Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
brodar Član

Pridružen-a: Sob 08 Nov 2008 13:23 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.54 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 12:05 pm Naslov sporočila: clio problem |
|
|
Pozdravljeni!
Imam cliota l.99 1.6 RT in imam nekaj problemov.
1. Najprej me zanima kaj bi bilo lahko narobe pri tej napaki, ko pritisnem bremzo se mi na armaturki prižge lučka za meglenke. Samo ne prižge se res močno kar malo utripa, ko pa spustim bremzo pa ugasne, kaj bi bilo lahko to narobe?
2. Drugi problem je da osvetlitev gumbov za ventilacijo včasih dela včasih pa ne. Varovalke so vse v redu.
3. Treti problem je da ne dela display nad radijem. Oziroma tisti mali display kjer sta zraven 2 lučki za pas in odprte vrata. Ali je mogoče samo kje ugasnen?
Drugače sem kupil avto včeraj samo je motor in karoserija sta tako v dobrem stanju, da sem se odločil za nakup, pa še dokaj ugodno je bil.
Hvala za odgovore
LP Miha |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 1:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
1. imaš nekje slabo maso; slab stik priključka na pločevino - rešitev: očisti tovrstne stike
2. možen slab stik na konektorju ali pa je žarnica osvetlitve tik pred koncem - je samo ena - rešitev: menjaj žarnico osvetlitve
3. ne dela ti osvetlitev ozadja, zato izgleda, kot da display ne dela - rešitev: menjaj vse žarnice osvetlitve v števcu, če že enkrat razdreš
Menjava je dokaj enostavna, moraš pa demontirati zgornji del armaturke (5 vijakov) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 1:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko si že tam menjaj vse! žarnice za osvetlitev, ker bodo ostale kmalu pocrkale.
Isto z žarnicami za zavore. Delajo približno enako dolgo vse, tako da ko menjaš eno boš moral kmalu še drugo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 7:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa poglej, da bodo vse žarnice enakih moči, se pravi za štop luč enaki, za pozicijo enaki, za smerokaze enalžki... in pa kot ti je napisal predhodnik-očisti kontakte! _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
folc Član


Pridružen-a: Pon 16 Nov 2009 21:25 Prispevkov: 678 Aktiv.: 3.57 Kraj: Nekje med NG in Tolminom
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 8:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
meni so lučke pri "ventilaciji" tudi pregorele, ker pa nisem imel rezervnih pri roki sem preprosto dal ledice not,
Preverjeno deluje že par mesecev .... (imam Clio l99 1.4 RT ) _________________ elektrika je edina baba, k se ne pusti šlatat
Folc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 6:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Moj današnji Clio problem med vožnjo v službo:
Pri konstantni vožnji kazalec za hitrost skače...včasih pade kar na 0. Poleg tega se v armaturki občasno prižiga rumena lučka, na kateri je simbol: žagasta napetost v okvirju in dva ovoja tuljave.
Komu kaj jasno? Podobno se mi je zgodilo lani, vendar so simptomi trajali le par minut,...stvar pa se je sama popravila (kaže da samo potuhnila). Števec ima najbrž kakšno sondo,...ali pa je fuč števec? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.26 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 8:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Za problem št.1 poglej v zadnje luči! Razdri zadnjo luč in poglej v konektor kjer so kontakti verjetno oksidirani in žarnica ne dobi zadostne mase (prevelika upornost) ter tako potegne tok čez meglenko. Preizkusi tako, da boš imel prižgane pozicije in prižgi meglenko ter smernik in če katera od žarnic utripa skupaj z smernikom, to pomeni to napako. Drug način poišči maso na žarnici in se jo dotakni s svojo žico ki jo imaš na šasiji. _________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
urosg Član


Pridružen-a: Pet 27 Apr 2007 14:30 Prispevkov: 565 Aktiv.: 2.56
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 9:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Za 1. vprašanje: to je standardni problem pri renault vozilih, jaz sem imel pred leti megana in je bil enak problem, problem je razložen - ni mase vendar je rešitev malo špartanska, ni zadosti da samo počistiš kontakte itd. ampak je težava v samih konektorjih, kjer se kovinski del v konektorju ki pride na luč raztegne oz. gre narazen in zaradi tega izgubi stik, jaz sem to rešil (že pri treh renaultih, 1x megane, 2x clio) tako, da sem enostavno nekaj zagozdil na zgornji in spodnji del v tem konektorju in ga potem nataknil nazaj na luč in teh težav potem ni bilo nikoli več.
Upam, da kaj pomaga.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.26 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 9:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pa ponavadi zvrtam luknjico v plastiko in na tisti kovinski kontakt (masa) prispajkam žico katero povežem z žico (masa) v konektorju tako je zadeva skoraj večna _________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 11:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Bom preveril konektor zadnjih luči. Poleg tega še sprednje, saj sem namreč ravno včeraj zvečer menjal sprednjo žarnico. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.01 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 1:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri mojem je bil podoben simptom. Lučka za ročno je rahlo zagorela po pritisku na zavoro. Bila je slaba masa v zadnjih lučeh.
Slučajno kdo ve kako do ventilatorja kabine? Clio II. Vsake toliko časa nekaj cvili  _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
folc Član


Pridružen-a: Pon 16 Nov 2009 21:25 Prispevkov: 678 Aktiv.: 3.57 Kraj: Nekje med NG in Tolminom
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 1:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Highlag je napisal/a: |
Slučajno kdo ve kako do ventilatorja kabine? Clio II. Vsake toliko časa nekaj cvili  |
odstrani brisavce in potem še plastiko pod njimi, in prideš do motorčka za brisavce na voznikovi strani, na sovoznikovi strani pa imaš dostop do ventilatorja ...
preden pa to začneš pa prvo daj ventilacijo na max (4) in zapri vse "lopute" za zrak v kabini ter potem posamezno odpiraj vsako... mogoče da imaš samo kako listje notri ... _________________ elektrika je edina baba, k se ne pusti šlatat
Folc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.01 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 2:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom pogledal!  _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 4:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
poule je napisal/a: |
rumena lučka, na kateri je simbol: žagasta napetost v okvirju in dva ovoja tuljave. |
Tole je lučka za napako okrog motorja in ne za zadnjo meglenko. Lučka za meglenko ima par "valov" ter poln znak podoben črki D. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 22, 2010 8:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glej ga zlomka,...danes na poti iz službe vse OK. Konektorje sem popoldne vseeno očistil,....bom videl če se jutri spet pojavi... Mogoče mu ne paše mraz in megla .
Kdo ve, kakšen naj bi bil senzor za števec na menjalniku? A to deluje na istega, kot za predvžig (senzor mrtve točke).
Google pravi da ali senzor ali števec (naj bi bila kar serijska napaka pri tem letniku-99) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|