 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 3:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj ne preprosto kupiti/vzeti normalen avto ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preprosto zato, ker se tretira kot moped. Že pri registraciji prihraniš kar nekaj denarcev, ne rabiš B kategorije... _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 3:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Predelava se potemtakem očitno ne izplača in predstavlja ogromen strošek.
Potem je res očitno bolje pogledati za kakšnim rabljenim in ohranjenim vozilcem.
1.)Azrael, kot 3-kolesnika si verjetno mislil Piaggio APE ?
Na avto.net sem gledal te
http://www.avto.net/ad.asp?id=4748273
http://www.avto.net/ad.asp?id=4756272
http://www.avto.net/ad.asp?id=4799578 ,
po slikah sodeč so kar solidni.
Vprašanje pa je, kakšni so v resnici.
Resno razmišljam,da bi enega od teh kupil in imel.
Stroški vzdrževanja so praktično nizki, vozi se ga lahko z AM, večino lahko postoriš sam, prideš kamor hočeš, pa še tovor lepo pelješ.
2.)Piroman, verjamem ti kar si povedal.
Res je, da večina teh gajbic še ni navajena.
Poglej ta posnetek http://www.avto-magazin.si/novice/ligier-proti-m3-ju/ in ti bo vse jasno.
Ligier je nekdanje moštvo F1, sedaj pa izdeluje tele avtomobičke http://www.ligier.si/ , ki imajo zastopniku v Ptuju.
Test Ligier X Too http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/ligier-x-too-max-titanium-sport/
Gorišnica - Kranj = 4ure http://www.avto-magazin.si/blogi-am/mitja-reven/gorisnica-kranj-4-ure/
V liberalni Belgiji,Nizozemski in Luksemburgu so tudi verzije, ki so blokirane na 25km/h, z njimi pa se lahko voziš brez izpita in celo po kolesarski stezi
http://www.youtube.com/watch?v=Ubp2clSBO8E
http://www.youtube.com/watch?v=AEDXxtgzSzM
http://www.youtube.com/watch?v=f3pHvSUU3IE
Ta vozilca so delana večinoma za podeželje(največ registriranih Aixam-ov in Ligier-jev je v omrežni skupini 02-Prekmurje,Prlekija,Koroška in okolica Maribora, sledi pa regija 03-Celje z okolico in Savinjska dolina.
Tudi pri nas v Kočevju jih je nekaj.)in mestno gnečo(tudi v Ljubljani in Kamniku jih je nekaj.).Predvidena so za tiste,ki vozniškega izpita za avto ne zmorejo narediti ali pa jim je bilo odvzeto zaradi starostnih oziroma zdravstvenih razlogov.
Gre za novo kategorijo vozil, t.i. mini avtomobilčke(mopedauto).
Jasno obstajajo tudi električne verzije, predvsem Grecav http://www.grecav.si/?lang=sl . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 7:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da, tega trikolesnika sem mislil.
Je pa tako, to vozilce za voziti ni ne avto, ne moped, ne motor s prikolico, ima od vsakega od naštetih pobrano nekaj lastnosti (dobrih in slabih).
Se je nujno treba naučiti in privaditi njegovih posebnosti in muh. Če boš šel samo po gasu, se bo svet, klub majhni brzini, hitro obrnil naokoli. Tisti prvi, ki ga prodajajo kot karamboliranega, je videti, da se je to zgodilo.
In še nekaj v premislek, to vozlce ni za klance! Na, ne nujno zelo strmem klancu, je tudi brez tovora zadaj, klanec muka tako za vozilce kot za šoferja - veliko hrupa, gre pa po polžje - zelo nevarno, če je na tisti cesti omejitev 90.
Če ga imaš namen voziti po takih cestah, kjer se lepo obnese nepredelan Tomosov Avtomatik, potem bo v redu, drugače pa se bojim, da ne bo izpolnil pričakovanj. Enostavno premalo kubarture, navora in moči. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 9:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tega:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4765993
Sodelavec s Primorske je nekoč poročal, da je njegov sosed kupil čisto novega z dostavo na dom.
Ko so mu trikolesnika pripeljali, ga je sosedov sin (polnoleten z dolgim vozniškim stažem) vzel za en krog in se je uspel prevrnti že na dvorišču. Vozilce, bolje rečeno razbitino, so lahko samo naložili nazaj na tovornjak s katerim je prispelo in hajd na servis (razbita šipa in luč ter vdrta/odrgnjena pločevina). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 11:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha.
Ta je pa itak res karamboliran.
Drugače je vozen z B, oziroma izpitom za avto.
Potreben pa je jasno dolgi vozniški stalež in občutek za stabilnost.
Taka vozila niso za vsakogar.
Drugače pa jih je pri naših zahodnih sosedih kolikor hočeš.
