www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

BMW ABS elektronika - pretrgane žičke
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 16, 2009 12:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

piroman je napisal/a:
Silvo, ciljal sem na to, da se mlajši vozniki nikoli ne naučijo zavirati z "normalnimi" zavorami brez ABS. To, da pri ABSu pohodiš do konca pa vem.


Glede na to, da zdaj ima že verjetno 90% avtov na naših cestah ABS verjetno več ni potrebe po takšnem znanju. Tako kot se več ne učimo upravljati s kočijo. Čas gre dalje. Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 16, 2009 12:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarkoM je napisal/a:
piroman je napisal/a:
Silvo, ciljal sem na to, da se mlajši vozniki nikoli ne naučijo zavirati z "normalnimi" zavorami brez ABS. To, da pri ABSu pohodiš do konca pa vem.


Glede na to, da zdaj ima že verjetno 90% avtov na naših cestah ABS verjetno več ni potrebe po takšnem znanju. Tako kot se več ne učimo upravljati s kočijo. Čas gre dalje. Very Happy


Res, a estremnega zaviranja je sila malo. Spomnim se podobne debate v službi pred leti. (takrat, ko se je ukinila rumena utripajoča luč na semaforjih) Sodelavec je ekstremno zavrl ob preklopu semaforja. Ob tem je prišlo do močnega delovanja ABS-a. Psihična reakcija je bila, da je popustil stopalko. Posledica - zapeljal je kar globoko v križišče. Sreča je bila, da ni bilo koga pred njem. Vozilo z ABS-om je imel že kakih pet let a nikoli ni tako ekstremno zaviral.


PS
Tudi sam sem že podzavestno popuščal ob delovanju ABS-a. Če bi ga imel v vozilu možnost izključit, bi bil vključen le v primeru mokrega ter spolzkega cestišča.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 11.42
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 16, 2009 12:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Marko, jaz sem prisiljen obvladat oba načina kljub temu, da se štejem med mlajše Wink Imam precej muhast ABS, ki včasih dela, včasih ne. Prvič v dnevu vedno dela, ob naslednjemvžigu pa ponavadi ne. Če se ne vklopi, mu še vedno lahko pomagam ročno tako, da za kakšno sekundo poženem črpalko za akumulator tlaka, ki večinoma prehitro obupa... menda standardna napaka Hondinih ABS Mad
_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MAAG
Član
Član



Pridružen-a: Čet 26 Jun 2008 14:18
Prispevkov: 178
Aktiv.: 0.86
Kraj: SG-MB

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 16, 2009 6:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vozim oba tipa avtomobilov - z in brez ABSa! Ce pri polnem zaviranju ne zacne tresti stopalke, potem "vidim" da nisem v "pravem" avtomobilu in zacnem popuscati Smile ! Drugace pac noga do masine, vse stiri smernike pa molis da nimas koga odzadaj Smile Smile ! Hehehe!
Najboljse se da popuscanja zavor preizkusiti/nauciti na zasnezenem bregu, ko ne prides na vrh in se moras peljati vzvratno, po moznosti po ponovni zalet Smile ( preden da kdo kaksen komentar na to - kolesa se ti morajo vedno vrteti, da lahko avtu spreminjas/ohranjas smer Smile )!

_________________
Samo da se kadi Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_jasko_
Član
Član



Pridružen-a: Sre 21 Jan 2009 22:47
Prispevkov: 14
Aktiv.: 0.07
Kraj: koper

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 16, 2009 6:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ABS je dober samo na mokrem in poledenelem cestiscu, kjer ti podalsa pot zaviranja in ohrani na cesti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 16, 2009 7:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

_jasko_ je napisal/a:
ABS je dober samo na mokrem in poledenelem cestiscu, kjer ti podalsa pot zaviranja in ohrani na cesti.


Ahhh, tudi brez ABS-a smo živeli....in znanje, kdaj in kako popuščati tudi danes pride v poštev, ko ABS odpove Smile.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tonko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 25 Jun 2005 13:45
Prispevkov: 541
Aktiv.: 2.28
Kraj: Črnomelj

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 03, 2009 11:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pretrgane žičke ABS elektronike sem poskusil popraviti s prevodnim lepilom, vendar sem obupal.
Kolikor sem zasledil se to dela z ultrazvočnim bodiranjem. Sicer se ne mislim več igrati s tem, vseeno pa me zanima če obstaja kakšno manjše orodje ali priprava za popravilo bondiranih spojev v domači delavnici.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 03, 2009 8:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Suho cestišče-alsfalt in močno zaviranje; ABS občutno zmanjša zaviralno pot napram brez pa reče kdo kaj hoče in še vozilo je bolj vodljivo.

