 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Avg 11, 2008 12:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jule je napisal/a: |
Pomoje se baterija ne prazni ko ne menjaš. To je za 1000km mestne vožnje |
Ravno pri mestni vožnji je veliko prestavljanja. Pred vsakim semaforjem (in za njim), če ne voziš skozi rdečo luč, v križiščih (če zavijaš), ko ti pred kolo skačejo pešci in ko izsiljujejo avtomobilisti. Poleti, ko je vroče in še bolj pozimi ko je mraz, tudi trpi kapaciteta akumulatorja. Ročno prestavljanje je kar pravo. Še posebej, če so prestave na isti ročki, kot je zavora. Lahko zaviraš in prestavljaš istočasno.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70783.36
|
Objavljeno: Tor Avg 12, 2008 12:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Tor Avg 12, 2008 1:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem, če so notranje prestave najboljša zamisel, saj so zunanje zelo praktične za servis, diagnostiko, in še cenovno so dokaj ugodne in zanesljive, res pa je da je več dela (čiščenje, mazanje ketne, zobnikov), samo če rad kolesariš in ti je kolo predstavlja nek hobi, tudi to opravljaš z veseljem in ti ni težko kako urico ali 2 porabiti za vzdrževanje.
Sicer mi pa ni všeč elektronika na kolesu, saj imam še zmeraj raje prestavne ročice, ki so za rekreativnega kolesarja in  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.1m Član


Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.14 Kraj: Goriška Primorska
|
Objavljeno: Tor Avg 12, 2008 8:42 am Naslov sporočila: |
|
|
MarE69, hecno res. Že od nekdaj sem bil navdušen nad temi tipi menjalnikov, a se zgleda niso prijeli. Menil sem da to zaradi malo prestav (poznam le tiste s 3mi) a sem po ogledu te strani ugotovil, da jih ima lahko tudi več (14) ki pa niso enakovredni 21 klasičnim prestavam.
Kdo ve? Mogoče pa bodo ti bolj uporabni v kombinaciji s pomožnim elektromotorjem...  _________________ Biti ali ne Biti oziroma Bajti? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Tor Avg 12, 2008 8:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Od doma (bežigrad) do službe (center) prestavil (na biciklu, se razume) približno 42 krat. V resnici je bilo še nekaj več, pa sem pozabil šteti. Baterija po mestu ne bo zdržala dolgo.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70783.36
|
Objavljeno: Pet Avg 22, 2008 12:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.1m Član


Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.14 Kraj: Goriška Primorska
|
Objavljeno: Sob Avg 23, 2008 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, ne vem o kakšni revoluciji je tu govora, saj gre ravno tako za planetarni menjalnik , ali kako s že temu reče. Razlika je le v tem da je ta spredaj na "pedalah" namesto na kolesu. Sicer pa si me spomnil na nekoč objavljeno novico o slovenskem izumu, ki je ravno tako temeljilo na predelavi prednjega zobnika. Sicer pa je zadeva delovala samodejno. Se pravi, da ob večji obremenitvi se stopnja prestave avtomatično zniža in obratno.
Ali kdo pozna to in ve kaj o tem? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|