www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Zvezda - Trikot
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:17 pm    Naslov sporočila:  Zvezda - Trikot Odgovori s citatom

Zdravo!
Mene pa zanima če se da 3f motor(ventilator) vezati enkrat v zvezdo drugič v trikot, motor ima priključke U1 V1 W1 in U2 V2 W2, pa če je možno z stikalom 1-0-2 in z dvema kontaktorjema??!

_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Možno je, vendar boš potreboval kontaktorje z 6 močnostnimi kontakti. Bolj enostavno je uporabit klasično vezavo s tremi kontaktorji...
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako pa iz tremi kontaktorji, ali so lahko navadni?
_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dvolj močan mora bit (piše na njem, koliko kW zmore pri 400V) in mora imet vsaj 1 NC kontakt (za medsebojno blokado).
Moč motorja pa piše na tablici.

_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A imaš mogoče kakšno shemo vezave?!
_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi motor mora biti primeren za delta / Y vezavo.
Pri delta mora biti grajen za 400V.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motor je grajen za takšno vezavo, ker ko je bil nov je imel zraven omarico kjer je bila že takšna vezava narejena, sedaj pa omarice ni!
_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Axa
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Nov 2009 19:51
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.09
Kraj: Zasavje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 11:31 pm    Naslov sporočila:  Re: Zvezda - Trikot Odgovori s citatom

alexis5678 je napisal/a:
Zdravo!
Mene pa zanima če se da 3f motor(ventilator) vezati enkrat v zvezdo drugič v trikot, motor ima priključke U1 V1 W1 in U2 V2 W2, pa če je možno z stikalom 1-0-2 in z dvema kontaktorjema??!


Ta motor je dvo brzinski.zato pa ima U1 V1 W1 in U2 V2 W2.Zvezda trikot ne moreš zvezat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 11:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Precej ventilatorjev ima Y-D vezavo za dve hitrosti...
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Axa
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Nov 2009 19:51
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.09
Kraj: Zasavje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 11:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja to je pa Delander vezana.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 14, 2010 8:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ni mi čisto jasno, kako ste iz tej sponk ugotovili da je motor dvobrzinski...jaz vidim samo tri navitja - U1-U2, V1-V2 in W1-W2. Začetek in konec vsakega...
Drugače pa kot je rekel jjakob. Poglej na ploščico. Če ni tako ga boš skuril.
Za tako vezavo obstajajo namenska stikala.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Axa
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Nov 2009 19:51
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.09
Kraj: Zasavje

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 14, 2010 9:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
ni mi čisto jasno, kako ste iz tej sponk ugotovili da je motor dvobrzinski...jaz vidim samo tri navitja - U1-U2, V1-V2 in W1-W2. Začetek in konec vsakega...
Drugače pa kot je rekel jjakob. Poglej na ploščico. Če ni tako ga boš skuril.
Za tako vezavo obstajajo namenska stikala.




Najprej priključi 3 faze na U1 V1 W1 pa boš videl,če se bo motor zavrtel.Potem pa še na druge tri. Če je motor eno brzinski ima priključke označene U V W ,X Y Z
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
drejko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: koroška-okolica SG

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 14, 2010 10:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim da je bolj pomembna vsebina podatkov na tablici.
Ko boš to napisal bo bolj jasno kakšen je motor.Če so tuljave navite za 400V potem motorja ne smeš vezat v zvezdo za stalno ampak samo za zagon.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 14, 2010 3:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Avtorju teme.

Natančno prepiši (čisto vse vrstice in vse znake) ali slikaj tablico motorja. Morebitna slika naj bo kvalitetna, ne nek zmazek.

Med Y/ delta in delta/YY je huda razlika. Stikalo 1-0-2 nakazuje na možnost dvobrzinskega motorja, saj je tako stikalo za Y / delta nesmiselno (omogoča neposredno zaganjanje vdelta) in za povrhu odličen način, da skuriš motor (zakaj, piše v nadaljevanju).

Za Y/ delta mora biti stikalo 0-1-2, ali še bolj trotel ziher rešitev, tipki za vklop in izklop ter kontaktorji, preklopni čas pa se nastavi s časovnim relejem.

Uporabniki prehitro pogruntajo, da se vrti tudi v Y in se jim ne ljubi preklopiti naprej v delta , kar je zelo slabo za motor, ki bo preobremenjen (v Y ima samo 1/3 nazivne moči), saj v tem primeru tudi morebitna bimetalna zaščita ne bo delovala pravilno, saj bo nastavljena za nazivni tok vezave:g_v_delta: in ne Y.

Če pa je motor Y 380 ali 400V, ga sploh ni možno pri nas uporabitiv kombinaciji z Y/ delta stikalom - če bi to storili, bi bil motor uničen (skurjen), ko bi bil prevezan delta, saj so njegove tuljave grajene za 220 oz. 230 in ne 400V.

Šlo bi sicer s transformatorjem 3x400/3x230V, ampak dvomim, da bi šel kdo v tak strošek, saj je v tem primeru frekvenčnik cenejši in omogoča več .

Podobni hakeljci so pri dvobrzincih, kjer ni možna samo Dahlander vezava takega motorja, ampak tudi možnost, da ima motor ločena navitja in bi ga s priklopom kot jo zahteva Dahlander vezava, skuril.

Kot vidiš, je precej neznank in potrebujemo podatke s tablice motorja, da boš dobil odgovor, s katerim si boš lahko pomagal.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 14, 2010 3:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael: dejansko ima precej italjanskih ventilatorjev navaden zvezda-trikot za dve hitrosti (ne Dahlander). Zraven je ponavadi originalni "regulator", kjer je stikalo in termična zaščita. Bimetal nima ravno smisla v tej vezavi, kot si že napisal...
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group