 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pilxy Član

Pridružen-a: Pon 18 Avg 2008 21:23 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Pon Avg 18, 2008 10:07 pm Naslov sporočila: Vgradnja daljinskega centralnega zaklepanja |
|
|
Pozdravljeni mojstri!
Na forum se oglašam z željo za eno majhno pomoč - v avtu (Subaru Forester l.2000) bi rad usposobil daljinsko centralno zaklepanje. Zadeva je taka, da je avto že imel original daljinsko zaklepanje, vendar je bil naknadno (pri prejšnjem lastniku) vgrajen alarm z daljinskim centralnim (GT), ki pa ga je zalila voda in sem ga sedaj odmontiral iz avtomobila, ker je neuporaben. Se pravi, daje zadeva zdaj povrnjena v originalno stanje, vendar so se seveda z leti original daljinci izgubili, modul je sicer še vedno priklopljen v avtu, ampak so novi daljinci preprosto predragi, da bi jih kupoval. No, da bi vseeno ustregel svoji želji, sem na bolhi nabavil aftermarket modul in dva daljinčka (>tega<), vendar se mi je zataknilo pri montaži...
Na problem sem naletel pri iskanju kablov za zaklep/odklep (njabolj preprosto mi jih je bilo poiskat na starem (originalnem) modulu Uspelo mi je namreč najdt samo en kabel, ki reagira, namesto dveh, ki bi jih normalno potreboval za priklop po shemi, ki sem jo dobil ob nakupu novega modula DCZ.
Zadeva s tem enim kablom je taka - če je kabel spojen, centralno zaklepanje (s ključem) deluje normalno. Če je prekinjen, centralno s ključem ne deluje. Če je avto zaklenjen in na spojen kabel priklopim negativni signal iz modula za DCZ, se avto na pritisk tipke daljinca odklene (tako kot bi se moral). Iz tega bi sicer lahko sklepal, da je to kabel za odklepanje vozila. Vendar ni čist tako. Namreč če isti kabel prekinem, se avto takoj ZAKLENE! Če pa na prekinjen kabel povežem signal iz modula za DCZ, se avto ob pritisku na tipko daljinca sicer odklene, ampak se takoj za tem zaklene nazaj...
Če je zgornji tekst preveč nerazumljiv, prilagam še "skico", kako zadeva deluje(upam da je bolj razumljiva).
Ima kdo kakšno idejo, kako bi se dalo zadevo preprosto rešit, da bi delovala?
Hvala za odgovore!
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
4.39 KB |
Pogledana: |
13246 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
serdzodj Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53 Prispevkov: 343 Aktiv.: 1.54 Kraj: Lukovica pri Domžalah
|
Objavljeno: Pon Avg 18, 2008 11:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem pri svojem poiskal žice, ki gredo iz stikala v vratih(stikalo ki ga obrnemo s ključem) in paralelno poveza z izhodom iz modula, ki je relejski. Original modul seveda ostane v avtu zvezan kot je, brez sprememb.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2008 8:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva je zelo enostavna. Najprej poišči dva kabla eden je za odklepanje drugi za zaklepanje. Potem moraš vzeti v roke testno lučko (problampco) in en konec priklopi na maso avtomobila z drugim koncem pa se dotakni ene od žic (NE SMETA BITI PREKINJENE!). Če se ni zgodilo nič potem poskusi še podobno s tem da daš en konec problamplce na +.
Ko boš ugotovil katera žica je za odklepanje in katera za zaklepanje potem enostavno priklopiš žice tvoje centralce na žice avtomobila.
Mislim da ti priklop daljinskega centralnega ne bi smel povzročati takih težav.
_________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pilxy Član

