 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jurem Član


Pridružen-a: Tor 02 Dec 2003 15:53 Prispevkov: 408 Aktiv.: 1.72 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 2:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Npr S max z tuningom je v tretji vrtel kolesa v prazno, pospeški so bili pa podobni kakemu dobremu športniku, ne pa družinski potovalki! |
Mene pa zanima koliko časa zdrži motor takšne preobremenitve? Verjetno niso narejeni za to - ali pač...
Lp
Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 2:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Koliko zdrži motor je odvisno od uporabnika.
Ko sem šel čipat avto mi je bilo lepo razloženo kako pa kaj.
- ne obremenjevati motorja dokler se ne ogreje na delovno temperaturo
- redno kontrolirati olje in vodo
- uporabljati pravo olje
- uporabljati prave svečke
- če se ga bolj divje vozi, ga ne ugašati takoj, ker je turbina zelo vroča
- po divi vožnji, pustiti motor na mestu da dela v prostem teku kakšno minuto ali dve, da se turbina ohladi
pa rečeno mi je bilo tudi, da če bom, kaj preveč pretiraval na avtocesti, ne bo dolgo pri življenju.
Po čipanju so občutki fenomenalni, sploh pospeševanje od 100km/h naprej. Avto se dosti lepše pelje v nizkih obratih. Ob normalni vožnji celo manj pokuri. Čipat pa sem dal motor 1.8T. Zdaj se obnaša kot turbo dizel. Do 2000obr/min je bolj mrtvo vse skupaj, potem pa se začne dogajati...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Samo87 Član


Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 2:14 Prispevkov: 462 Aktiv.: 2.18 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moj oče ima "čiperan" avto, ampak ima narejeno preko stikala, tako da lahko izklopi. Se mu tako fino zdi, ko pritisne najprej na gumb, potem pa prehitevat in je takoj mimo! Sicer ne vem ravno v čem je finta, da ima to prek stikala, ker pelješ lahko mirno in počasi, pa naj bo avto čiperan, ali ne, le noga ne sme biti pretežka. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 8:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
ule je napisal/a: |
Koliko zdrži motor je odvisno od uporabnika.
Ko sem šel čipat avto mi je bilo lepo razloženo kako pa kaj.
- ne obremenjevati motorja dokler se ne ogreje na delovno temperaturo
- redno kontrolirati olje in vodo
- uporabljati pravo olje
- uporabljati prave svečke
- če se ga bolj divje vozi, ga ne ugašati takoj, ker je turbina zelo vroča
- po divi vožnji, pustiti motor na mestu da dela v prostem teku kakšno minuto ali dve, da se turbina ohladi
pa rečeno mi je bilo tudi, da če bom, kaj preveč pretiraval na avtocesti, ne bo dolgo pri življenju.
|
Vse to velja za vsak avto z turbino. Nima veze čip, ker če ga goniš, je turbina žareča pri vsakem enako in če ga potem takoj ugasneš, se del olja zapeče na os, ta garež pa kasneje "postruži" ležaje. Lahko ti tudi skrivi os.
Čipan avto ob normalni uporabi in vzdrževanju, prevozi enako, ali pa recimo 90% nečipanih kilometrov. Ob tem , da dandanašnji vsak motor zdrži 500K km brez problemov, kar se tiče obrabe.
Za S maxa pa vem za primer, ko ima notri res hud čip, pa ga lastnik goni ko psa, avto pa gre b.p. že dooolgo.
lp
R _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2391 Aktiv.: 10.09 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 10:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Čipan avto ob normalni uporabi in vzdrževanju, prevozi enako, ali pa recimo 90% nečipanih kilometrov. Ob tem , da dandanašnji vsak motor zdrži 500K km brez problemov, kar se tiče obrabe.
Za S maxa pa vem za primer, ko ima notri res hud čip, pa ga lastnik goni ko psa, avto pa gre b.p. že dooolgo.
|
Robi, a to govoriš za dizel mašino ?
