 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Pet Apr 23, 2010 10:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Lepilo tam ne bo držalo!
Edina cenejša alternativa je varjenje. Razdreš, očistiš maščob in barve, potem pa moli, da se lepo vari.
Novejše husqarne se namreč ne dajo
lp
Robi |
Si poskusil?
Že na daleč se vidi, da je neka čudna zlitina.
Sem danes kupil dvokomponento lepilo, vendar pa nisem uspel zadeve niti očistiti.
Samo leplenje tudi po mojem mnenju ne bo držalo.
Bomo videli, kaj bo.
Bom poročal.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 23, 2010 11:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čakaj, čakaj. Kakšno dvokomponentno lepilo si kupil? Jaz sem ti svetoval Tekočo kovino. Obstaja miljavžnt vrst epoksi smol. Ni vsaka dobra., če ji primešaš aluminijev prah.
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Apr 24, 2010 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tekoča kovina mora obvezno biti za enak material, kot se lepi!
Razna čaranja ne prinesejo uspeha - za začetek te zakoljejo temperaturni raztezki, ki niso nujno enaki med nekim xyz dvokomponentnim lepilom in kovino, ki jo lepiš. Da samih kemijskih reakcij med lepilom in kovino niti ne omenim in so tudi nujne za uspeh.
Seveda je pogoj za uspeh pri lepljenju kovin tudi to, da se je treba do potankosti držati navodil za uporabo in dele pred lepljenjem resnično razmastiti - malo obrisati s cunjo namočeno v benz ali nitro vsekakor ni dovolj.
Če ustrezno in pravilno uporabljeno lepilo drži skupaj že skoraj 50 let enega od glavnih zobnikov v valjavskem ogrodju vroče valjarne v Acroniju in že od časov druge svetovne vojne tudi avijone, zakaj ne bi kvalitetno zlepilo tako malenkost?
Ne vidim razloga zakaj ne.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sob Apr 24, 2010 10:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Razen če je res tista čudna "siva litina" ali kako se ji že reče. Zadeva je trda, ampak tudi krhka. Gor ne prime prav nič. Izvenkrmni Tomos motor je sestavljen iz tega. Sumim, da je osnova aluminij, in bi poskusil z aluminijevo tekočo kovino.
Fotografija pa bi prav prišla.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Ned Apr 25, 2010 8:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Včeraj sem bil cel dan v "šumi" in nisem uspel nič napisati tu gor.
Ker je potrebno delo v gozdu opraviti, sem vmes sem postal lastnik nove Husqwarne 365. Moč 4,6 konja se res pozna.
No nad staro pa še tudi nisem popolnoma obupal in zato tudi prilagam slike:
Prilagam slike polomljene motorke in kupljenega lepila.
Polomljeno ohišje nosi napis Made in Slovenia.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
69.7 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
53.46 KB |
Pogledana: |
1 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
51.81 KB |
Pogledana: |
1 krat |

|
_________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
borc Član

Pridružen-a: Ned 22 Apr 2007 12:22 Prispevkov: 116 Aktiv.: 0.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Apr 25, 2010 8:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Glede da je na polomnjen del pritrjen še ročaj in da se vse vibracije z motorja dušijo preko tistih dveh gumijastih amortizerjev na tem polomnjenem delu (vse vibracije gredo preko tega dela) popravilo s takim lepilom ne bo ravno uspešno. Ne bi bilo ravno prijetno, da bi ti ročaj ostal v roki, žaga pa v nogi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Ned Apr 25, 2010 11:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Razstavi, očisti, odstrani barvo in se sprehodi do kakega mojstra, ki ima TIG varjenje. Videl sem že popravljeno ročko od zavore(motocross) in zavarjen karter nekega terenca, oboje je lito => čudni materiali na osnovi Al
_________________ Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.95 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Ned Apr 25, 2010 12:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi dal kot je pisal geza.Z lepilo ne bo šlo.To se lahko lepi če ni preobremenjen.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Ned Apr 25, 2010 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom poskusil s tem, kar sem nabavil.
Verjetnost, da bi zadeva držala je zelo malo verjetno. Ampak probat ni greh .
V primeru, da ne bo držalo, pa sem malo pogledal železne zobe-špice, ki so na prednji strani žage. Tukaj bi se dalo privariti železni nosilec za prednji amortizer. Tako ostane problematičen samo zadnji amortizer.
Kot že rečeno, ko bo več časa, najprej probam lepiti in bomo videli, kaj bo.
Varjenje pa nej pride v poštev, ker moram itak razdreti celo žago.
_________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
egonh Član

