koda iz ključa. Zamenjaj baterijo v daljincu, je zelo majhen strošek v primerjavi s težavami, ki ti jih lahko povzroči. Lahko pa je, čeprav se bo komu zdelo banalno, slab akumulator v avtomobilu, kar povzroči prevelik padec napetosti pri startu, ter vklop alarma (Renault ali Vampire).
In še to, ko boš zamenjal baterijo, je potrebno daljinca sprogramirat (vsaj tako je pri Renault Clio), za normalno delovanje. Zategni ročno zavoro, menjalnik daj iz prestave v nevtralni položaj, snemi minus "klemo" akumulatorja (zaradi večje varnosti), vstavi ključ v ključavnico in daj kontakt, namesti nazaj "klemo" na akumulator, jo dobro privij in to je to. Ni potreben tester in kaj vem kaj še vse ti ponujajo na servisu.

_________________
Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Edi
Član
Član



Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12
Prispevkov: 169
Aktiv.: 0.79
Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 25, 2008 8:54 pm    Naslov sporočila:  Težava Master Odgovori s citatom

Ja tako je utripa ledica na armaturi med obema števcema, merilcem obratov in kilometrov. Zadeva je rdeča in stalno počasi utripa ko avto ni vžgan ali ko je zaklenjen. Ob kontaktu se prižge za par sekund nato ugasne in takrat startaš motor. Meni pa ne ugasne ampak začne hitro utripat, motor tudi, če vžge po dveh sekundah ugasne. Prelisičim ga samo če startam motor takoj in ne čakam na lučke, potem včasih ugasnejo vse včasih gori lučka za olje, včasih pa vse skupaj crkne in moram ponovit vajo, včasih pomaga le zamenjava ključa. Alarm nima nobene veze, ker sem ga danes izklopil (Konektor z vsemi žicami sem potegnil ven za test) in zadeva je brez sprememb. Opazil pa sem, da ne dela centralno zaklepanje na desni strani avta, sopotnik in stranska drsna vrata ne trzata na daljinca, sem odstranil na drsnih vratih tapeto pa zadevica sploh ne dobi signala- meril sem z voltmetrom pa ni bilo nič. Morda tiči tu vzrok zmedi. Baterije bom nabavil nove za v ključe. Potem bomo videli. Kje bi se dalo dobit kakšno shemo vsega tega, v servisni knjigi še o motorju nič ne piše samo model ta in ta ima motorje naslednjih tipov.... Nič pa o porabi, moči, navoru.. Na spletu od Renaulta pa samo reklame za nabavo novih vozil, kot, da stare mečemo pa v kante Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Edi
Član
Član



Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12
Prispevkov: 169
Aktiv.: 0.79
Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 12, 2008 7:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zadeva s kodo je rešena na najcenejši način. V Merkurju na Viču je mladenič, ki dela ključe dejal, da mi je oslabil čip za kodo v ključu in , da mi predlaga zamenjavo oziroma kar dodati še en čip v ključ. Prebral je kodo ( po nekaj desetih poizkusih ) iz okvarjenega kluča in sprogramiral nov čip. Tega je vstavil v ključ in zadeva funkcionira BP. Pa še cena je bila 20 € sitnica proti uradnemu servisu. Na Reno servisu so mi obljubljali pomoč pri zamenjavi ključa in vnosu nove kode za skoraj 200€.
Torej, če imate občasne težave s kodo v ključu, se obrnite na omenjenega fanta, prijazen in poceni. Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group