 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dragoon Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51 Prispevkov: 452 Aktiv.: 2.05 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: Ned Avg 01, 2010 12:39 pm Naslov sporočila: motorčki v avto-števcih |
|
|
imam težave s indikatorjem hitrosti (peugeot 406, l 96).
takoj ko se kolesa začneojo vrtet, mi kazalec skoči na 120kmh in prikazuje hitrost s takim ofsetomm torej vedno kaže trenutno hitrost + 120.
zadevo sem razkopal, notri so indikatorji z vrtljivim magnetom, z dvema križno navitima špulama. če na eno priklopim majho enosmerno napetost, kazalec takoj skoči na 120, če pa priklopim napetost na drugo pa kazalec skoči na 60 kmh. če povečujem napetost (tok), se kazalec lepo premika naprej.
kaj bi bilo vzrok izrazite nelinarnosti na začetku vzbujanja?
če ima kdo program autodata, bi ga tudi lepo prosil za shemo okoli števcev.
*malo popravljeno^^
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
339.08 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
Opis: |
motorčki se nasadijo na pine na tiv skozi 4 luknjice. |
|
Velikost datoteke: |
287.91 KB |
Pogledana: |
9 krat |

|
_________________ LP, Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Ned Avg 01, 2010 1:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
ponavadi odleti kakšen regulator napetosti in se potem dogajajo takšne reči, premeri malo elemente.
_________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Tor Avg 03, 2010 8:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imeli smo Peugeota 406 istega letnika, ampak s števcem brez merilnika vrtljajev. Pri nas se je dogajalo da je kazalec le skakal med 0 in trenutno hitrostjo. Takrat ko je kazal 0, pa tudi kilometrov ni štel. Šlo je za defekten merilnik impulzov na menjalniku in kolikor sem gledal po internetu, je bila to precej pogosta okvara na teh vozilih.
Kot drugo pa nam je skakal in zabijal tudi kazalec za količino goriva. Tu pa je bil problem v hladnih lotih, in sicer na palčkah, katere so prispajkane na vezje, na njih pa nasajeni motorčki merilnikov.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|