Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Brez Gesla Neznanec

Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 18:46 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Slovenia
|
Objavljeno: Sre Mar 10, 2010 7:08 pm Naslov sporočila: Air/Fuel meter za v avto |
|
|
Pozdravljeni!
Na A.com sem nasel zanimivo temo za izdelavo Air/Fuel matra za v avto: LINK
Ce prav razumem sta to dejansko 2 razlicna merjenca ali se motim(meni osebno je napisano vseskupaj malo cudno). Zastopim da se enega priklopi na lambdo sondo v motornem prostoru(to je Air meter ali sta to obadva skupaj), kaj pa drugi?
Skratka zadeva mi izgleda dokaj simpel za izdelat samo imam pa nekaj vprasanj glede samega vezja.
najprej:
Citiram: |
oba kondenzatorja vgradite takoj na izhodu napetostnega stabilizatorja 7805 in sicer med pini 2 in 3 |
pin st. 2 in 3 sta dejansko vhoda, kje pa je potem izhod pinov 2 in 3? Sta to stevilki 17 in 18 na shemi? Bi bil kdo dober in mi v shemo vrisal kam naj postavim ta dva kondenzatorja?
Zanima me tudi kaj pomeni "Int" na vezju in kako dejansko z pinom st. 9 dolocimo nacin prikaza z LED diodami. Pise da lahko izbiramo med dvema moznostima BAR in DOT. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kastaneda Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.41
|
Objavljeno: Sre Mar 10, 2010 8:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naprava meri razmerje zrak/gorivo.
Kondenzatorja sta vezana vzporedno na NAPETOSTNEM REGULATORJU 7805(tisto s tremi nogami).Elektrolit ima + na 3.
INT je stikalo, s katerim nastavimo, ali bo svetila samo ena LED-ka, ali niz LED-ic. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brez Gesla Neznanec

Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 18:46 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Slovenia
|
Objavljeno: Sre Mar 10, 2010 9:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
aha hvala zaenkrat! C1 je misljeno 10nano faradov, C2 pa 10 piko faradov ane?
7805 je dober tale:
tega sem doma najdu, upam da je pravi? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fluffy111 Član


Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 21:44 Prispevkov: 351 Aktiv.: 1.74 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Sre Mar 10, 2010 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če prav vidim je to 7808. In kolikor sem pogledal je to regulator. Temu še boš moral z zunanjimi elementi nastavit 5V.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fluffy111 Član


Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 21:44 Prispevkov: 351 Aktiv.: 1.74 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Sre Mar 10, 2010 9:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tu imaš datasheet. Kot zunanji element so mišljene diode za padec napetosti.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kastaneda Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.41
|
Objavljeno: Čet Mar 11, 2010 9:23 am Naslov sporočila: |
|
|
C2=10 mikroF |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Mar 11, 2010 8:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za pravilen prikaz čez celo področje rabiš ŠIROKOPASOVNO lambda sondo. Večina avtomobilov je nima, "klasična" je pa točna samo pri 14,9 +- nekaj malega, potem pa zelo odstopa in je merjenje bolj za okras.
lp _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S51AG Član


Pridružen-a: Ned 11 Jan 2009 14:28 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.07 Kraj: Ptuj, JN76wk
|
Objavljeno: Ned Avg 22, 2010 11:03 am Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Za pravilen prikaz čez celo področje rabiš ŠIROKOPASOVNO lambda sondo. Večina avtomobilov je nima, "klasična" je pa točna samo pri 14,9 +- nekaj malega, potem pa zelo odstopa in je merjenje bolj za okras.
lp |
Ne bo držalo. Avtor je vhod prilagodil klasični (aktivni skokovni) sondi, katere izhodna napetost se glede na sestavo zmesi oz. preostali kisik giblje med 0 in 1 V lambda = 1 pa je pri pribl. 0,5 V. Širokopasovna sonda je uporovna sonda z bistveno širšim napetostnim območjem - običajno do 5 V.
Lp,
AG |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Ned Avg 22, 2010 12:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odziv navadne ni linearen Navadna lambda sonda ima tri stanja:
-normalna mešanica
-revna mešanica
-bogata mešanica
Široko pasovna pa ima (dokaj) linearen odziv. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S51AG Član


Pridružen-a: Ned 11 Jan 2009 14:28 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.07 Kraj: Ptuj, JN76wk
|
Objavljeno: Ned Avg 22, 2010 1:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako nekako. Konstrukcijo je avtor A/F metra prilagodil tipu sonde, ki je v avtu. Ne moreš pa kar obstoječe sonde zamenjati z neko drugo, razen, če namontiraš še dodatno, predelaš konstrukcijo in vse skupaj skalibriraš.
Lp,
AG |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Pon Avg 23, 2010 9:38 am Naslov sporočila: |
|
|
jaz sem to zadevo imel na svojem 1. avtu, fiat puntotu in zadeva funkcionira,
ko je elektronika v zaprtem krogu šibajo ledice med 0 in 1V (idealno razmerje). Ko pohodiš gas, konstrantno sveti zadnja ali predzadnja ledica (bogata mešanica).
Ko spustiš gas se pa vse ugasnejo (revna mešanica). _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Ned Sep 12, 2010 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
A je delal kdo tiskanino za tole? _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|