 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 10:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
V blokcu releja je notri narisan simbol tranzistorja, kar pomeni, da naj bi vseboval še nekaj malega elektronike. Kam točno je zvezan, je iz teh slik težko reči.
Tudi moja škatla ima 2.0 dizel mašino od PSA (pežo-citroen), sveče so pri požarni steni, ampak se z malo akrobacije da priti zraven konektorjev.
Za jih zamenjat je treba pa skoraj motor ven snet..
Zato je ena crknjena še od prejšnej zime...
Glow plugs, replacing
- Removing the EGR cooler and EGR actuator:
- Remove the engine cover and expansion tank
- Position the lifting beam
- Disconnect the right-hand engine mounting
- Remove the torque rod
- Disconnect the upper charge air pipe
- Lower the engine approximately 8 cm
- Move the engine forward slightly
- Remove the EGR pipe
- Remove intake manifold
- Remove the screws in the cylinder head
- Remove the cable to the plugs
- Remove the glow plug
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 10:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno ni samo pri francozih tako "elegantno" - za servise rešeno...
Verjetno ima rele noter kakšen optokopler + ojačevalec (zato pa je dodatno napajanje preko varovalke). EMC verjetno daje kakšen šibak signal ven, ki ga rele tudi malo obdela. Sicer nekako mora motorni računalnik zaznat napako P1352. Malo sicer dvomim, da je CAN komunikacija.
Pa če razmislimo še malo dlje. Glede na to, da je v AutoDati opis napake:
Koda: |
P1352 - Glow Plug Relay - Short Circuit
P1351 - Glow Plug Relay - Open Circuit |
Napaka je, ker je "verjetno" ena svečka v kratkem stiku in takoj izklopi predgretje.
Samo ugibam.
Če je možno lahko odklopiš vsako svečko posamezno, pa spremljaš kaj se dogaja na armaturki. Če bo naenkrat čaš predgretja daljši, si našel napako. Podatek je tudi da je maksimalni čas odprtega releja pri C5 - 16sek.
LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
169.1 KB |
Pogledana: |
15 krat |

|
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Tor Okt 11, 2011 8:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Če boš naredil vse teste, ki sem jih napisal tu, potem bomo že zelo blizu rešitvi...
aly je napisal/a: |
Najprej odklopi povezavo na svečkah in pomeri upornost med kontaktom svečke in blokom motorja. Mora biti praktično nič ohmov.
Naslednji test je, da meriš napetost na kablu proti bloku motorja, nekdo pa da ključ noter in kontakt. Za par sekund se mora pojaviti 12V napetost na kablu.
Če napetosti ni, pogledaš najprej v fuse-box v motornem prostoru in iščeš kakšno od 60A do 80A varovalk za svečke.
Če je varovalka cela, držiš roko na releju medtem ko nekdo vklaplja in poskušaš začutiti ali slišati, če preklaplja. Sicer ga odmontiraš in meriš krmilno napetost za rele. |
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Okt 11, 2011 9:48 am Naslov sporočila: |
|
|
aly je napisal/a: |
Najlažje je, če najprej odklopiš povezavo na svečkah in pomeriš upornost med kontaktom svečke in blokom motorja. Mora biti praktično nič ohmov. |
No ja, ni praktično nič, je nad 0.1 OHM, odvisno od izvedbe. Pravtako ne veš, če je vkratkem stiku. Svečkam s časom pada upornost, in zato lahko rele zazna, da je v kratkem stiku (če je že OBD napaka takšna). Bo potrebna kar točna meritev. Najenostavneje je, če se posamično odklaplja in daje kontakt. Dela je za 5 minut.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Ned Okt 16, 2011 10:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Danes mi je uspelo stvar malce pomerit. Rele pri kontaktu škljocne, kar pomeni, da dela. Na žicah releja (slika) dve modri, rumena in bela, ob vklopu dobim 12V. Iz releja gredo žice proti mašini, kjer je konektor, od katerega žice nato potujejo proti svečkam. Na tem konektorju sem meril prej omenjeno napetost. Zanimivo je pa to, da na drugem delu konektorja (priti svečkam) nisem izmeril nikakršne upornosti proti masi ali plusu??? Ali je možno, da je svečke dobesedno odkurila visoka temperatura izgorevanja, ter imajo tako neskončno upornost? Do svečk na žalost ne morem priti, saj so na zelo nedostopnem mestu Avto ima 143k km.
