www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Priklop starega motorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bosko11
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 1:24
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.01
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 04, 2008 10:16 pm    Naslov sporočila:  Priklop starega motorja Odgovori s citatom

Lep pozdrav!

Rad bi priklopil star ventilator, ki ima na sponkah naslednje oznake G, P, Z in T.
Na Z prideta dve žici iz motorja na ostale po ena.
Nevem niti ali je to eno ali trofazni motor.

Prosim za pomoč kako to vezat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3406
Aktiv.: 14.92
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 04, 2008 10:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

- označi žice z 1, 2, 3, 4, 5
- digitalni ohm-meter
- izmeri upornost med:

1-2
1-3
1-4
1-5
2-3
2-4
2-5
3-4
3-5
4-5

Mogoče je tako kot pri pralnem stroju. Ali pa se bo komu drugemu kaj posvetilo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 04, 2008 10:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če imaš takšen ventilator z motorjem v "glavi" in z "fiksnim rotorjem", kakršne sem v TEJ TEMI slikal - potem gre za enofazne motorje. Dve žici sta za glavno, in ena za pomožno navitje.

Ko sem meril upornosti, je bilo ravno obratno od pričakovanega, namreč glavno navitje motorja ima večjo upornost, kot pomožno Confused .

Rjava in zelena žica sta šle na nulo,
Rdeča je ozemljitev,
Črna gre neposredno na fazo,
Siva pa gre na fazo preko kondenzatorja.

Poudarjam, da to velja za ventilator iz moje slike, da ne bo potem kaj črno!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.90
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 04, 2008 10:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Fotografiraj priklop ter fotografijo prilepi na forum. Ima motor tablico?
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bosko11
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 1:24
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.01
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 9:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo še slikica, je pa isti motor kot pri tebi sebaveh.
Kot je razvidno pridejo iz motorja 2 beli, črna, rjava in modra.



V1.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  172.02 KB
 Pogledana:  18 krat

V1.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 4:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem ravnokar šel pogledat, in je takole:

T ni priklopljen nikamor
Z je nula
G je glavno navitje in gre direktno na fazo
P je pomožno in gre preko kondenzatorja na fazo
ozemljitev pa je priklopljena na M3 ali M4 vijak z matico, kot imaš tudi ti
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 4:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

T je verjetno termična zaščita
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 4:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Povsem verjetno. Ampak zakaj le ena žica? (res pa da nisem meril upornosti)

No, kondenzator pa je 16 mi F, če ga še nima.
Ventilator je bil vezan v kombinaciji z avtotransformatorjem (glavno navitje)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 5:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na sliki sta dve sponki... je mogoče kaka žica skrita kje?
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 7:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

gumby je napisal/a:
Na sliki sta dve sponki... je mogoče kaka žica skrita kje?


Dvomim. Verjetno niso imeli vrstičnih sponk s le eno vrsto, pa pač druge niso priklopili. Laughing

Off-topic: Ventilator od notranje klima enote ima tri hitrosti (3 žice za fazo), ter 0,82 mi F kondenzator med ločeno žico ter nulo. Je to sinhronski ali asinhronski motor? (Kakšni so motorji v starejših pralnih strojih, sinhr. ali asinhr.?)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 9:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Asinhronski. Mislim da več odcepov v navitju v bistvu predstavlja le različno število polovih parov.

Upam si trdit, da gre za asinhronske motorje vedno, kadar je prisotna kratkostična kletka, ki med mirovanjem ni namagnetena.

Dodatne žice za T pa res ni nikjer. Bom jutri šel malo izmerit upornosti na sponkah.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bosko11
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 1:24
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.01
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 05, 2008 9:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za hitre in točne odgovore. Že dela.
Druga sponka T je res prazna.

Zanima me pa še kako regulirati hitrost in ali si je kak preprost regulator moč narediti doma.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group