Pridružen-a: Pon 18 Avg 2008 21:23 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2008 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kljub temu da sem vse žice enkrat že preveril, sem jih ravnokar še enkrat, tokrat tudi na konektorju, na katerem so vse žice, ki pridejo iz vrat. Še enkrat neuspešno, edina žica, ki reagira - ob stiku z maso se avto odklene, je zgoraj omenjena (bela na spodnji fotki).
Fotka konektorja iz original modula za DCZ. Alarm, ki sem ga odmontiral iz avta je bil na ta modul povezan s tremi žicami - bela žica je bila prekinjena in na vsako je bla prilotana svoja žica, ki je šla na alarm, poleg bele žice pa je bila v uporabi še rumena (ki pa tokrat pri meni ni reagirala niti na +, niti na maso).
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
61.39 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2008 4:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Možno je da tvoj avto uporablja za odklep in zaklep izmenično obračanje + in mase za to pa ravno tako potrebuješ vsaj dve žici. Poskusi na to belo žico pripeljati še + če se avto ne bo zaklenil ti ostane še zadnja možnost to pa je da odpreš tapeto na vratih in pogledaš koliko žic je napeljanih z motorčka zaklepanja. Če ima tvoj motorček samo dve izhodni žici potem sigurno odklepa/zaklepa s pomočjo obračanja polov motorčka, če pa ima 3 izhodne žice potem je na eno od njih napejlan + drugi dve pa imata funkcijo odklepanja/zaklepanja s pomočjo mase. Hm ker je avto že kar novejši letnik bi lahko uporabljal elektroniko ki je direktna na motorčku tam pa se stvari malo zakomplicirajo vendar še vseeno vse deluje na istem principu.
_________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pilxy Član

Pridružen-a: Pon 18 Avg 2008 21:23 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2008 5:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
OK, sem probal na belo žico pritaknit plus in res se je avto zaklenil.
Mi je pa v drugem poskusu na testni žici pregorela 10A varovalka...
Odpiranje vrat pride v poštev samo v res nujnem primeru, ker mam zaradi vgradnje avtoakustike dampirana vrata z butyflex-om, zadelane so vse luknje, pa tega raje ne bi trgal dol...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pilxy Član

Pridružen-a: Pon 18 Avg 2008 21:23 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
serdzodj Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53 Prispevkov: 343 Aktiv.: 1.54 Kraj: Lukovica pri Domžalah
|
Objavljeno: Sre Avg 20, 2008 9:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pomoje je tako da maš eno maso, potem pa če eno žico pritakneš na maso se odklene, če drugo se zaklene, tidve naj bi bili stikalo, potem ti pa še ena žica ostane ki naj bi bila za motorček, na tej žici se pa menja polariteta da se odklepa/zaklepa. Daljinsko priključiš vzporedno tistim žicam ki so od stikala, ker modul daljinskega ima relejske izhode, se pravi so stikala.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pilxy Član

Pridružen-a: Pon 18 Avg 2008 21:23 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Sre Avg 20, 2008 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja vem, tako bi moralo bit...
Dejansko pa je kot sem napisal - na maso reagira samo ena (bela) žica, ki avto odklene, ostale pa ne... Polariteta se menja pa na dveh žicah, samo za cca. 1-2 sekundi - na rdeči je + ob odklepanju, na zeleni ob zaklepanju...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
harpoon Član

Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 9:23 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Čet Avg 21, 2008 12:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
po spominu zadeva deluje tako
0.5s negativni pulz na žico avto odklene
če pa to žico prekineš za 0.5 sekunde pa se zaklene
stestiraj
LP Mare
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pilxy Član

Pridružen-a: Pon 18 Avg 2008 21:23 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.06 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Čet Avg 21, 2008 2:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mare res je tako, ampak to je napisano že v prvem postu... Problem je bil v tem, ker ne poznam načina, kako bi lahko z negativnim signalom iz modula žico prekinil in s tem dosegel da se avto zaklene...
Sicer je pa zadeva že rešena - bil pri električarju, sva odprla modul, poiskala prave kontakte, nalotala žice in dela ko šus... (Čez čas se bojo verjetno teli loti kaj razmajali in zgubili kontakt, ampak bom takrat vsaj vedel kaj je narobe... )
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|