Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 3:44 pm Naslov sporočila: Upor gretja renault |
|
|
Na cliotu mi ventilacija deluje samo na 4 stopnji.
Nekaj sem gledal na internetu in naj bi bil fuč upor gretja/reostat...
zgleda nekak tako
Se komu sanja kaj premerit, oz. kaj prelotat ker za ta kos hočejo slabih 100€.[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
POnavadi imajo tej grelci (upori) neko termično varovalko zraven ali kar v uporu.
In ta varovalka ponavadi izdihne.
Lahko da je to tista valjasta zadevica poleg upora???? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 3:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jo samo pomerim če prevaja?
Ali ahko prilotam zraven žico? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robika Član

Pridružen-a: Pon 05 Apr 2004 20:55 Prispevkov: 281 Aktiv.: 1.19 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 4:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je varovalka v delujočem stanju, potem je prevodna. Sicer pa je termična varovalka tam z razlogom. Za poizkusit jo lahko za kratek čas premostičiš, za daljši čas pa je tako kot bi v električno keramično varovalko zabil žebelj, posledice pa so lahko nepredvidljive O termični varovalki je bilo v preteklih dneh že nekaj govora v tej temi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
žrepko Član

Pridružen-a: Tor 23 Mar 2010 20:12 Prispevkov: 700 Aktiv.: 3.77 Kraj: Ptuj-Maribor
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 4:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam razbitega starega cliota 94 letnik. Verjetno je isto. Če te zanima, ZS. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 5:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno pregret upor zaradi preobremenitve - zariban motor oz. slabi ležaji |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 5:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor dela-ventilacija dela samo na 4 stopnji.
Malo smo premerli, termo dioda je ok, edn navaden upor ok.
Edino zgoraj tisti trije ta glavni - zeleni ne pokaže nobene upornosti ...
Ima kdo kakšno idejo? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 6:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prekurjeni upori zaradi slabih ležajev motorja.
Če upor zamenjaš, se bo enako zgodilo še enkrat.
Očisti motor in namaži ležaje, šele potem zamenjaj upore. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 6:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najbolje je najti isto zadevo iz kakega razbitega avta ali pa najdeš v kaki dokumentaciji kolikšne naj bi bile upornosti teh uporov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.01 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 6:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na mojem tudi ventilator nekaj cvili. Me je že prijelo, da bi zadevo saniral a ne vem kje se sploh pride do ventilatorja. (Pač avto analfabet ) Clio 2 če slučajno kdo ve? _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 7:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Opreš pokrov potem pa na sovoznikovi strani stakneš plastiko.
Odspodaj so potem ta čreva... Če imaš brez klime je malo več šraufanja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 7:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
LinuxFuter je napisal/a: |
Najbolje je najti isto zadevo iz kakega razbitega avta ali pa najdeš v kaki dokumentaciji kolikšne naj bi bile upornosti teh uporov. |
Gor piše. 2x91k, 91k in 44k.
Samo se dobi takšne ta velike...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.70 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2011 8:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dvomim da tista črka k za številko 91 (ali 44) dejansko pomeni kilo Ohm. Jaz bi raje iskal enakega, a izpravnega iz drugega avtomobila. _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bbrane Član

Pridružen-a: Čet 14 Jun 2007 15:02 Prispevkov: 590 Aktiv.: 2.69 Kraj: Cerkno
|
Objavljeno: Sob Nov 26, 2011 7:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo !
Tisti element svetle barve levo od zelenega upora ( ki je točkasto privarjen na dve žici) je termična varovalka, ki ob previsoki temperaturi pregori. Na njem je natisnjena temperatura, ki pomeni temperaturo prekinitve varovalke. Če je problem v tem ( pomeri ) imam na zalogi te varovalke različnih temperatur in lahko dobiš.
Lp ! _________________ En poizkus je vreden več kot tisoč strokovnih mnenj |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sob Nov 26, 2011 7:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
ultra-d je napisal/a: |
LinuxFuter je napisal/a: |
Najbolje je najti isto zadevo iz kakega razbitega avta ali pa najdeš v kaki dokumentaciji kolikšne naj bi bile upornosti teh uporov. |
Gor piše. 2x91k, 91k in 44k.
Samo se dobi takšne ta velike...  |
Te vrednosti so definitivno napačne, morale bi biti v rangu od 0.5 do 2h ohmov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|