www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Predelava in omejitev hitrosti
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.09
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 1:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DonFelipe je napisal/a:
S57NNT, a misliš da je težko dati širše gum gor in se dogovoriti, če imaš znanca ki dela TP ?

Malo odpri oči in poglej okoli sebe.
Taka mini vozilca čedalje bolj preplavljajo naše ceste.

Vsako manjše vozilo pa se da predelati oziroma blokirati na 45km/h, če le ne komplicirajo glede homologacije.


Dobro, pa o čem govorimo? APE ni vozen z B kategorijo. Širših gum brez homologacije ne moreš dati gor. Če pa že daš in te dobijo sledi zaplemba vozila.
Predelovat vozilo, da bo vozno z bivšim CPP-jem, sedanjim AM, je nesmisel, ker je zelo vprašljiva homologacija štiri in več sedežnega vozila za dvosedežno, saj z AM-jem ne moreš, poleg voznika, voziti več kot ene osebe. Cenovno je tudi zelo vprašljivo. Mislim pa, da tudi motor ne sme presegati 500 ccm, da o KW ne govorimo.

_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 5:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

APEjev je več > 50, 218 in 700ccm.

Drugače pa sem prišel do ugotovitve da se predelava finančno gledano res ne izplača.

Še dve novi znamk iteh (elektro)vozil smo dobili na trgu :
Grecav
http://www.grecav.si/?lang=sl

Estrima
http://www.estrima.com/sl/index.aspx
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 6:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Menim, da ima Pyr0Beast kar prav.

Taka vozila niso za današnji promet. Bila bi primerna za promet, kot je bil v času 400 ccm Spačka (max. hitrost 80 km/h).

Zahteve v prometu so vedno večje, mere avtov in njihove zmogljivosti pa posledično tudi. Pred 25. leti smo rekli: uuu Zastava 101 je velik avto, Wartburg pa cela ladja. Danes pa sta oba čisto majhna med današnjimi avti, celo v primerjavami z malimi avti.

Da ne zaidemo preveč off topic, naj se povrnem nazaj na ta vozila o katereih teče tema.

Njihova edini dve prednosti sta:
1. zakon jih izenačuje z mopedom;
2. v primerjavi z mopedom imajo zaprto karoserijo in zato manj prepiha.

Poraba goriva, nabavni stroški, vzdrževanje, udobje, opremljenost pa jim ni v prid.

Zunaj naselij se sploh ne bi smeli uporabljati, saj predstavljajo potujočo oviro, saj je njihova potovalna hitrost že v idealnih pogojih manjša od polovice dovoljene (omejitev hitrosti 90 km/h ali več).

Poleg tega so zaradi prešibke konstrukcije razreda smrtno nevarno pri vsaki hitrosti.

Pred leti je bil za ZDF posnetek, kaj se je zgodilo, ko je nekdo s Ford Sierra nabasal tako vozilce, ki je izsililo prednost (omejitev 50). Forda bi se dal še čisto lepo popraviti (polomljen odbijač in vdrta maska in malo prask in vdrtin po havbi) - tudi tak avto bi bil še vozen.

Mikro gajba (in osebek v njem) pa je izgledala kot nekaj pod čemer je eksplodiral zajeten kos rastreliva. Nekako se nisem mogel otresti misli na Von Puhloglava iz serije Alo-Alo (tistega, ki je pokopan na treh krajih).

Če se k temu prišteje še, da jih vozijo večinoma ljudje, ki sploh ne bi smeli voziti v cestnem prometu, pa je kar se varnosti tiče,vse še slabše.

Kar pomeni, da je zakonodajalec z moped avtom ustrelil kozla, ko za vožnjo le teh ni zahteval B kategorijo. Če iz nekega razloga ne zmoreš voziti normalnega avta v cestnem prometu, tudi moped avto ne moreš.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 8:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:
Menim, da ima Pyr0Beast kar prav.

Taka vozila niso za današnji promet. Bila bi primerna za promet, kot je bil v času 400 ccm Spačka (max. hitrost 80 km/h).