Hvala in LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Okt 16, 2011 10:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Večer,
če izvlečeš rele, mora bit na eni od debelih žic(na shemi-BB02) + 12V. Na drugi debeli žici (na shemi -1183) pomeri upornost proti masi na akumulatorju. Biti mora zelo nizka. Težko verjamem, da bi odneslo vse grelne svečke. Prej bi sumil napako v žici, npr. pregoreta, zoksidirana, nagrižena od glodalcev ali podobno. Poizkusi pomerit upornost med relejem in konektorjih na svečkah (če imaš dostop do njih). Tako lahko preveriš, če je ožičenje celo.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pon Okt 17, 2011 9:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Na tem konektorju moraš merit upornost proti masi, če želiš preverit, ali so svečke prekurjene, cele ali pa v stiku. Seveda morajo biti svečke priklopljene na kabel.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Okt 17, 2011 9:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Na tem konektorju sem meril upornost, pa nisem nameril nič Ker je ta avto moj prvi dizel, nimam nobenih izkušenj z grelnimi svečkami. Eno svečko sem pred leti na hitro videl kako zgleda (pa slike tudi), ne vem pa, ali je sploh možno da so prekurjene in to vse hkrati ali ne.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Okt 17, 2011 10:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Če od releja naprej ni stika na maso, je več možnosti je, da je nekje odžgalo kabel do grelnih sveč, kot pa do so pocrkale vse sveče.
Odpreti bo treba, ni druge, vprašanje je samo ti ali servis.
V mrazu je vprašanje kako bo vžigal brez sveč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pon Okt 17, 2011 1:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Svečke zgledajo nekako tako kot na sliki spodaj (slika je od HDI 2.0).
Kot vidiš imajo zgoraj priključni kontakt, drugi kontakt pa je ohišje stroja. Med njima je grelna špirala. Če imaš dostop do njih, vsaj do zgornje sponke, pomeriš upornost vsake svečke posebej proti masi (v tem primeru moraš imet odklopljene konektorje- sponke iz svečk). Upornost vsake posebej mora bit nad 0,1 OHM. Če je več kot 10 OHM je verjetno v okvari. Po izkušnjah se lahko giblje upornost hladne svečke med 0,1 in 5 OHM.
Si meril upornost od konektorja proti minusu akumulatorja ali proti minusu agregata ?
Probaj pomerit upornost med agregatom in minus polom akumulatorja. Da ni slučajno napaka v dovodu mase k agregatu.
Pravtako temeljito preglej konektor releja, da ni korozije ali druge poškodbe. Predvidevam, da so kabli za svečke v nekakšni plastiki, ki jo lahko odpreš - poglej, da ni poškodb noter.
Sporoči napredek. LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
454.25 KB |
Pogledana: |
4 krat |

|
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Okt 31, 2011 5:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Napako smo odpravili Kot že rečeno na označenem konektorju nisem nameril nobene upornosti, zato sem se odločil, da kupim nove grelne svečke, ter nato zaradi težke dostopnosti stopim do mehanika. Ta je defektne svečke zamenjal z novimi. Zaradi visokih cen grelnih svečk pri nas (cene okrog 23€/kos!!!!) sem jih naročil na ebayu. Tako me je skupaj s poštnino stalo okrog 38€ za 4 kose!
Pa naj še nekdo reče, da naši trgovci nimajo oderuških marž.
Če bo kdo potreboval, tukaj sem jih naročil:
Ebay
Še enkrat vsem hvala za pomoč!
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|