 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MarkoSan Član

Pridružen-a: Pon 11 Dec 2006 12:20 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.55 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 4:09 pm Naslov sporočila: Problem z elektriko v Ford Focus letnik 2000 |
|
|
Spoštovani!
Sem ponosen lastnika Ford Focus letnik 2000 - 1.6 bencinar. Avto mi služi super (za razliko od prejšnjega makaronarskega sekreta Fiata ), vendar imam problem z elektriko v avtomobilu. Akumulator je popolnoma nov, vendar mi luči utripajo, kot da bi napetost kontantno nihala. Ko prižgem naprimer ventilator (za ogrevanje, ker je zima), njegova hitrost niha, skladno z utripanjem luči. Avto sem peljal na uradni servis, kjer so mi nadgradili software in en dan je delal brezhibno. Danes sem zopet klical na servis, in je serviser rekel, da je altenator fuč in da nov košta 617 EUR!
Kaj bi bilo po vaše še narobe?
S spoštovanjem,
Marko |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 5:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej izmeri napetosti na neobremenjenem akumulatorju, delno obremenjenem (vključene luči) in polno obremenjenem (vključi še ventilator na max., ogrevanje stekel ... ). Po tem bo laže sklepati.
PS. Seveda pri delujočem motorju, ponovi meritve še pri ~ takšnih vrtljajih kot normalno voziš. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 8:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
V prostem teku se to dogaja tudi pri meni. Ampak se ponavadi umiri.
Med vožnjo pa ne bi smelo biti tega. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xsyt Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 22:19 Prispevkov: 1346 Aktiv.: 6.48 Kraj: Slov.Bistrica
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 8:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čisto verjetno, da je alternator zanič, pač kupi kakšnega iz odpada. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
xsyt je napisal/a: |
Čisto verjetno, da je alternator zanič, pač kupi kakšnega iz odpada. |
Na odpadu boš dobil še slabše kar imaš notri. Verjento je treba samo ščetke zamenjati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s59ma Član

Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31 Prispevkov: 634 Aktiv.: 3.00 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
V Dravljah imaš Avtoelektriko Kogovšek. Za razliko od marsikaterega poc..ja zares zrihtajo zadeve. _________________ Na napakah se učimo (pametni se na tujih). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xsyt Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 22:19 Prispevkov: 1346 Aktiv.: 6.48 Kraj: Slov.Bistrica
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
xsyt je napisal/a: |
Čisto verjetno, da je alternator zanič, pač kupi kakšnega iz odpada. |
Na odpadu boš dobil še slabše kar imaš notri. Verjento je treba samo ščetke zamenjati. |
Kaj pa če je košara ali pa ležaji? Moja praksa popravila mojega 11 let starega avta je pač takšna. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
In zakaj misliš da bo na odpadu kaj boljše ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če utripa konstanto oz. frekvenca narašča z obrati bi jaz stavil na prebito diodo v usmerniškem mostiču. Sicer pa preglej mase, tukaj tudi je lahko vzrok. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pet Dec 17, 2010 11:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Še ena moja izkušnja s francozom - Citroen enakega letnika. Ob enakih simptomih sem naredil reset računalnika z odklopom akumulatorja, po ponovnem priklopu in preden sem ga spet vžgal, pa sem vklopil vse glavne porabnike v avtu (klima, luči, ventilacija na max., gretje zadnje šipe....) Baje računalnik pobira vrednost minimalne napetosti akumulatorja in nato prilagodi vzbujanje alternatorja ... Pri meni od takrat deluje vse v redu... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|