www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Predelave avtomobila - luči
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 07, 2008 7:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jani je napisal/a:
Iztok, se strinjam, zmede me to, da je ta balast že vgrajen na to luč (original), pa tudi žmigavec, in dolga luč (mislim) se napajata preko konektorja na sliki. Saj vem lahko bi probal, ampak se ne upam, ker nisem siguren kaj bi se zgodilo z balastom, če bi napačno priključil + in - .

Balasti so proti zamenjavi polaritete večinoma zaščiteni. Najbolj zanesljivo je, da odpreš stari in novi žaromet ter preverjaš žico po žico.
Kljub temu se zna kasneje zgoditi, da ti bo javljalo napako leči, ker ima balast v standby-u manjšo upornost od navadne halogenke. Tudi to je rešljivo ... Wink

Regulacija višine snopa pri novejših avtih ne igra posebne vloge zaradi takih zamenjav. Večinoma žarometov ima že vgrajene koračne motorčke, ki lahko delujejo z ročno regulacijo na armaturi ali pa z avtomatskim niveliranjem. V vsakem primeru so motorčki skoraj gotovo enaki.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 07, 2008 8:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:

Regulacija višine snopa pri novejših avtih ne igra posebne vloge zaradi takih zamenjav. Večinoma žarometov ima že vgrajene koračne motorčke, ki lahko delujejo z ročno regulacijo na armaturi ali pa z avtomatskim niveliranjem. V vsakem primeru so motorčki skoraj gotovo enaki.


Kolikor sem do sedaj ugotovil, so motorčki pri xenonskih žarometih dosti hitrejši kot pri navadnih, tako da nevem če so ravno isti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 07, 2008 10:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čisto možno in logično, ker pri najnovejših avtih tega še nisem preverjal. Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.69
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 07, 2008 11:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Bodi brez skrbi, da znam obliko in višino snopa zelo dobro nastavit po domači metodi "pred zid" ... in to že 25 let. To so potrdili tudi kasnejši pregledi na pooblaščenih ustanovah s certificiranimi merilnimi napravami.

Iztok, bi mi lahko zaupal dimenzije in razdalje skice na zidu? Na servisu so mi luči nastavili tako nizko, da ponoči ne vidim nič. Sedaj sem jih tako na pamet malo dvignil in preveril iz drugega avta, da ne bleščijo. Bi pa rad imel skico na zidu. Itak pa bom v teh dneh peljal še na amzs, da preverijo.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 08, 2008 12:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na slikah iz prejšnjih mojih postov je bolj prikaz oblik snopov in ne višine.

Drugače pa višino ponavadi nastavim tako, da izmerim višino žarnice od tal in pomnožim z 0,9. Dobljene cm višine označim na kakšnem zidu od katerega umaknem avto za 10m in nastavim na to višino. Pri tem je seveda treba pazit, da je podlaga (asfalt, beton) od vozila pa do zidu res ravna. Nagib takšne podlage glede na smer vožnje pa ni bistven.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group