Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Ned Apr 23, 2006 9:32 pm Naslov sporočila: Priklop modula za centralno+alarm |
|
|
Pozdravljeni!
Preden se lotim montaže modula za daljinsko odklepanje/zaklepanje z alarmom bi imel še nekaj vprašanj za pomoč.
Na 10 pinskem priključku je nekaj žic ,ki mi niso jasne za priklop modula.
To so:
Rumena: Engine power cut off loop - Ali je to mogoče blokada motorja?
Zelena: Trunk release - To je najbrž odpiranje prtlažnika? Ali je signal + ali - , kako se ga veže?
Bela: ACC on wire - A to vežem na + kontakta oz. ključavnice?
Modra: Negative door triggering- Vežem na stikalo za notranjo osvetlitev ?
Zaenkrat me zanima samo to. Potem pa bom potreboval še pomoč pri izbiri vezave za 6 pinski konektor za centralno.
Hvala
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
132.81 KB |
Pogledana: |
222 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
289.99 KB |
Pogledana: |
153 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Apr 23, 2006 11:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
ZELENA sproži alarm, če se odpre prtljažnik ali pokrov motorja. Običajno takrat dobi signal proti masi.
BELA gre na + kontakt.
MODRA gre lahko na stikalo vrat, če se to vključuje proti masi. Pri novejših avtih to ni več tako pogosta izvedba.
RUMENA daje maso releju, ki prekine stalni plus vžigalne tuljave in s tem blokira delovanje motorja. Če imaš motor s katalizatorjem ta vezava ni priporočljiva, ker lahko pride do uničenja katalizatorja.
Ta način je že star kot zemlja - pretiravam, avtomobili - in ga tatovi dobro poznajo. Zato imajo s seboj vedno nekaj metrov žice za direktno povezavo med "akujem in cinšpulo". Sedaj se blokade v večini primerov vežejo na napajanje črpalke za gorivo, kar je malce težje premostit, ampak se vseeno dogajajo kraje tudi s to prevezavo. Jaz blokado motorja običajno vežem na kakšen hallov senzor, ki popolnoma zmede motorni računalnik ...
BTW, že v časih yugotov in stoenk sem delal malo svojevrsten patent vezave blokade motorja. Namesto te klasike iz načrta sem priklopil tako, da sem preko releja vezal na minus vžigalne tuljave kondenzator 0,47 F proti masi. Test z lučko je kazal vse OK in tudi streslo je še vedno, če si prijel za VN kabel ... samo avto ni in ni vžgal.
Nekaj avtoelektričarjev (in mogoče tudi kakšna baraba) me je zato precej prekle** ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Maj 08, 2006 9:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me kako je glede priklopa sirene in smerokazov.
Ali je potrebno vmes dati releje??
ZELENA žica mi še tudi ni jasna. Mislim da je to dodaten kanal (izhod) za odpiranje prtlažnika in ne za sprožitev alarma. Imam prav??
Zanima me tudi katera vezava spodaj pride v poštev na že obstoječe centralno zaklepanje pri Škoda Fabia 1,4 l.2000 ?
Mogoče 7 ?
http://kristijan.tralala.com/album/3176350/
Hvala
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
176.22 KB |
Pogledana: |
55 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
122.69 KB |
Pogledana: |
52 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Maj 08, 2006 12:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za smerokaze je treba montirat rele z dvojnim delovnim kontaktom ali dva enojna releja. Malo prebrskaj po forumu ker se je o tem že kar nekaj napisalo.
Iz skice je videti da je sirena že zraven. Lahko da boš potreboval rele, lahko pa je tisti izhod impulzni (cca. 1kHz) za kakšno pripadajočo sireno brez svojega oscilatorja ... to iz načrta ni videti in je treba izmerit, ko bo alarm priključen.
Enako velja za zeleno žico. Iz enega načrta je vidno, da naj bi bil za "sprostitev" prtljažnika, na drugi skici pa piše da je to rezervni kanal. Tudi to bo potrebno premerit ko bo alarm vgrajen. Če bi bilo to namenjeno daljinskemu odpiranju prtljažnika bi moral imeti na daljincu tudi ustrezno tipko ... zato še vedno mislim, da je vhod za nadzor prtljažnika ali pokrova motorja.
Glede vezave na stikala ključavnice pa boš moral tudi preverit na samem avtu kako je narejeno in zvezat po ustrezni shemi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Maj 08, 2006 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovor Iztok.
