www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Citroen C5 - napaka P1352
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 10, 2011 10:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V blokcu releja je notri narisan simbol tranzistorja, kar pomeni, da naj bi vseboval še nekaj malega elektronike. Kam točno je zvezan, je iz teh slik težko reči.
Tudi moja škatla ima 2.0 dizel mašino od PSA (pežo-citroen), sveče so pri požarni steni, ampak se z malo akrobacije da priti zraven konektorjev.
Za jih zamenjat je treba pa skoraj motor ven snet.. Liar
Zato je ena crknjena še od prejšnej zime...

Glow plugs, replacing
- Removing the EGR cooler and EGR actuator:
- Remove the engine cover and expansion tank
- Position the lifting beam
- Disconnect the right-hand engine mounting
- Remove the torque rod
- Disconnect the upper charge air pipe
- Lower the engine approximately 8 cm
- Move the engine forward slightly
- Remove the EGR pipe
- Remove intake manifold
- Remove the screws in the cylinder head
- Remove the cable to the plugs
- Remove the glow plug

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 10, 2011 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno ni samo pri francozih tako "elegantno" - za servise rešeno...

Verjetno ima rele noter kakšen optokopler + ojačevalec (zato pa je dodatno napajanje preko varovalke). EMC verjetno daje kakšen šibak signal ven, ki ga rele tudi malo obdela. Sicer nekako mora motorni računalnik zaznat napako P1352. Malo sicer dvomim, da je CAN komunikacija.
Pa če razmislimo še malo dlje. Glede na to, da je v AutoDati opis napake:
Koda:
P1352 - Glow Plug Relay - Short Circuit
P1351 - Glow Plug Relay - Open Circuit


Napaka je, ker je "verjetno" ena svečka v kratkem stiku in takoj izklopi predgretje.

Samo ugibam.

Če je možno lahko odklopiš vsako svečko posamezno, pa spremljaš kaj se dogaja na armaturki. Če bo naenkrat čaš predgretja daljši, si našel napako. Podatek je tudi da je maksimalni čas odprtega releja pri C5 - 16sek.


LP



3.jpg
 Opis:
predgretje
 Velikost datoteke:  169.1 KB
 Pogledana:  15 krat

3.jpg



_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 11, 2011 8:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če boš naredil vse teste, ki sem jih napisal tu, potem bomo že zelo blizu rešitvi...

aly je napisal/a:
Najprej odklopi povezavo na svečkah in pomeri upornost med kontaktom svečke in blokom motorja. Mora biti praktično nič ohmov.

Naslednji test je, da meriš napetost na kablu proti bloku motorja, nekdo pa da ključ noter in kontakt. Za par sekund se mora pojaviti 12V napetost na kablu.

Če napetosti ni, pogledaš najprej v fuse-box v motornem prostoru in iščeš kakšno od 60A do 80A varovalk za svečke.

Če je varovalka cela, držiš roko na releju medtem ko nekdo vklaplja in poskušaš začutiti ali slišati, če preklaplja. Sicer ga odmontiraš in meriš krmilno napetost za rele.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 11, 2011 9:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

aly je napisal/a:
Najlažje je, če najprej odklopiš povezavo na svečkah in pomeriš upornost med kontaktom svečke in blokom motorja. Mora biti praktično nič ohmov.


No ja, ni praktično nič, je nad 0.1 OHM, odvisno od izvedbe. Pravtako ne veš, če je vkratkem stiku. Svečkam s časom pada upornost, in zato lahko rele zazna, da je v kratkem stiku (če je že OBD napaka takšna). Bo potrebna kar točna meritev. Najenostavneje je, če se posamično odklaplja in daje kontakt. Dela je za 5 minut.


LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 12, 2011 10:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uuuu hvala za toliko nasvetov. Very Happy
Stvar je taka: imel sem samo nekaj minut časa, da sem malo pogledal po mašini. Rele sem komaj našel, saj se le-ta skriva pod motornim računalnikom. Žal mi ni še uspelo nič pomeriti, bom pa to storil takoj, ko bo čas dopuščal. Poročam!
V priponki slika releja.