Pridružen-a: Pon 22 Jun 2009 10:27 Prispevkov: 62 Aktiv.: 0.32 Kraj: koper
|
Objavljeno: Ned Apr 25, 2010 5:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Material iz katerega je ulito ohišje se imenuje SILUMIN. Zlitina aluminija in silicija. Opilki po strojni obdelavi so izredno vnetljivi in so jih nekoč kurili na travniku za tovarno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Apr 25, 2010 9:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zvaril sem že XX balanc od krosarjev, ročajev od motork, litih platišč,.....
Če je to SILUMIN, kot je nekdo napisal, potem se do ALSi12 vari kot vosek. Brez problemov. Ampak močno dvomim, ker silumin je mehak (vsaj do omenjenega procenta). Ponavadi je v litini dodan svinec, ki livnost izboljša, onemogoča pa varjenje. Dodan je še Cu in Mg, kar naredi zadevo močno in krhko.
Če boš probal lepit, potem bodo z varjenjem problemi! Nikakor ne boš mogel dovolj očistit lepila, ki se bo zalezlo povsod in varilec zna pasti vznak, če ne bo imel dobrega odsesavanja.
Jaz predlagam, da motorko razdreš, kose očistiš in neseš komu, da sproba na TIG (sproba lahko že na kakem odlomljenem kosu, preden razdiraš).
Če dostaviš meni, ti to naredim za pir (če seveda gre).
P.S.
Opilki, ki gorijo, imajo najverjetneje velik procent magnezija, ob pravi temperaturi pa itak gori tudi aluminij.
lp
Robi
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Pon Apr 26, 2010 6:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Do sedaj sem bil nekako usmerjen samo na nosilec, ki je polomljen.
Pri malo bolj "natančnem" pregledu pa sem ugotovil, da ima motorka 6 amortizerjev. Vseh 6 je na eni strani pritrjenih na rezervoar za gorivo in na drugi strani na motorni del. Razoporejeni so 2x po 3, oziroma trije na vsaki strani.
S tem, ko sem zlomil nosilec na ohišju motorja, sta dejansko odletela "samo" dva amortizerja. Prednjega lahko pritrdim posredno, preko vijakov, s pomočjo dodatnega kovinskega nosilca, na del kjer so pritrjeni oni zobci za oprijem žage ob deblo.
Tako pridem do 5 od 6 amortizerjev. Manjkajoči amortizer je srednji.
Tako menim, da žaga na 5 amortizerjih bolj težko razpade. Res pa je, da si bosta morala dva krajna amortizerja, oziroma posredno vseh 5, porazdeliti obremenitve, ki jih je prenašal, manjkajoči srednji, amortizer.
Glede na to, da je pri hiši še ena nova motorka, bo ta šla v "delni delovni čas". Če jo popravim bo namenjena še samo za kakšna "reševalna" dela, ko stisne meč druge žage.
Ro-bi, tebi pa hvala za velikodušno ponudbo. Pir lahko spijeva ob kaki priliki, ko boš hodil v naših Prekmurskih koncih.
Hvala vsem za mnenja, nasvete....
_________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Apr 26, 2010 11:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
pajo je napisal/a: |
Ro-bi, tebi pa hvala za velikodušno ponudbo. Pir lahko spijeva ob kaki priliki, ko boš hodil v naših Prekmurskih koncih.
.. |
Pazi, kaj pišeš- od 15 maja naprej bom v Moravskih T.....
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Tor Apr 27, 2010 7:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Nič ne pazim. Vem kaj pišem
_________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|