Ja sirena je že zraven in sicer 12DC, 20W, 125db. Se pravi je cca. 1.6A porabe.
Za smerokaze pa sta na dveh žicah že varovalki po 7,5A.
Glede zelene žice bom zadevo premeril. Drugače pa je daljinec z tremi tipkami.
Zraven je bilo še eno malo stikalo (navadna tipka) ki se posebaj s strani priklopi na modul. Na načrtu je to emergency override. Ko sem tesiral alarm se ni nič zgodilo ko sem stikalo aktiviral. Kaj bi to bilo,čemu služi?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Maj 08, 2006 8:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej za sireno ne potrebuješ releja, ker je po načrtu vezana direkt na centralo.
Po načrtu sodeč sta releja za ločeno napajanje utripalcev že pripravljena za priklop direkt iz rjavih žic ... če to ne drži bodo vedno utripali vsi smerniki ...
Emergency override je ponavadi z gumijastim pokrovčkom pokrito stikalo na ključek, ki v slučaju okvare alarma omogoči premostitev blokade motorja in izklop sirene.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Maj 08, 2006 9:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odprl sem modul in je notri posebaj en rele za smerokaza.
Oznaka je 861-2A-C 12VDC -> http://www.songchuan.com/PPDF/861.PDF
Mislim da je to dovolj močan za poganjanje smerokazov a ne ?
Zdržal naj bi 15A.
Za Emergency override je bila priložena čist navadna tipka
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Maj 08, 2006 11:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rele 861-2A-C 12VDC je za ta namen dovolj močan in ustrezen. Ima skupni sredinski kontakt ter dva ločena delovna.
Utripalniki običajno vlečejo 3 - 5A na vsaki strani.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pet Jun 09, 2006 6:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po dolgem času sem se spravil zmontirati alarm z dalj. centr. zaklepanjem in sem spet naletel na težavo.
Na modul moram vezati (-) stikalo na vratih,ki je vezan proti masi.
Problem je sedaj,ker nisem našel nobenih stikal kaj šele maso iz stikala.
Problem sem mislil rešiti tako da bi iz lučke v kabini vezal (+) na rele ta pa na maso...
Ko bi lučka zasvetila bi se rele aktiviral in sklenil maso. To bi bilo idealno,če se nebi notranja luč ugašala z zakasnitvijo.
Upam da razumete moj problem in prosim za kak nasvet.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Jun 09, 2006 8:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vezava signala vrat na lučke v kabini res ni najboljša rešitev. Škode sicer ne poznam tako dobro, predvidevam pa da ima stikala za kontrolo zaprtja vrat kar v vratih - v mehanizmu zaklepa.
Tako ima narejeno Audi let.2000 - in Škoda je tudi v VAG grupi ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
harpoon Član

Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 9:23 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Čet Jul 27, 2006 1:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
v kater avto pa to montiraš?
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Jul 27, 2006 1:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče je problem v tem da gredo pri novejših avtih 15 do 30 minut po zaustavitvi motorja nekateri moduli v sleeep mode. Takrat se malenkost dvigne napetost po instalaciji avta in alarm to zazna če ima vgrajen nadzor napetosti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
skydancer Neznanec

Pridružen-a: Tor 01 Apr 2008 10:36 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 7:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
a si porithal potem kaj? jaz imam namrec povsem enak problem pa bi prosil za pomoč
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
barbo Neznanec

Pridružen-a: Tor 18 Sep 2007 20:48 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.02 Kraj: črnomelj
|
Objavljeno: Sob Apr 12, 2008 9:02 am Naslov sporočila: |
|
|
jaz imam enako zadevo na škodi octavii '99. Tudi jaz nevem pravilno zvezat to stikalo vrat. Zvezal sem na stikalo voznikovih vrat, ampak zadeva ni uporabna, ker zaznava samo ena vrata. Trenutno imam zvezano na lučko, zadeva deluje, vendar ne tako kot bi morala, ker ima lučka zakasnitev. A je komu ratalo pravilno zvezat??
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|