Zahteve v prometu so vedno večje, mere avtov in njihove zmogljivosti pa posledično tudi. Pred 25. leti smo rekli: uuu Zastava 101 je velik avto, Wartburg pa cela ladja. Danes pa sta oba čisto majhna med današnjimi avti, celo v primerjavami z malimi avti.

Da ne zaidemo preveč off topic, naj se povrnem nazaj na ta vozila o katereih teče tema.

Njihova edini dve prednosti sta:
1. zakon jih izenačuje z mopedom;
2. v primerjavi z mopedom imajo zaprto karoserijo in zato manj prepiha.

Poraba goriva, nabavni stroški, vzdrževanje, udobje, opremljenost pa jim ni v prid.

Zunaj naselij se sploh ne bi smeli uporabljati, saj predstavljajo potujočo oviro, saj je njihova potovalna hitrost že v idealnih pogojih manjša od polovice dovoljene (omejitev hitrosti 90 km/h ali več).

Poleg tega so zaradi prešibke konstrukcije razreda smrtno nevarno pri vsaki hitrosti.

Pred leti je bil za ZDF posnetek, kaj se je zgodilo, ko je nekdo s Ford Sierra nabasal tako vozilce, ki je izsililo prednost (omejitev 50). Forda bi se dal še čisto lepo popraviti (polomljen odbijač in vdrta maska in malo prask in vdrtin po havbi) - tudi tak avto bi bil še vozen.

Mikro gajba (in osebek v njem) pa je izgledala kot nekaj pod čemer je eksplodiral zajeten kos rastreliva. Nekako se nisem mogel otresti misli na Von Puhloglava iz serije Alo-Alo (tistega, ki je pokopan na treh krajih).

Če se k temu prišteje še, da jih vozijo večinoma ljudje, ki sploh ne bi smeli voziti v cestnem prometu, pa je kar se varnosti tiče,vse še slabše.

Kar pomeni, da je zakonodajalec z moped avtom ustrelil kozla, ko za vožnjo le teh ni zahteval B kategorijo. Če iz nekega razloga ne zmoreš voziti normalnega avta v cestnem prometu, tudi moped avto ne moreš.


Najlažje je govoriti o drugemu in proti njem Applause
Me zanima kako bi bilo s teboj, ko bi bil nemobilen Speak to the hand Boo hoo!
To je bilo pred leti na TV ja.
Drugače pa imajo vsi crashtest narejen,če ne se nebi prodajali.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 8:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čakaj malo, potem ima tudi apn 6 crash test narejen? Very Happy Sam bi bilo velik bolj varno, če bi Am oz. po starem H omejili na recimo 70 km/h. Ko te morajo pri 45 km/h tovornjaki prehitevat ni luštno, če pa ne obvladaš vozila pri 70 km/h, potem pa res nisi za na cesto.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Krampus
Član
Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07
Prispevkov: 1853
Aktiv.: 9.07

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 8:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Problem je, da se s temi vozilci, ki so mi mimogrede simpatična za po mestu, vozijo ljudje, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov ne morejo opraviti izpita za B kategorijo.

Dokler so to ljudje, ki se zavedajo, kaj pomeni voziti AVTO, je vse v redu.

Potem pa pride AMPAK, so vsaj pri nas to v veliki večini ljudje, ki so opravili izpit za moped pred 30, 40 letmi, od takrat pa so se vozili z biciklom in za vikend z mopedom. Na žalost pojma nimajo, kaj je današnji promet in so ovira in nevarnost na cesti. Ker skozi okno ne more stegniti roke, na utripalke kar pozabi. Ko ga vidim na obvoznici, me kar strah postane, da ga bo kdo nabil v ta zadnjo. Večina, ki jih vidim tukaj, kar polkrožno obrača na cesti, kot je bil navajen z biciklom.

Nimam čisto nič proti, pa spet pride ampak, morali bi opraviti vsaj obnovitev predpisov in izpit z nekaj urami vožnje.

_________________
Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
.
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 01 Okt 2004 1:17
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.00

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 9:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.

Nazadnje urejal/a . Pon Maj 09, 2011 10:21 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 9:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DonFelipe je napisal/a:

Najlažje je govoriti o drugemu in proti njem Applause
Me zanima kako bi bilo s teboj, ko bi bil nemobilen Speak to the hand Boo hoo!