Gre za 3kolesno oziroma tovorno Vespo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 8:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Hitrost je potemtakem blokirana z prestavami ?
Ali to pomeni, da če ima vozilo hitrost blokirano na 45km/h, da ima odprte samo prve tri prestave in omejene obrate ?(govorim za Fiat Cinquecento. Teh je kar nekaj na ulicah italjanskih mest) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SamoR Član

Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58 Prispevkov: 393 Aktiv.: 2.09 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 8:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Eh, ni ravno tako enostavno. Ima lahko max 2 sedeža. Dvomim, da bi se italijani dali v predelavo cinquecento-ta, manj košta nabava namenskega oz. že pripravljenega. Sem vsaj enkrat na teden čez mejo, pa še nisem videl "downgrade" za navaden avto,
"upgrade" za mini car pa dosti. Na črno, seveda. Je pa res, da so po videzu zelo podobni petstotki. Je približno tako kot s skuterji. Še noben ni šel blokirat motorja in menjalnika, odblokirat pa ja. _________________ ISF
Boljše je sovražnik dobrega! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 11:39 am Naslov sporočila: |
|
|
DonFelipe je napisal/a: |
Aha.
Drugače je vozen z B, oziroma izpitom za avto.
Potreben pa je jasno dolgi vozniški stalež in občutek za stabilnost.
Taka vozila niso za vsakogar.
|
Kratko opozorilo... APE TM NI vozen z B kategorijo. Z B kategorijo so vozni tisti trikolesniki, ki imajo spredaj dve kolesi, npr. Piaggio MP3.
Še na kratko glede APEjev: kaj je počel sosed Azraelovega sodelavca, ne vem, ampak z minimalno pameti v glavi ga zlepa ne prevrneš. Motor je nizko nameščen ZA zadnjo osjo, tako da je tudi težišče vozila dokaj nizko in precej blizu zadnjih koles, ki ga kar učinkovito stabilizirata. Pri vsaj minimalno razumni vožnji je najhujše, kar se lahko zgodi v ovinku, da se notranje kolo nekoliko dvigne v zrak in zvrti v prazno. Seveda to govorim za praznega, če je polno natovorjen, pa da je še tovor malo nespretno naložen, je stvar drugačna.
Kar pa se tiče 'tamalega' 50ccm Apeja: tisto pa je res bolj za po ravnini, v malo bolj strm klanec so že s praznim problemi. _________________ Preprostost še ne pomeni zaostalosti!
(Aleksander Sergejevič Jakovljev) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 12:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
S57NNT, omenjeni tricikel je vozen z B-kategorijo, le širše gume mu daš gor.
Tako mi je rekel znanec ki dela na tehničnih pregledih.
Pa tole si poglej http://www.varnostvprometu.org/index.php?nStran=ps&nPod=odg&nSvet=fj&id=6249 , kjer je točen odgovor glede tega.
Problemov z njim na splošno ni, če imaš vse pošlihtano pa delaš z njim kot je treba. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 1:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Huh, pa saj ravno na linku, ki si ga ti podal, lepo piše, da je APE TM vozen z A kategorijo...
A : (to kategorijo vsi poznamo > nad 50ccm in 45km/h > kolesa so nameščena simetrično ; 1spredaj in dve zadaj
Primer : popularni Trajki (Trike = doma narejeni 3kolesnik > naprimer z kabino od hrošča ali katre, Citroen Lomax, Piaggio APE 700ccm) in motorna kolesa z bočno prikolico
B : s to ''avtomobilsko''kategorijo so vozni tisti, ki imajo asimetrično os > 2kolesi spredaj in 1zadaj, razen mini avtomobilov kot so Reliant7,ipd..
Primeri : Piaggio MP3, Can AM Spider, Morgan Aero 8,...[/b][/b] _________________ Preprostost še ne pomeni zaostalosti!
(Aleksander Sergejevič Jakovljev) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SamoR Član

Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58 Prispevkov: 393 Aktiv.: 2.09 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 1:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Govora je o B kategoriji _________________ ISF
Boljše je sovražnik dobrega! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 1:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
S57NNT, a misliš da je težko dati širše gum gor in se dogovoriti, če imaš znanca ki dela TP ?
Malo odpri oči in poglej okoli sebe.
Taka mini vozilca čedalje bolj preplavljajo naše ceste.
Vsako manjše vozilo pa se da predelati oziroma blokirati na 45km/h, če le ne komplicirajo glede homologacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pon Maj 09, 2011 1:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vem da je govora o B kategoriji in ravno zato bi rad ljudem dopovedal, da APE TM (po domače: 'ta velik' APE) ne sodi v B kategorijo... _________________ Preprostost še ne pomeni zaostalosti!
(Aleksander Sergejevič Jakovljev) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|