www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Alternator piska

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
promehanik
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41
Prispevkov: 611
Aktiv.: 2.58

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2003 6:55 pm    Naslov sporočila:  Alternator piska Odgovori s citatom

Pred nekaj dnevi mi je začel piskati alternator na Opel Astri. Zvok je bil podoben, kot, da bi bil od jermena.
Danes sem bil na servisu, kjer so mi zamenjali diodno ploščo in regulator. Cena je bila 60 000 SIT.
Serviser mi je rekel, da je tisto piskanje električnega izvora in ne kakšnega mehanskega. Sedaj pa me zanima ali mi lahko kdo razloži, kako lahko pride do električnega piskanja (zvoka).

lp, prom
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.92
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2003 7:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uh, tole si drago plačal Crying or Very sad nisem pa ravno prepričan, da je bil vzrok piskanja zamenjano, prej bi rekel jermen ali ležaji. Če bi se prižigala lučka za altenator potem bi bila lahko krivda v regulatorju ali diodah.

lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6733
Aktiv.: 28.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2003 7:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi po mojem skoraj ni drugega možnega vzroka kot ležaj Confused . Ampak za omenjeno ceno bi sam iskal alternator kje drugje.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
promehanik
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41
Prispevkov: 611
Aktiv.: 2.58

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2003 8:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ležaji niso bili menjani, prav tako ne jermen. Serviser mi je rekel, da vsak teden zamenjajo 2 do 3 alternatorje, na skoraj novih Astrah (1-3 leta). Moja je stara 3 leta.
A ste že slišali kdaj kakšen glas dobi trofazni motor, ki je priklopjen na frekvenčni regulator? Motor začne čudno brneti, pri frekvencah nižjih od določene frekvence. Enkrat mi je eden razlagal, da je to nekaj v zvezi z elektromagnetizmom. Sigurno pa niso ležaji poškodovani, kajti ko spremeniš frekvenco je vse v redu in tudi pod obremenitvijo je v redu.
Nekaj se notri dogaja.

LP, prom
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iskra
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13
Prispevkov: 797
Aktiv.: 3.36
Kraj: Lokev ,Boa , KOPER

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2003 9:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi sam sem imel podoben problem, mi je alternator piskal , da sem mislil da imam turbo polnilec. Seveda sem kot mojster pristopil k odpravi napake: Kot je že silvo napisal , ker lučka od alternatorja ni gorela ni mogel biti vzrok ne ščetke ne regulator ampak samo ležaji(zavrteli so se v ohišju). Ko sem malo potelefoniral , sem na
veliko presenečenje ugotovil , da ima najnižje cene Avtotrgovina ?? 2800 sit za dva ležajčka , v železnini , je bila cena za 1000 sit večja . Ko sem se odpravil v avtotrgovino , je prišel mimo kolega , ki je bil namenjen v Trst na SKF po ležaje za svoje stroje in me je prosil da mu delam družbo.
Tam sem potem nabavil ležaje za 300 sit OBA Shocked Shocked , pol ure in dva ključa in niti po 60 000 prevoženih kilometrih , alternator ne kaže nikakršnih znakov utrujenosti.
Lahko dam samo en nasvet , preden peljete avto ali kakšen drugi aparat na servis , uporabite telefon in se malo pozanimajte za cene. Ti pooblaščeni servisi imajo monopol in nedosegljive cene(in lepe salone ).
L.P. iskra
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2003 9:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali se je piskanje slišalo v zvočnikih ? Piskanje je včasih zaradi okvare ene od šestih diod, so pa tudi drugi vzroki možni.
Cena popravila je bila astronomska (astra - astronomska) tudi moja soseda je imela opel astro, se je znebila kar precej cekinov za razna popravila, preklemano drag avto.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
promehanik
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41
Prispevkov: 611
Aktiv.: 2.58

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 29, 2003 12:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brnenje (piskanje) se je slišalo iz alternatorja. Ko sem prižgal luči in klimo pa je brnenje postalo glasnejše.
Kar se tiče vzdrževanja Astre je res drago. Predvsem pa me motijo napake, ki se pojavlajo na skoraj novem avtu. V prvem letu sem na tem avtu zamenjal sigurno 10 sprednjih žarnic. Potem so na servisu le priznali, da je to tovarniška napaka in vgradili neke dodatne kable. Kaj dejansko to je ne vem, ker tudi serviser ni vedel. Je samo prilotal in rekel, da pomaga. Stanje se je izboljšalo, čeprav še zmeraj kakšna pregori.
Hkrati pa me je serviser opozoril, da crkujejo tudi kompresorji od klime. Predlagal mi je tudi kam naj naslednjič peljem popravit, kajti Avtotehna je nenormalno draga. Garancije ti pa itak nočejo za nobeno stvar upoštevat sedaj.
Brnenje je pa zagotovo izviralo ali od diod ali pa od regulatorja, ker drugega ni bilo nič menjano.

LP, prom
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kan
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 24 Feb 2004 20:51
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 24, 2004 11:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Serviser je imel prav glede napake, res je potrebno menjati diodno ploščo in regulator. Meni se je isto zgodilo dan preden sem šel na dopust. pa sem sklenil da so ležaji in da bodo že vzdržali še nekaj šasa da se vrnem z dopusta, ker tisti dan res ni bilo več časa za servis. No potem pa mi je sredi dopusta, ko se peljem 40 km vstran na izlet zadeva nehala piskat ter se prižgala lučka za akumulator. in ja niso bili ležaji temveč diodna plošča in regulator. Pa sta bila 2 dneva pokvarjena na dopustu, cena pa okrog 80.000 z taksijem vred. Avto pa je daewoo racer - oplov klon.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group