www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

grelne svečke

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tamac
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sob 27 Dec 2008 13:30
Prispevkov: 8
Aktiv.: 0.04
Kraj: lj okolica

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 18, 2009 11:42 am    Naslov sporočila:  grelne svečke Odgovori s citatom

zakaj kar naenkrat v golf II ne ugasne kontrolna lučka za delovanje grelnih svečk?
do pred enega tedna je bilo še vse ok,ob prvem mrazu pa težave.
kako naj preverim,,če delujejo vse svečke? Brick wall

_________________
kdor kasneje zavira,je dalj časa hiter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nikoba
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Jun 2009 20:57
Prispevkov: 154
Aktiv.: 0.79
Kraj: metlika

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 18, 2009 4:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če avto brez problema zalavfa in ne trokira delujejo.Poglej tudi avtomatiko grelnih svečk(kot malo daljši rele z oznako 602).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozko
Član
Član



Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 11:29
Prispevkov: 71
Aktiv.: 0.32

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 19, 2009 7:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
kako naj preverim,,če delujejo vse svečke?

Vzemi eno 12v žarnico (majhne moči).
En pol priklopi na + pol akomulatorja drugi pa na plus pol žarilne svečke.
Če žarnica zagori je svečka cela.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
king25
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06
Prispevkov: 579
Aktiv.: 2.44
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 06, 2009 8:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Test grelnih svečk z Ohm-metrom
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
tiger007
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 1:21
Prispevkov: 81
Aktiv.: 0.34
Kraj: okolica Litije

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 07, 2009 4:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim, da imaš zanič temperaturno tipalo. Ne vem točno katerega, ker sta dva. Se pa nahaja na enem izmed priključkov za cev za vodo na bloku motorja.
_________________
Lp Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
skustran2
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2009 20:35
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.08
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 28, 2009 9:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Svečko lahko preizkusiš tako da na vsako posebej z žico pritakneš + iz akumulatorja in če se zaiskri (pošmelca), potem svečka povleče določen tok in deluje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 28, 2009 2:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Skustran, ti pa si štromar... si ne morem zamislit kako bi ti preizkusil če je faza na dovodu do bajte Whistle
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 28, 2009 4:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri GolfuII za pregled grelnih svečk najprej odstraniš vodilo, ki pelje + pol na vse svečke (mislim, da je lažje, če odmakneš prej cevi za nafto, ki so speljane z bosch črpalke.
Nato lahko preveriš vsako svečko posebej.(Zgoraj so navodila kako).
Tako, kot ti je že nekdo pred menoj napisal, je delovanje kontrolne lučke povezano z enim od obeh temperaturnih tipal, ki so na cevi med motorjem in hladilnikom. Če se ne motim, sta obe tipali enaki, pa lahko poizkusiš z direktno zamenjavo. Nisem pa več 100% prepričan, ker ga že dolgo ne popravljam več.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 29, 2009 10:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
Pri GolfuII za pregled grelnih svečk najprej odstraniš vodilo, ki pelje + pol na vse svečke (mislim, da je lažje, če odmakneš prej cevi za nafto, ki so speljane z bosch črpalke.
Če ima enako "tehnologijo" kot SDi motorji (pa sem skoraj 100%, da jo ima), se splača, tako kot je Adi povedal, sneti dovod plusa - gre za aluminijasto letev širine cca 1 cm. Ko jo imaš doli in ko snameš cevi (tu si ga naje*al, ker gre na čisto desnem cilindru izredno težko dol), pa jih z lahkoto pomeriš in tudi zamenjaš, če je treba.

Delo si boš močno olajšal, če boš pričel z delom kakšne pol ure ali uro po prihodu domov, ko je stroj še topel. Tu mislim predvsem na "ugodje" - mrzle roke.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 29, 2009 4:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če se svečke ne prižgejo je napaka v termičnem stikalu ki izklaplja/vklaplja glede na temperaturo motorja.

Če se svečke prižgejo (zasveti lučka) in ob zagonu ne zažene v prvo;
Preveri da v ceveh ni zraka
Da si iztočil vodo iz filtra nafte
Da svečke delujejo

Če ena izmed svečk ne deluje OK dela motor na tri cilindre, če ti ga sploh uspe prižgati. Katera je preprosto vidiš da parkrat vklopiš gretje in tista, katera je hladna je zanič. Meni je crknila ravno tista pri bosch pumpi. Vzel sem pa vse ven, nekatere očistil, tisto eno pa zamenjal. Nisem menjal vse ker so hudičevo drage in ni bilo potrebe. Ostale sem očistil nabrane umazanije in prahu ter jih stestiral na akku polnilcu. Malce se je matral da je dal ven tistih '12V' pri 1Ohm. Če so dobre začno žareti na koncu in ne na sredini.
Za crknjeno se je takoj videlo, da ima majhno luknjico na koncu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 60.01
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 29, 2009 9:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

svečke menjaš vse štiri, ker vsake 14 dni šraufat po avtu tudi ni poceni. Ker so vse štiri precej enake je tudi njihova življenska doba dokaj enako dolga. Če menjaš le eno te prav kmalu doleti, da avto spet ne dela.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group