www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Elektromotor-----

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mk0388
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Okt 2008 21:52
Prispevkov: 161
Aktiv.: 0.79
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 07, 2009 8:48 pm    Naslov sporočila: icon_important Elektromotor----- Odgovori s citatom

Lep pozdrav

naj mi nekdo prosim razloži kdaj uporabimo vezavo zvezda trikot pri zagonu motorja
ali je odvisno od obremenitve ali kakšen faktor je umes???

ostalo mi je jasno...sam to še ne čist??

HVALA
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1OVER0
Član
Član



Pridružen-a: Sob 01 Dec 2007 14:06
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.19
Kraj: Slovenj Gradec

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 07, 2009 9:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tak zagon se uporavlja predvsem pri AM (asisnhronski motor) ker je najenostavnejši in najcenejši.
Zaradi znižanja napetosti na navetju morotja (400 V --> 230 V) se zmanjša tudi tok skozi navitja. tipično je zagonski tok v vezavi Y 3x manjši kot pri zagonskem toku v vezavi D. Seveda je posledično tudi moment manjši za enak faktor.
Uporablja se pri večjih motorjih (mislim da običajno od 3 kW naprej - ne vedno), pri težkih zagonih, da obvarujemo mehanska bremena pred poškodbami...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mk0388
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Okt 2008 21:52
Prispevkov: 161
Aktiv.: 0.79
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 07, 2009 9:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

super...torej zaradi mehanskega dela moterjev večjih moči...ejj pa hvala ti Razz
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1OVER0
Član
Član



Pridružen-a: Sob 01 Dec 2007 14:06
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.19
Kraj: Slovenj Gradec

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 07, 2009 9:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne zaradi mehanskega dela motorjev pač pa zaradi mehanskih delov bremena katerega tak otor žene - če gre za mehaniko.
Običajno pa je to čisto praktičen razlog. Težko boš doma štratal kak 5-10 kW motor direktno v vezavi D - običajno odletijo varovalka zaradi velikih zagonskih tokov. Kot že rečeno za v času zagona v Y je tak tok 3x manjši zato je zadeva navadno izvedljiva.
ZA še večje AM pa je Y/D nesprejemljiva in se uprabljajo drugačni načini zagona - recimo z avtotransformatorjem se zniža napetost.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group