 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
garfield2 Neznanec

Pridružen-a: Pon 09 Feb 2009 21:39 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: celje
|
Objavljeno: Pon Feb 09, 2009 9:43 pm Naslov sporočila: Mehki zagon |
|
|
Lep pozdrav
Imamo mehki zagon, ki nima bypass kontaktorja(ni bil priklopljen). Mehki zagon je za moč 44 kw, motor je tudi 44 kw. Odpovedala je kompenzacija in je sistem deloval neprekinjeno nekaj dni. Zanima me če jalovi tokovi, ki niso bili kompenzirani kaj vplina na mehki zagon. Če jih je "vleklo" skozi tiristorje. Namreč odpovedal je močnostni del mehkega zagona. Prej je delal 10 let vredu. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Feb 09, 2009 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm... Drugače je 10 let tako tako za idustrijsko elektroniko...če je motor deloval nekje 8 ur dnevno, je možno, da jih je "odneslo" že zaradi starosti oz. časa delovanja...
Mislim da kompenzacija ne vpliva na to, naj me kdo popravi, če se motim...
Drugače pa, kaj pa poganja ta motor...je močno obremenjen? uporabi ogromno navora že pri startu? Opiši malo... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
garfield2 Neznanec

Pridružen-a: Pon 09 Feb 2009 21:39 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: celje
|
Objavljeno: Pon Feb 09, 2009 9:57 pm Naslov sporočila: motor |
|
|
Črpalka je za tlak do 16 bar. Zagon traja cca 7 sekund. Vendar ob koncu zagona še dela naprej preko mehkega zagona. Ni priklopljen bypass. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bos001 Član

Pridružen-a: Tor 14 Dec 2004 17:53 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.06 Kraj: celje
|
Objavljeno: Tor Feb 10, 2009 8:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen
Če je kompenzacija energije slabo izvedena, je bolše da jo ne uporablamo, ker se ob slabi kompenzaciji pojavljajo razne prenapetosti, ki pa škodujejo(ne morem reči mehkim zagonom) ampak frekvenčnim pretvornikom pa zagotovo. V primiru slabe kompenzacije jo je bolše izklopiti, kar nam prihrani dosti nepotrebnih stročkov na sami elektroniki.
Kar se tiče tiristorjev v mehkem zagonu, pa nemoremo nič pomagat, vrjetno so naredili svoje:), drugače pa imam osebno dobre izkušnje z SIEMENS SIRIUS mehkimi zagoni. Pa ne da bi delel reklamo
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Sre Feb 11, 2009 12:06 am Naslov sporočila: |
|
|
če je samo mehki zagon, brez bypass-a, je lahko to da je bil preobremenjen...skoraj podobno, a ne isto kot če bi imel zvezda - trikot vezavo el.motorja, pa bi ti motor non-stop v zvezdi deloval... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bos001 Član

Pridružen-a: Tor 14 Dec 2004 17:53 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.06 Kraj: celje
|
Objavljeno: Čet Feb 12, 2009 5:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ojla
Če imaš mehki zagon priključeno na mrežo na trofazni priklop je vezava motorja vedno zvezda.
Pri mehkih zagonij je običajno tako da sta dve fazi speljani preko tiristorjev, ena faza pa je direktno priključena na mrežo. Z kotom odpiranja tiristorja se regulira napetost, ter posledično tok motorja.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Čet Feb 12, 2009 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
bos001 je napisal/a: |
Če imaš mehki zagon priključeno na mrežo na trofazni priklop je vezava motorja vedno zvezda. |
Kje si pa to pobral?
Vezava je taka, kako pač ima motor pri 400V! _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Feb 14, 2009 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
bos001 je napisal/a: |
Če imaš mehki zagon priključeno na mrežo na trofazni priklop je vezava motorja vedno zvezda. |
Sicer mi ni nikoli bilo jasno odkod tako razmišljanje, ki je žal precej pogosto.
Kot je že gumby povedal, to ne drži.
Na zunaj ni nobene razlike ali je trofazni motor spojen na svoji priključni desčici v zvezdo, trikot, dvojno zvezdo in kar je še takih vezav. Vedno so na zunaj samo trije priključki, za vsako fazo svoj (in ozemljitev, ki nas v tem primeru ne zanima).
Kako je konkretno zvezano pod pokrovom je pomembno samo v toliko, da je vezava ustrezna napajalni napetosti.
Res pa pri motorju, ki je grajen za trikot, zagon postane še bolj mehak, samo ima motor tudi 3x manjšo moč in se posledično pregreva in uničuje.
Edit typo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|