www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

VW Vento/Golf 3 gretje

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.56

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 29, 2008 1:48 am    Naslov sporočila:  VW Vento/Golf 3 gretje Odgovori s citatom

V VW Ventu (to je podaljsan Golf serije 3, od znotraj funkcionalno identicen) je baje mozno nastaviti gretje na dve stopnji: "mediteransko", ki je bolj ne-gretje kot karkoli drugega in normalno, kjer gretje deluje tako kot v normalnih avtih, torej da ni treba cakati 10 minut po zagonu, preden sploh zacne pihati topel zrak, ceprav je nastavljena temperatura na maksimum (do konca pri rdeci piki).

Je to res in ce je, kje in kako se to nastavi na bolj vroco opcijo ?

_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sistyl
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 17 Dec 2008 20:33
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.01
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 18, 2008 12:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

LP
Tudi sam sem lastnik ventota pa še nisem zasledil te informacije. Meni deluje gretje odlično tudi zdaj ko so jutra mrzla, par minutk pa že piha prijetno toplo. Po kakšnih 10min pa že ekstremno vroče. Imam pa 1.9 TD.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.56

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 18, 2008 8:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem se enkrat vprasal: naj bi bil nekaksen "mediteranski" model Think Ocitno ni fizicne razlike med enimi in drugimi, samo nekje je nekaj malce drugace (drugace nastavljeno ?). Kaj naj bi to bilo, ne vem, o tem ne pise nic v navodilih (po drugi strani pa v navodilih tudi ne pise, da ta model sploh obstaja - gre namrec za 101 KM bencinar, ki ga knjiga sploh ne omenja), vem pa, da je hudic pozimi nemarno mrzel in zacne malo greti sele po cca. 6-7 prevozenih km, ce ga vzges ze pred odhodom (ko cistis sneg ali led s sip), temeljito pa se kaksen km kasneje. To ocitno ni normalno, ker drugi ljudje z istim tipom ali z golfom III ne porocajo o tako dolgih "pavzah" pri gretju pozimi.
_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 18, 2008 9:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

to mi diši na defekten termostat v sistemu hlajenja motorja. mehanska zadeva, ki večkrat zataji.. je pa ponavadi nekje tam, kjer pride cev za vodo iz glave motorja.
se ti mašina normalno segreje na 90°C? ko doseže teh 90°, mora tam ostati, ne sme nihati s tem koliko ga "tiščiš".
lahko je tudi pečk zapacana.


lahko pa povprašam kolega ki dela na vw servisu, če kaj ve o mediteranskih modelih..

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Sistyl
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 17 Dec 2008 20:33
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.01
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 18, 2008 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Termostat lahko hitro preveriš tako da ga vzameš ven in ga daš v vročo vodo, ter spremljaš če se termostat odpre. Vsaj mislim da bi naj bilo nekako tako. Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.56

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 18, 2008 10:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dragoon je napisal/a:
to mi diši na defekten termostat v sistemu hlajenja motorja. mehanska zadeva, ki večkrat zataji.. je pa ponavadi nekje tam, kjer pride cev za vodo iz glave motorja.
se ti mašina normalno segreje na 90°C? ko doseže teh 90°, mora tam ostati, ne sme nihati s tem koliko ga "tiščiš".
lahko je tudi pečk zapacana.

lahko pa povprašam kolega ki dela na vw servisu, če kaj ve o mediteranskih modelih..


Meni se zdi tisto tako abotna razlaga, ker nisem "doma" pri avtomobilih, zato samo prenesem naprej, kar izvem Think

Temperatura motorja (vode) se normalno segreje na isto raven kot poleti in sele potem, ko se segreje, deluje tudi gretje. To traja pozimi ravno toliko, kot sem napisal zgoraj (ce prej motor malo tece v prostem teku med ciscenjem sip, 6-7 km, sicer pa se par km kasneje).

Kazalec temperature je potem stabilen, ko se enkrat povzpne na normalno temperaturo, pa tudi sicer nikamor ne skace (gre samo leno gor). Takrat je tudi gretje OK.

Tako je bilo ze odkar je avto nov, nikoli ni prav hitro zacel greti.

Kako je videti ta termostat - odprta zadeva kot za bojler ali kaj podobnega ? Je fiksiran na cevi (da tece voda skozi) ?

_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 12:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

to je bimetalni ventil. fedr, membrana, ohišje. vse skupaj v taki obliki da paše med priključek za cev in glavo.
http://www.bolha.com/oglas1869604/termostat-za-osebni-avto/slika-0


če malo pomislim, termostat raje crkne tako ta ostane zaprt, potem bi avto kuhal (vzmet ga drži skupaj). možno je da je nekoč že tako crknil, in ga je kak drug lastnik lepo vzel ven. že videno.. poglej če ga sploh imaš.

lahko se pa seveda tudi zatakne in ostane odprt.

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.56

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 1:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dragoon je napisal/a:
če malo pomislim, termostat raje crkne tako ta ostane zaprt, potem bi avto kuhal (vzmet ga drži skupaj). možno je da je nekoč že tako crknil, in ga je kak drug lastnik lepo vzel ven. že videno.. poglej če ga sploh imaš.


Je prva lastnica, na servisu pa najbrz ne bi tega pobirali ven kar tako (ali pac ?). Bom sporocil naprej, hvala za namig in sliko.

_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.87
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 6:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem na mojem golfu zamenjal termostat prav iz tega razloga. No segrevalo je hitreje kot ti opisuješ ampak prepočasi. Vzrok je bil pokvarjen termostat, le ta je prehitro prepuščal vodo v hladilnik in ta se je počasneje segrevala.
Samo težavo sem opazil že pri kazalcu za temperaturo; glede na poznavanje od prej je le ta kasneje dosegel 90°.

Na audiu mojega očeta pa je bil problem zamašen hladilnik v armaturskem delu, se pravi za ogrevanje. Bil je zamašen z vodnim kamnom. Težavo sva rešila s kislino za razžiranje vodnega kamna (nekoncetrirano) in pumpo, ki je to kislino pretakala skozi hladilnik 2 uri. Ko se je nehalo penit, je bil hladilnik očiščen vodnega kamna in ogravanje je bilo spet normalno.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mirank1
Član
Član



Pridružen-a: Tor 11 Mar 2008 13:37
Prispevkov: 13
Aktiv.: 0.06
Kraj: SREBRNIK

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 8:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem podoben problem . Po odstranitvi grelca sem ugotovil da je zanič prevleka na loputi s katero nastavljaš gretje ali hlajenje .Na loputo sem nalepil novo prevleko
(filc) in avto je začel normalno gret (prej sem zmrzaval če je temp. zunaj padla pod 0 stopinj celzija
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 1:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@sokratu:
na servisu ne, v domači režiji pa marsikdo Cool . cenejša, hitrejša rešitev. potem se pa pozabi in tako ostane.

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group