Ker mojemu prijatelju pa so pri Ford mondeu dizel že brez čipanja pocrkali vsi injektorji. Stroški, da glava peče. Kaj ti pomaga potem avto s porabo 6.5 če moraš prebaviti tak strošek ?
LP _________________ Wasting time online since 1999 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 10:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Govorim za dizel motor in to 2.000 cc. Tisti 1.8 je zanič.
lp
R _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 12:18 am Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Govorim za dizel motor in to 2.000 cc. Tisti 1.8 je zanič. |
Potem je s FORDi podobna zgodba kot z TD AUDIji ... 1,9 mašina legenda, 2,5 pa poden od podna  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 2:50 am Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Vse to velja za vsak avto z turbino. Nima veze čip, ker če ga goniš, je turbina žareča pri vsakem enako in če ga potem takoj ugasneš, se del olja zapeče na os, ta garež pa kasneje "postruži" ležaje. Lahko ti tudi skrivi os.
Čipan avto ob normalni uporabi in vzdrževanju, prevozi enako, ali pa recimo 90% nečipanih kilometrov. Ob tem , da dandanašnji vsak motor zdrži 500K km brez problemov, kar se tiče obrabe.
Za S maxa pa vem za primer, ko ima notri res hud čip, pa ga lastnik goni ko psa, avto pa gre b.p. že dooolgo.
|
Ja to vem, da velja za vsak avto z turbino. Samo pri čipanem, bo prej šlo kaj po gobe, če tega ne upoštevaš. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.78 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 2:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko sem nabavil mojega zadnjega so ponudbe kar deževale da mi ga spravijo na 320 KM, zmeraj sem se nasmehnil in jim odgovoril, ko bom želel imeti 320 jih bom kupil že narejene v tovarni.
LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 2:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kolikšna pa je bila osnova, da so ti ga hoteli naviti na 320? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.78 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 2:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Osnova je še vedno 241 KM. Pred nekaj dnevi se je pojavila cvetka ki pravi da poveča moč do 200% groza kaj si domišljajo.
LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 5:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ob tem, da je na cestah vse polno raznih TDI, HDI, DCI in kar je še tega traktorizma z dimno zaveso serijsko in so največkrat na čelu kolone, sploh v klanec, resno dvomim, da ta jajčka zdržijo kaj več kot 50.000 do 100.000km.
Čipanje sklumpane mašine, je tehnično gledano brezvezno, seveda pa ima dober placebo učinek, pa še bolj fino in enostavno je, kot narediti generalno, ki bi bila nujna.
Edit typo
Nazadnje urejal/a Azrael Ned Jan 31, 2010 6:35 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kose19 Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37 Prispevkov: 1228 Aktiv.: 5.18 Kraj: okolica Kobarida
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 6:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Polo 1.4 TDI pri 200.000km pelje kot urca s tistimi 75 konji. Edino 4x4 mu manjka za trenutne snežne razmere. Sicer pa tudi v snegu vsaka mu čast. Čipanje pa sem odklonil. Saj cesta ni dirkalna steza.
Koliko konjev je že imel fičo? Pa je vseeno peljal čez omejitev  _________________ - Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan - |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 6:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
kose19 je napisal/a: |
Saj cesta ni dirkalna steza.
Koliko konjev je že imel fičo? Pa je vseeno peljal čez omejitev  |
Hrabrih 22!
Jaz tudi ne vem zakaj bi predeloval avto. Če rabiš več moči, kupi močnejšega.
Sicer pa je moje mnenje tako:
Za lagodno vožnjo:
- za po mestu ne potrebuješ več kot 60-80 konjev
- za avtocesto ne potrebuješ več kot 90-120 konjev( z 60 konji preverjeno že ne gre po razdrtem gor več kot 80km/h z polnim avtom)
- za vleko prikolice mogoče še kakšen konjič več
- vse ostalo je bedarija _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
serdzodj Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53 Prispevkov: 343 Aktiv.: 1.54 Kraj: Lukovica pri Domžalah
|
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 6:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Skoraj cela tema je že mal  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|