www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Mehki zagon

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
garfield2
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2009 21:39
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.03
Kraj: celje

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 09, 2009 9:43 pm    Naslov sporočila:  Mehki zagon Odgovori s citatom

Lep pozdrav

Imamo mehki zagon, ki nima bypass kontaktorja(ni bil priklopljen). Mehki zagon je za moč 44 kw, motor je tudi 44 kw. Odpovedala je kompenzacija in je sistem deloval neprekinjeno nekaj dni. Zanima me če jalovi tokovi, ki niso bili kompenzirani kaj vplina na mehki zagon. Če jih je "vleklo" skozi tiristorje. Namreč odpovedal je močnostni del mehkega zagona. Prej je delal 10 let vredu.

_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 09, 2009 9:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hmmm... Drugače je 10 let tako tako za idustrijsko elektroniko...če je motor deloval nekje 8 ur dnevno, je možno, da jih je "odneslo" že zaradi starosti oz. časa delovanja...
Mislim da kompenzacija ne vpliva na to, naj me kdo popravi, če se motim... Rolling Eyes

Drugače pa, kaj pa poganja ta motor...je močno obremenjen? uporabi ogromno navora že pri startu? Opiši malo...

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
garfield2
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2009 21:39
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.03
Kraj: celje

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 09, 2009 9:57 pm    Naslov sporočila:  motor Odgovori s citatom

Črpalka je za tlak do 16 bar. Zagon traja cca 7 sekund. Vendar ob koncu zagona še dela naprej preko mehkega zagona. Ni priklopljen bypass.
_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bos001
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Dec 2004 17:53
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.06
Kraj: celje

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 10, 2009 8:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljen

Če je kompenzacija energije slabo izvedena, je bolše da jo ne uporablamo, ker se ob slabi kompenzaciji pojavljajo razne prenapetosti, ki pa škodujejo(ne morem reči mehkim zagonom) ampak frekvenčnim pretvornikom pa zagotovo. V primiru slabe kompenzacije jo je bolše izklopiti, kar nam prihrani dosti nepotrebnih stročkov na sami elektroniki.
Kar se tiče tiristorjev v mehkem zagonu, pa nemoremo nič pomagat, vrjetno so naredili svoje:), drugače pa imam osebno dobre izkušnje z SIEMENS SIRIUS mehkimi zagoni. Pa ne da bi delel reklamo Very Happy

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 11, 2009 12:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

če je samo mehki zagon, brez bypass-a, je lahko to da je bil preobremenjen...skoraj podobno, a ne isto kot če bi imel zvezda - trikot vezavo el.motorja, pa bi ti motor non-stop v zvezdi deloval...
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bos001
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Dec 2004 17:53
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.06
Kraj: celje

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 12, 2009 5:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ojla

Če imaš mehki zagon priključeno na mrežo na trofazni priklop je vezava motorja vedno zvezda.
Pri mehkih zagonij je običajno tako da sta dve fazi speljani preko tiristorjev, ena faza pa je direktno priključena na mrežo. Z kotom odpiranja tiristorja se regulira napetost, ter posledično tok motorja.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 12, 2009 8:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

bos001 je napisal/a:
Če imaš mehki zagon priključeno na mrežo na trofazni priklop je vezava motorja vedno zvezda.


Kje si pa to pobral?
Vezava je taka, kako pač ima motor pri 400V!

_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 14, 2009 8:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

bos001 je napisal/a:

Če imaš mehki zagon priključeno na mrežo na trofazni priklop je vezava motorja vedno zvezda.

Sicer mi ni nikoli bilo jasno odkod tako razmišljanje, ki je žal precej pogosto.

Kot je že gumby povedal, to ne drži.

Na zunaj ni nobene razlike ali je trofazni motor spojen na svoji priključni desčici v zvezdo, trikot, dvojno zvezdo in kar je še takih vezav. Vedno so na zunaj samo trije priključki, za vsako fazo svoj (in ozemljitev, ki nas v tem primeru ne zanima).

Kako je konkretno zvezano pod pokrovom je pomembno samo v toliko, da je vezava ustrezna napajalni napetosti.

Res pa pri motorju, ki je grajen za trikot, zagon postane še bolj mehak, samo ima motor tudi 3x manjšo moč in se posledično pregreva in uničuje.

Edit typo
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group