www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Alternator
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
matteo16
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Mar 2009 15:49
Prispevkov: 52
Aktiv.: 0.26
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 6:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom šel pogledat na avto odpad, pa bom probou dobit alternator pa da bo imeu še regulator.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 6:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matteo16 je napisal/a:
Tudi če bi bil glasen me nič ne moti. Motor pa ni zelo veliko deloval, manj kot ostale kosilnice in ima tudi zelo dobro kompresijo.

Jaz sem misli, da če ima motor 2600 Watov izhodne moči, da lahko poganja generator, ki narei 2600 Watov

Poročal bomm tudi lahko samo morem najprej zvariti ogrodje.


Lepo, samo izkoristek si pozabil! Alternatorji imajo ~ 25% izkoristek! Jermenski prenos (potrebuješ vsaj 1/2) pa tudi ni "energetsko zastonj". 25% od 2,6 kW? = 650W
Po oceni, nisem strojnik, recimo 200W "požre jermenski pogon". Kje si?

Jaz bi poizkusil z močnejšim alternatorjem, recimo 80A/12V, pa kolikor da, da! Poceni varianta. Za boljše izkoristke pa glej "vetrna elektrarna" fantje ustvarjajo!

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matteo16
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Mar 2009 15:49
Prispevkov: 52
Aktiv.: 0.26
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 7:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Alternator pa nima samo 25% izkoristek, ima pa več, nekateri imajo 40%, vsaj tako sem prebral.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 9:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matteo16 je napisal/a:
Alternator pa nima samo 25% izkoristek, ima pa več, nekateri imajo 40%, vsaj tako sem prebral.
.
Nekateri! Ta ki ga imaš ti. ?% izkoristka? Navaden najcenejši alternator iz odpada. Poizkusi! In poročaj.
Ne želim ti vzeti volje, samo možne probleme ti nakazujem.

No ja vsaj priznavaš, da imajo NEKATERI 40% izkoristka!

Pa še tole. 100 ccm motor za kosilnico ni namenjen za trajno obratovanje. Narejen je za ~ 150 ur občasnega delovanja!

Preden kdo nasprotuje naj najprej premisli kolikokrat in koliko časa kosi po svojem vrtu.
Matematika pa ni problem? Ali pač?

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matteo16
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Mar 2009 15:49
Prispevkov: 52
Aktiv.: 0.26
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali imaš potem kakšmo idejo kako bi jaz do vikenda v gozdu dobil elektriko, pa mislim da ni nobenega dalnovoda, da bi se gor priklopil. To bi rabil poleti, ampak že zdaj razmišljam kako bi to naredil tako da bo tudi bolj poceni. Rabil bi 700Watov.
In tako, da bi bil hladilnik prižgan vsaj 18 do 20 ur na dan. Pa še kaj drugega, naprimer ventilator, da prezračuje, to bi imel cel dan prižgan. Ventilator pa porabi okrog 25Watov. In tako da bi še kašno luč priklopil.
Jaz sem mislil, da bi dal en akumulator 60 Ah in motor od kosilnice, ki bi poganjal alternator, potem bi pa dal razsmernik ali pa UPS od računalnika.
Poleti sem pri vikendu skoraj vsak dan in [slovenščina je zame španska vas] mislil tako narediti, da ko pridem prižgem motor in potem ko grem pustim prižgano in od takrat, ko sem prižgal deluje motor 20 ur in potem se sam sklopi, tako da bi malo prihranil. Motor bi bil pa prižgan zaradi hladilnika.

Razmišljal sem tudi to, da bi imel motor prižgan 16 ali 15 ur in da bi imel še dva alternatorja kot veterno elektrarno in kadar bi pihalo bi šla elektrika iz alternatorja in bi se še polnil akumulator, drugače pa samo iz akumulatorja.

Imam pa tudi agregat ki da 1800 Watov ampak ima 3000 obratov na minuto in tudi veliko več porabi bencina kot mašina od kosilnice, Agregata pa tudi nebi rad predeloval, da bi naprimer zamenjal jermenice, čeprav ima dovol močno mašino(mašina je od honde, taka kot za kultivator, je pa agregat original, ga nism nič sam predeloval).

