 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jenc0 Član


Pridružen-a: Ned 14 Feb 2010 0:13 Prispevkov: 77 Aktiv.: 0.41 Kraj: Cerklje
|
Objavljeno: Sob Sep 11, 2010 2:13 am Naslov sporočila: utrpanje luči |
|
|
Pozdravljeni!
Imam avto Seat Ibiza 2004 1.4 16V, aku. 44Ah, problem pa sledeč, prevelika poraba na celotnem nivoju v avtu, električni servo volan,avt. klima, itd. posledično mi v stoječem načinu rahlo utripajo vse luči sprednje in zadnje ter občasno osvetlitev armature. Po besedah lokalnega avtoelektrika naj bi ta problem imela ibiza te generacije in pa opel Corsa. Zanima me koliko bi, oziroma če bi sploh kaj pomagalo, če bi vgradil 55...Ah ali večje kapacite akumulator ne glede na alterantor ki polni tam nekje čez 60Ah, predvsem pa ali se da na kakršen koli način vgraditi kakšno stabilizacjsko vezje ki bi to težavo rešilo.
Hvala vam za pomoč! Lp Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Sob Sep 11, 2010 3:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Hi!Si prepričan da ti alternator dobro polni,to se pravi če je ispraven?!  _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
yacksy Član


Pridružen-a: Pon 23 Nov 2009 8:27 Prispevkov: 499 Aktiv.: 2.63 Kraj: Okolica Šmarjeških toplic
|
Objavljeno: Sob Sep 11, 2010 3:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen pa je presek kabla med altenatorjem in akumulatorjem? _________________ [slovenščina je zame španska vas] happens. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 14.64 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sob Sep 11, 2010 6:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko da alternator pri nizkih vrtljajih ne more zagotoviti dovolj velike napetosti pri dani obremenitvi. Napetost potem niha z vrtljaji.
Če je vse brezhibno in je to razlog, potem večji akumulator ne bo rešil težave. Dvig napetost iz alternatorja z vezjem ni praktičen. Rešitev bi bil drug tip alternatorja oz. druga jermenica, da bi bili vrtljaji višji, ali pa višji vrtljaji motorja v prostem teku. Jaz se ne bi sekiral za rahlo nihanje napetosti v prostem teku. Avto je tako ali tako narejen za vožnjo.
Najprej upoštevaj laurin predlog in preveri, ali alternator pri malo višjih vrtljajih daje pravilno napetost (14,4 V). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
audiox Član


Pridružen-a: Sob 19 Dec 2009 19:13 Prispevkov: 906 Aktiv.: 4.80 Kraj: Metlika
|
Objavljeno: Sob Sep 11, 2010 6:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Stvar navade.
Citroeni C5 prejšnje generacije (za nove ne vem) so imeli podobno težavo. Luči so utripale kar med vožnjo. C5 ima zračno vzmetenje. Ko črpalka vklopi na polno, utripnejo luči. Sem mislil da je okvara, pa ni. O tem sem bral v testih tega avtomobila v revijah, pa tudi na pooblaščenem servisu so to potrdili.
Najprej me je motilo, čez čas sem se navadil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jenc0 Član


Pridružen-a: Ned 14 Feb 2010 0:13 Prispevkov: 77 Aktiv.: 0.41 Kraj: Cerklje
|
Objavljeno: Ned Sep 12, 2010 7:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
med vožnjo pri obratih se utripanja sploh ne opazi oziroma ga sploh ni. Opazno je le takrat ko parkiram ali zapeljem v garažo pri tem pa na veliko vrtim volan kjer se sliši servo motorček, ki ima menda bajno porabo. napetost pri vrtljajih pa se giblje od 13,2 do 14... za preseke kablov ne bi vedel naj bi bili original premera torej bom poskusil z zamenjavo alternatorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Krampus Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07 Prispevkov: 1853 Aktiv.: 9.07
|
Objavljeno: Ned Sep 12, 2010 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
He he, poskusi pod prostim tekom vklopiti in izklopiti klimo, pa bo požmrknilo, poskusi spustiti šiše do konca, patem pa še malo naprej, pritisni zavoro, vklopi 300W avtoradio, zasukaj volan do konca ......
Saj to ni opazno pri normalni vožnji, ko imaš višje obrate.
Po drugi strani pa takrat nimaš časa gledati luči
V glavnem, ne kompliciraj, če alternator normalno polni. _________________ Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jenc0 Član


Pridružen-a: Ned 14 Feb 2010 0:13 Prispevkov: 77 Aktiv.: 0.41 Kraj: Cerklje
|
Objavljeno: Ned Sep 12, 2010 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Krampus je napisal/a: |
He he, poskusi pod prostim tekom vklopiti in izklopiti klimo, pa bo požmrknilo, poskusi spustiti šiše do konca, patem pa še malo naprej, pritisni zavoro, vklopi 300W avtoradio, zasukaj volan do konca ......
Saj to ni opazno pri normalni vožnji, ko imaš višje obrate.
Po drugi strani pa takrat nimaš časa gledati luči
V glavnem, ne kompliciraj, če alternator normalno polni. |
Verjamem da je to običajna stvar pri nekaterih vozilih, toda zanima me če bi se dalo "šlamparijo" proizvajalca nekako optimizirati npr. menjava kablov od alternatorja do aku,....  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Ned Sep 12, 2010 9:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Utripanje v prostem teku brez obremenitev je bilo pred časom značilno za bavarce, tudi mojega.
Rešljivo z menjavo reglerja z neoriginalnim.
Menjava celega alternatorja je nesmiselen strošek, ker v prostem teku noben alternator nima zadosti moči za pokrivanje takih ekstremnih seštevkov kot jih je navedel Krampus. Poznavanje karakteristike alternatorja (P-rpm) je smiselno pred metanjem denarja v nič.
Enako je s kabli od alternatorja (dotične izgube so prav lepo in hitro izračunljive z osnovnimi matematičnimi funkcijami, poznavanjem preseka in dolžine kabla ter specifične upornosti bakra).
Če je akumulator še originalen (6 let) bo najbrž kmalu spustil dušo, pa takrat kupi malce večjega (55÷60Ah, kar gre v nosilec), za boljši občutek. Luči bodo pa še vseeno malce požmigovale.
Lahko pa težiš mehaniku, da ti preprogramira ECU na višje vrtljaje prostega teka. Tam ene 1000÷1100 bo zadostovalo.
Ali pa menjaš jermenice, da se bo alternator malce hitreje vrtel....
A če si pri pameti, pozabi na vse to ter pomisli na vse desettisoče avtov po svetu, enakih tvojemu, kateri kljub mežikanju luči še vedno zvesto služijo svojemu namenu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jaka80 Neznanec

Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 11:38 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Ned Okt 10, 2010 11:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Drugače ma pa C5 hidravlično vzmetenje in nezračno! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|