 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
disputer Član

Pridružen-a: Pet 21 Mar 2008 10:51 Prispevkov: 29 Aktiv.: 0.14
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 4:58 pm Naslov sporočila: Motor z zunanjim tekačem ( z zunanjim rotorjem) |
|
|
Mi kdo lahko opiše prednosti oz slabosti elektromotorja z zunanjim rotorjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 7:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
morda je cenejši, ker je notranji stator hitreje navit in z manj bakra. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Axa Član

Pridružen-a: Sre 25 Nov 2009 19:51 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.09 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 7:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je ta motor za tekoči trak? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ena iz med poglavitih slabosti je precej slabša možnost hlajenja. Nekateri so zaradi tega napolnjeni z oljem. Dobra lastnost je, da so zaradi tega, ker je rotor ob enem tudi jermenica, precej manjši. Uporabljajo se pred vsem tam, kjer je kriza z prostorom. Recimo najdemo jih na kakih brusnih strojih, kjer poganjajo brusni trak, v raznih strojih kjer poganjajo kake čistilne krtače v obliki jermenov. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 8:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
V našem podjetju uporabljamo te motorje recimo za pogon trakov. Firma, ki jih izdeluje je INTERROLL ... Slabost je ta..ko olje spusti, ko motor crkne...zamenjaj-ne moreš ga podreti, ker je naprešan skupaj, razen večjih dimenzij...tam ga opereš, zamenjaš semering in ajmo dalje....  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
germil Član


Pridružen-a: Sob 30 Jul 2005 16:14 Prispevkov: 194 Aktiv.: 0.82 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 11:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Takšni so ELKO-tovi (Maribor) motorji linije TZF .
Uporabljajo pa se za velike ventilatorje.....
http://www.bolha.com/oglas3393533/elektro-motor-tzf
Tudi sam imam enega za prodat, podatke o motorju sporočim kasneje, moram preveriti. _________________ Brezmejna sta le vesolje in človeška neumnost, toda za prvo nisem prepričan. (Albert Einstein) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 11:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Precej se uporabljajo tudi kot motorji ventilatorjev.Vsaj kolikor sem jih jaz popravljal so bili vsi izdelani tako da se ne popravlja.Namesto vijakov je večinoma zakovičeno.To velja za manjše motorje večjih še nisem imel priložnosti videt. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trully1 Član

Pridružen-a: Pet 14 Nov 2003 20:20 Prispevkov: 216 Aktiv.: 0.91 Kraj: Železniki
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
disputer Član

Pridružen-a: Pet 21 Mar 2008 10:51 Prispevkov: 29 Aktiv.: 0.14
|
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 12:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|