Če ima kdo kakšno idejo naj pove kako bi še lahko imel pri vikendu elektriko, ker kabla ne morem napelat od svoje hiše, ker je predaleč, sončne celice pa ne pridejo u poštev, ker je tam bolj senčno in so tudi predrage.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hudamravljica
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22
Prispevkov: 872
Aktiv.: 4.92
Kraj: LUCIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če boš hotel dobit 3,5 KM iz kosilnice jo boš mogu kar navit na obrate. Po moje na 4500-5500 sigurno, če ne ti ne da ven 3,5KM. Kjer pa poraba spet ni zanemarljiva.
Če imaš možnost dobit kakšne baterije jih raje filaj z viškom elektrike iz agregata. Kasneje pa poganjaš vsaj ventilator in žarnice iz baterij.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matteo16
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Mar 2009 15:49
Prispevkov: 52
Aktiv.: 0.26
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ja saj zato bo zravn tudi akumulator, da se bo filou kar ostane, sam ga pa ne smem preveč obremenit, ker ne sme imet previsokega stalnega toka, ker so akumulatorji za avto narejeni tako da za kratek čas lahko dajo iz sebe [slovenščina je zame španska vas] 600A, ampak za stalno obremenitev pa če ima 60Ah pa približno 8A ali manj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slabo si se to zamislil, zelo slabo.

Kakšen hladilnik imaš, da mora delati 20 ur dnevno ? Absorbcijski ? Če je tako, ga predelaj na petrolej ali plin.

Potem s 60Ah akumulatorjem si pri moči 700W ne boš nič pomagal. Koliko časa tak akumulator vergla preden odpove ? Minuto ali mogoče celo 2 ?

Tvoja predvidena obremenitev pa ni dosti manjša kot elektroštarter, sploh, ker si pri pretvorbi izpustil izkoristek inverterja, ki je neke 90%.

Če že rabiš 230V, zakaj vstrajati na 12V varianti alternatorja ? Uporabi 24V, za isto moč rabiš pol manj toka. Izgube namreč rastejo s kvadratom toka. Inverter za 24 V obstaja.

In če bo zadeva res ropotala 20 ur dnevno, koliko litrov župe je to ? In k stroškom prištej še menjavo olja vsak poldrugi dan in generalno na mašini ali menjavo mašine vsaj 1x mesečno.

Ampak najprej povej kaj vse sodi pod teh 700W. Samo hladilnik vsekakor ne.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja zato pa je bolje, če dobiš akumulatorje za UPS ali podobne zadeve, kjer imaš trajni tok večji kot pri avtomobiliskih zagonskih akumulatorjih.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matteo16
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Mar 2009 15:49
Prispevkov: 52
Aktiv.: 0.26
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja to je res glede teh akumulatorjev sam so pa dražji.
V tistih 700Watov je vštet hladilnik, ki je navaden hladilnik ,samo mislil sem ga sklapljati, ko se sklopi motor, pa še ventilator + še žarnice.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hudamravljica
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22
Prispevkov: 872
Aktiv.: 4.92
Kraj: LUCIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še namig:
Recimo, da imaš 2 agregata. Prvi ima 1000W in drugi 2000W. Oba obremeniš z uporabnikom 1000W.
Agregat z 2000W bo spil samo malo več kot manjši in ne 2x toliko.
To pa lahko poskusiš s tvojim agregatom. Natankaj ga z določeno količino goriva, (recimo 2dl) in ga obremeni z 500W. Štopaj koliko časa dela, dokler ne crkne in drugič ga obremeni z 1500W in isto količino goriva. Videl boš očitno razliko v času delovanja.

L.p.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matteo16
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Mar 2009 15:49
Prispevkov: 52
Aktiv.: 0.26
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

bom poizkusil, pa zamima me če kdo ve kako bi ga lahko utišal
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hudamravljica
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22
Prispevkov: 872
Aktiv.: 4.92
Kraj: LUCIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izdelaj dušilec!!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@hudamravljica

Originalni Briggs & Stratton 3.5 HP ima nazivno moč pri 3600 RPM. Piše na tablici.

Žal pa butci to mašino naterajo tudi preko 6000 RPM (moč seveda ne naraste, mogoče je še manjša kot pri 3600 RPM, kar je posledica oblike glave in pogona ventilov.

Močno pa se poveča hrup in predvsem obraba, saj taki tudi olja ne menjajo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 22, 2010 11:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

S 45 Ah akumulatorjem sem preživljal 3 tedne počitnic. Obstajalo je tudi hladno pivo, in kakšen zamrznjen kos mesa. Kako? Hladilnik je na plin, razsvetljava na varčne sijalke, zadnje čase prehajam na LED.

Problem je v človeku, ki NE RAZMIŠLJA KAKO BI ZMANJŠAL PORABO energije!

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group