LP



rele.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  223.3 KB
 Pogledana:  19 krat

rele.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 16, 2011 10:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Danes mi je uspelo stvar malce pomerit. Rele pri kontaktu škljocne, kar pomeni, da dela. Na žicah releja (slika) dve modri, rumena in bela, ob vklopu dobim 12V. Iz releja gredo žice proti mašini, kjer je konektor, od katerega žice nato potujejo proti svečkam. Na tem konektorju sem meril prej omenjeno napetost. Zanimivo je pa to, da na drugem delu konektorja (priti svečkam) nisem izmeril nikakršne upornosti proti masi ali plusu??? Ali je možno, da je svečke dobesedno odkurila visoka temperatura izgorevanja, ter imajo tako neskončno upornost? Do svečk na žalost ne morem priti, saj so na zelo nedostopnem mestu Evil or Very Mad Avto ima 143k km.

Hvala in LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 16, 2011 10:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Večer,

če izvlečeš rele, mora bit na eni od debelih žic(na shemi-BB02) + 12V. Na drugi debeli žici (na shemi -1183) pomeri upornost proti masi na akumulatorju. Biti mora zelo nizka. Težko verjamem, da bi odneslo vse grelne svečke. Prej bi sumil napako v žici, npr. pregoreta, zoksidirana, nagrižena od glodalcev ali podobno. Poizkusi pomerit upornost med relejem in konektorjih na svečkah (če imaš dostop do njih). Tako lahko preveriš, če je ožičenje celo.

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 17, 2011 8:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dan,
Rolling Eyes Nisva se najbolj razumela. Na sliki sem označil konektor, kateri vodi do grelnih svečk. Na njem ne namerim nobene upornosti Rolling Eyes



2121a80a.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  75.6 KB
 Pogledana:  0 krat

2121a80a.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 17, 2011 9:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na tem konektorju moraš merit upornost proti masi, če želiš preverit, ali so svečke prekurjene, cele ali pa v stiku. Seveda morajo biti svečke priklopljene na kabel.



LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 17, 2011 9:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na tem konektorju sem meril upornost, pa nisem nameril nič Sad Ker je ta avto moj prvi dizel, nimam nobenih izkušenj z grelnimi svečkami. Eno svečko sem pred leti na hitro videl kako zgleda (pa slike tudi), ne vem pa, ali je sploh možno da so prekurjene in to vse hkrati ali ne.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 17, 2011 10:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če od releja naprej ni stika na maso, je več možnosti je, da je nekje odžgalo kabel do grelnih sveč, kot pa do so pocrkale vse sveče.

Odpreti bo treba, ni druge, vprašanje je samo ti ali servis.

V mrazu je vprašanje kako bo vžigal brez sveč.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 17, 2011 1:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Svečke zgledajo nekako tako kot na sliki spodaj (slika je od HDI 2.0).
Kot vidiš imajo zgoraj priključni kontakt, drugi kontakt pa je ohišje stroja. Med njima je grelna špirala. Če imaš dostop do njih, vsaj do zgornje sponke, pomeriš upornost vsake svečke posebej proti masi (v tem primeru moraš imet odklopljene konektorje- sponke iz svečk). Upornost vsake posebej mora bit nad 0,1 OHM. Če je več kot 10 OHM je verjetno v okvari. Po izkušnjah se lahko giblje upornost hladne svečke med 0,1 in 5 OHM.

Si meril upornost od konektorja proti minusu akumulatorja ali proti minusu agregata ?
Probaj pomerit upornost med agregatom in minus polom akumulatorja. Da ni slučajno napaka v dovodu mase k agregatu.

Pravtako temeljito preglej konektor releja, da ni korozije ali druge poškodbe. Predvidevam, da so kabli za svečke v nekakšni plastiki, ki jo lahko odpreš - poglej, da ni poškodb noter.

Sporoči napredek. LP



svecke.jpg
 Opis:
Svečke
 Velikost datoteke:  454.25 KB
 Pogledana:  4 krat

svecke.jpg



_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 31, 2011 5:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Napako smo odpravili Very Happy Kot že rečeno na označenem konektorju nisem nameril nobene upornosti, zato sem se odločil, da kupim nove grelne svečke, ter nato zaradi težke dostopnosti stopim do mehanika. Ta je defektne svečke zamenjal z novimi. Zaradi visokih cen grelnih svečk pri nas (cene okrog 23€/kos!!!!) sem jih naročil na ebayu. Tako me je skupaj s poštnino stalo okrog 38€ za 4 kose!
Pa naj še nekdo reče, da naši trgovci nimajo oderuških marž.

Če bo kdo potreboval, tukaj sem jih naročil:
Ebay

Še enkrat vsem hvala za pomoč!

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group