Sem imel že nekaj situacij, da sem moral pri veliki hitrosti močno zavirati, brez ABS-a bi samo pnevmatike "skuril" in se verjetno tudi zaletel.

V snegu po klancu navzdol je res moteče, ampak mislim, da je vožnja še vedno stabilnejša kot brez.
Pred dvema letoma sem se na zasneženi cesti srečal v nepreglednem ovinku z nasproti vozečim vozilom, ki ga je vozila ena punca. Hitrost obeh je bila glede na razmere malce prevelika. Sam sem se zaradi ABS-a ustavil hitro (v nekje 10m pri 50km/h), nasproti vozeča pa je imela vozilo brez ABS-a, kot sem lahko opazil, in je samo drsela proti meni z ustavljenimi kolesi in se ustavila kakšna dva metra pred menoj. Hitrost nje je bila po občutku še manjša od moje in še, peljala se je po rahlem klancu navzgor.

Sem mnenja, da se večina moti o ABS-u in ga ob nastali situaciji zaradi raznih reakcij res ne uporabi dobro. Sam vedno močno pritisnem na pedalo, če je krizna situacija.

Če bom imel čas, bom naredil preizkus. Brez ABS-a in z na suhi alsfaltni površini in poslikal zavorne poti z izmerjeno dolžino. Moram samo poiskati tisto varovalko, če pravite, da res obstaja.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 03, 2009 10:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ABS je zako, res je da se ne ustaviš tako hitro kot brez, vendar obdržiš smer vožnje. Jaz absolutno prisegam nanj. Pa še gume prišparaš ker ti ne blokira kolo. Danes se vozi bistveno hitreje kot smo se vozili pred 40+ leti.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 03, 2009 11:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ABS na res ravni podlagi in zaviranju na polno brez zavijanja zavorno razdaljo podaljša! Lepenje (ne lepljenje) na stični točki zelo segrete gume, ki se skoraj že žge, je neprimerno večje od tistega, ko ABS popušča in pod gumo - stično točko z asfaltom prihaja nova in nova umazanija ter prah ... res pa uničiš gume.

Če to ne bi držalo se pri avtomobilskih dirkah ne bi ogrevale gume in govorilo o umazaniji izven idealne linije ...

Lep dokaz sem imel pred precej leti, ko sem moral skoraj v trenutku iz 130 ustavit na nulo. Policaja sta potem namerila 55 metrov zelo črnih črt (uničil vse 4 gume) ustavil pa sem se 5 cm pred oviro. To je bilo na AC pod tomačevskim rondojem.

Med ogledom uničenih gum je potem mlajši policaj pripomnil, da se z ABSom to ne bi zgodilo, starejši pa je takoj dodal, "POTEM BI PA POČILO IN NE SAMO CVILILO ..."

Čeprav se zadnjih 10 let vozim z ABSom se s starejšim policajem v idealnih voznih pogojih na cesti še vedno strinjam. Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.68
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 03, 2009 11:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

tonko je napisal/a:
Kolikor sem zasledil se to dela z ultrazvočnim bodiranjem.
...
vseeno pa me zanima če obstaja kakšno manjše orodje ali priprava za popravilo bondiranih spojev v domači delavnici.

Da. Z ultrazvokom se alu ali zlata žička "zariba" v podlago.
...
Ne. Bonder je velika profi namizna mašina. Če se bond enkrat odtrga, je velika verjetnost, da za sabo pusti poškodovano podlago, na katero se ne da več bondirat.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
zlabo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38
Prispevkov: 283
Aktiv.: 1.33
Kraj: Domžale-Kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 04, 2009 3:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nevem, jaz se upam staviti da se na "normalni" podlagi ustavim prej brez ABS-a kot pa z njim. Sploh na suhi cesti sem dobil toliko občutka da bremzam na meji blokiranja, ko slišiš da gume RAHLO cvilijo, a se še vseeno sučejo dokaj hitro. Na mokri cesti mogoče kdaj kakšen meter zablokirajo, toliko da potipaš teren, a moraš vseeno imeti toliko občutka da ravno prav popustiš zavoro.
Je pa res da sem na avto dal rahlo bolj športne zavore in da imam lahko rečem da gume z malo boljšim oprijemom (toyo R888 če kdo pozna)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pomi
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 27 Jul 2007 0:06
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 15, 2009 9:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

tonko je napisal/a:
Pretrgane žičke ABS elektronike sem poskusil popraviti s prevodnim lepilom, vendar sem obupal.
Kolikor sem zasledil se to dela z ultrazvočnim bodiranjem. Sicer se ne mislim več igrati s tem, vseeno pa me zanima če obstaja kakšno manjše orodje ali priprava za popravilo bondiranih spojev v domači delavnici.


Če nisi uničil kontaktov na keramiki, se da vse lepo zaspajkat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group