Recimo, da nekaj vem o tem. Vem pa tudi to, da tako vozilo ni rešitev. Nikakor ne. Je čisto enako kot, če bi nekoga, ki ne zna plavat, prepričali, da ne bo problema v še tako globoki vodi, če bo imel s seboj gumijasto račko.

Mogoče res ne bo utonil (in utonil ne bi tudi brez račke!), lahko pa s seboj potegne še nekaj takih, ki sicer znajo vsaj približno plavat, v vsakem primeru pa so problemi zagotovljeni.

Rešitev je taksi, ali v rahlo Sci-fi varianti robotsko vozilo, ki bi vozilo enako ali bolj zanesljivo kot človeški voznik, ne pa nek mikro avtoček, ki že svojo pojavo na cesti pomeni splošno nevarnost, tudi v rokah dobrega voznika, saj vozilo ni doraslo tempu normalnega prometa.

Citiram:
To je bilo pred leti na TV ja.
Drugače pa imajo vsi crashtest narejen,če ne se nebi prodajali.

Crash test z malimi milijonom zvezdic ima danes vsaka gajba razreda smrtno nevarno pri vsaki hitrosti, če drugače ne gre, pa tako kot Clarksonov Hammerhead Eagle i-Thrust.

Edit: Dodal link.


Nazadnje urejal/a Azrael Pon Maj 09, 2011 9:40 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 9:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes stvar nemoreš sploh prodajati, če nimaš opravljenega crashtesta.
Drugim je pa zoprno težiti in biti od njih odvisen,kajne ?
Ali je tebi to prijetno Think

Drugače je pa veliko tudi v menjalniku oziroma brezstopenjskem prenosu
Variomat oz. CVT je tip brezstopenjskega menjalnika... http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission
http://www.motocikli.com/moto-tehnika/variomat.html
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 9:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ob tem kaj se vse skriva pod slavno CE oznako, ki največkrat pomeni China Export, v to nisem prepričan niti malo.

Clio in Smart sta bila na uradnih crash testih odlična, v realnosti pa...

In še enkrat, če iz nekega razloga ne moreš voziti avta B kategorije, nimaš kaj pipat mopeda. Pravzaprav tudi bicikla ne. Ja, to je smotana situacija, ki jo na tak horuk način z moped avtom samo še bolj zafecljaš.

Avto ni samo menjalnik.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igor_k
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jul 2004 11:44
Prispevkov: 1011
Aktiv.: 4.26
Kraj: Rače

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 11:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ve se, kako se opravljajo crash testi: avto v zid. V takih pogojih tudi mali in lahek avto lahko dobi vse zvezdice.

Zdaj se pa vprašajmo, kako zgleda crash test, ko se avto z 500kg zaleti v avto z 1500kg.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 01 Okt 2004 1:17
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.00

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 11:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.09
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 09, 2011 11:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igor_k je napisal/a:
Ve se, kako se opravljajo crash testi: avto v zid. V takih pogojih tudi mali in lahek avto lahko dobi vse zvezdice.

Zdaj se pa vprašajmo, kako zgleda crash test, ko se avto z 500kg zaleti v avto z 1500kg.


Kar nekaj sodobnih avtomobilov ima manj kot 700 kg, pa so vsi homologirani. Problem ni v varnosti takih avtkov temveč v nevarnosti voznikov v "podaljških moškosti".

_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 10, 2011 12:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Misliš, da je to res ?

A biš od drugih odvisen Think ?

Vsi smo enaki udeleženci v prometu, le da nas je več vrst !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kdrago
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Dec 2010 1:43
Prispevkov: 85
Aktiv.: 0.48
Kraj: Rudnik

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 10, 2011 1:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DonFelipe je napisal/a:
Bojans, a ti sploh veš o čem tukaj govorimo ?

NE, tega on ne ve in to redno dokazuje na tem forumu! U njegovi drzavni ustanovici za ateste tega se niso jemal. Ko bodo pa tako ali tako nimajo opreme za take teste in bodo samo zato zavrnil ustreznost. Po logiki - ce nisem sposoben in ne znam zmert NI DOBR!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group