www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Zadnji brisalec Clio ne dela

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sebaseba
Član
Član



Pridružen-a: Ned 02 Maj 2010 3:26
Prispevkov: 69
Aktiv.: 0.37
Kraj: Piran

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 1:22 am    Naslov sporočila:  Zadnji brisalec Clio ne dela Odgovori s citatom

Ne dela mi brisalec zadnji od Cliota v avtu.

12 V dobi, signal dobi, ampak je zelo kratek (baje je to normalno).

Motor od zadnjega brisalca ima tri pine.
GND, stalni 12 V in signal (12 V). Kratek pulz, ga vklopi enkrat, če pa je stalno priklopljen signal, potem pač dela nonstop.

V domačih pogojih dela, ampak če naredim zelo kratek pulz (samo taknem z žico signalni pin) ne dela, moram držat gor malenkost, kake pol sekunde.

Predvidevam, da je šlo nekaj na motorju od brisalca, da potrebuje zdaj rahlo daljši pulz?
Kako sploh ta brisalec deluje s temi pulzi. Kaj ima notri?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 6:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Notri ima tak drsni kontakt, ki nima stika samo v položaju, kjer se brisalec ustavi. S kratkim pulzom ti premakneš brisalec do drsnega kontakta (kjer je stalni plus), potem pa brisalec naredi celoten krog dokler zopet ne zdrsne z drsnika. Potem pa zopet potrebuje pulz, ali pa stalno napetost.
Če je sedaj ta pulz ratal prekratek (ali brisalec vsaj trzne?), preveri, če se ti mehanizem vrti brez pretirane sile - da se ti ni kaj preveč umazalo ali celo zarjavelo (moj primer). Pa pogonsko os lahko takrat malce namažeš.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 6:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prej sem pri Clio motor brisalca pregledal.Ki je nehal pa sem ugotovil.Da je prekinjen kabel na vrati.Mogoče je to vzrok,Prej sem pregledal motorje brisalca pa nisem našel.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaseba
Član
Član



Pridružen-a: Ned 02 Maj 2010 3:26
Prispevkov: 69
Aktiv.: 0.37
Kraj: Piran

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 10:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lojzek je napisal/a:
Notri ima tak drsni kontakt, ki nima stika samo v položaju, kjer se brisalec ustavi. S kratkim pulzom ti premakneš brisalec do drsnega kontakta (kjer je stalni plus), potem pa brisalec naredi celoten krog dokler zopet ne zdrsne z drsnika. Potem pa zopet potrebuje pulz, ali pa stalno napetost.
Če je sedaj ta pulz ratal prekratek (ali brisalec vsaj trzne?), preveri, če se ti mehanizem vrti brez pretirane sile - da se ti ni kaj preveč umazalo ali celo zarjavelo (moj primer). Pa pogonsko os lahko takrat malce namažeš.


Ja brisalec trzne, če mu dam kratek pulz ročno, oz. če dam malo daljši 0.5 s, potem pa dela normalno.

Na avtu pa ne trzne.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 11:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če niti trzne ne, je lahko kak problem s kablom ali konektorjem,... Preveriš lahko s tistim "fazenpriferjem" za avto- ki ima zraven krokodil sponko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mitja320
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Mar 2010 21:24
Prispevkov: 74
Aktiv.: 0.40
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 11:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem točko kako ima narejen tvoj avto. Ponavadi so pini od konektorja do motorja speljani pod belo plastiko. Ko razdiraš pazi ker se rado razleti. Notri so potem speljani kovinski vodniki. Izgleda kot labirint, ponavadi je pa samo kje slab stik. Verjetno malo premakneš stike ko se dotakneš konektorja in za trenutek začne delovati.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaseba
Član
Član



Pridružen-a: Ned 02 Maj 2010 3:26
Prispevkov: 69
Aktiv.: 0.37
Kraj: Piran

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 2:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem probal sedaj še na avtu.
Če motorček manualno vzpodbujam (12 V vod taknem za trenutek na signalni) potem dela. Na signalnem vodu je očitno nekje napaka.
V LJ imam samo en cenen kitajski analogni multimeter, ki ne zazna nobenega signalnega pulza...

Pred tedni sem sicer sprobaval doma, kjer imam malo boljši multimeter (cenen digitalen) in je zaznalo kake 2-3 V za trenutek, pomojem prehiter pulz, da bi zaznal polnega 12 V. To je baje normalno sklepajoč po temu.

A ve kdo kje najdet neko shemo, ki bi kazala še releje (tista v knjigici ima samo varovalke), da bi tam meril, če spusti pulz, oz. da preverim če je signalni kabel cel od releja do zadnjega brisalca. Avto je R Clio letnik 1996, torej prva generacija.
In še morda če ima kdo idejo, kako bi meril tako kratke pulze?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Jernej Š.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33
Prispevkov: 83
Aktiv.: 0.38
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 06, 2010 10:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Živjo,

mogoče je prekinjen kabel v gumijasti cevki med karoserijo in vrati prtljažnika. Tam se rad prelomi. To se mi je že zgodilo pri Renault 5, vendar pri kablu za gretje zadnje šipe.


Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group