 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
darkoan Član

Pridružen-a: Sre 31 Avg 2005 18:19 Prispevkov: 117 Aktiv.: 0.49 Kraj: Okolica SG
|
Objavljeno: Sob Nov 19, 2011 10:15 pm Naslov sporočila: Elektronski vžig v avtih |
|
|
Zanima me če ima večina novejših avtov že vgrajen elektronski vžig ali je to še vedno izvedeno običajno kar z kondenzatorjem, da prepreči te tokovne špice ki prihajajo iz vžigne tuljave. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Sob Nov 19, 2011 10:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še Zastava/VAZ so imeli od nekje '87 naprej elektronski vžig.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Nov 19, 2011 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
hm...ti to resno? Že preko 10 let imajo praktično VSI avtomobili elektronski vžig, saj je le-ta nujni sestavni del fuel injection sistema, ki ga ravno tako imajo že vsi avti preko 10 let...
Večina modernejših avtov ima celo po štiri tuljave direktno na svečkah, krmiljene z elektroniko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
darkoan Član

Pridružen-a: Sre 31 Avg 2005 18:19 Prispevkov: 117 Aktiv.: 0.49 Kraj: Okolica SG
|
Objavljeno: Sob Nov 19, 2011 10:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha se mi je zdelo da je verjtno že itak integrirano to v sami vžiglani tuljavi razen v kakšnem mopedu se verjetno še najde kak starejši tip sistema vžiga iskre... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Batman Član


Pridružen-a: Sre 10 Sep 2008 21:43 Prispevkov: 230 Aktiv.: 1.13 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: Ned Nov 20, 2011 3:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po moje se platin in kondenzatorja za vžig že dooolgo ne uporablja nikjer več. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Nov 20, 2011 3:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
hm....kosilnice za travo? Motor je v njih že dolgo nespremenjen... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Nov 20, 2011 4:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
tam je špula vezana direktno na svečko |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Nov 20, 2011 6:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Platine so dražje za izdelavo kot kitajska elektronika za isti namen, ki je za povrhu vsaj enako, če ne še bolj zanesljiva.
In tako zelo dvomim, da lahko še dobiš nov Otto motor, ki bi imel klasični vžig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Nov 20, 2011 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
tam je špula vezana direktno na svečko |
ne na modelu, ki sem ga jaz razdiral. Tam so bile pod špulo platine... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Nov 20, 2011 10:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam dva vžigalna sistema od kosilnic doma, pa gre pri obeh direktno iz tuljave, ki je poleg magneta na svečko.
Obstajajo pa tudi CDI, pri 2t 800W agregatu je tako narejeno. Dve tuljavi pri magnetu ena za napajanje druga za pulz točke vžiga. Obe sta vezani na elektroniko, ki nato ob pulzu naredi stik med napajalno tuljavo in vžigalno tuljavo, ki je montirana nekje na motorju zraven elektronike. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|