 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
KernelPanic Član

Pridružen-a: Pon 13 Avg 2012 10:29 Prispevkov: 162 Aktiv.: 1.03 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Avg 16, 2012 2:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
webmouse je napisal/a: |
KernelPanic je napisal/a: |
frenki je napisal/a: |
piroman je napisal/a: |
Ne vem, jaz sem zlahka ugotovil,da gre za Ford Focus 1.6 16V, l.2000  |
Lepo ... še vedno pa ne veva, kateri tip klime ima vgrajen  |
Ja tega pa tudi jaz ne morem vedeti, kaksen tip klime imam notri, zato sem pa dal zraven tip motorja (FYDA), ce kaj pomaga ... |
Če ni skrivnost - napiši VIN avta - pa bom instaliral program in pogledal.. |
Kje pa je ta VIN stevilka? Tam desno spodaj na vetrobranskem steklu, pri brisalcih, da je vidna izven kabine?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Avg 16, 2012 2:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja. Pravtako v homologacijskem kartončku in prometnem dovoljenju.
Serijska(identifikacijska) številka vozila.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
webmouse Član


Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27 Prispevkov: 1059 Aktiv.: 5.50 Kraj: Bloška planota
|
Objavljeno: Čet Avg 16, 2012 3:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zvečer bom instaliral - ko gredo otroci spat pa malo poklikal ..
_________________ -
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
webmouse Član


Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27 Prispevkov: 1059 Aktiv.: 5.50 Kraj: Bloška planota
|
Objavljeno: Čet Avg 16, 2012 8:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
V priponki je tvoja klima sistem - mehanika - tako da boš vedel kaj gledat.
Zalaufaj motor in daj nekoga za volan. odpri pokrov motorja prej in najdi kje je ta kompresor, Jermen goni velo - oseba v avtu pa naj izmenično vklaplja izklaplja klimo - ponavadi se sliši če je sklopka vklopila kompresor.
Potem pa bomo dalje
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
97.73 KB |
Pogledana: |
23 krat |

|
_________________ -
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KernelPanic Član

Pridružen-a: Pon 13 Avg 2012 10:29 Prispevkov: 162 Aktiv.: 1.03 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 22, 2012 12:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
webmouse je napisal/a: |
V priponki je tvoja klima sistem - mehanika - tako da boš vedel kaj gledat.
Zalaufaj motor in daj nekoga za volan. odpri pokrov motorja prej in najdi kje je ta kompresor, Jermen goni velo - oseba v avtu pa naj izmenično vklaplja izklaplja klimo - ponavadi se sliši če je sklopka vklopila kompresor.
Potem pa bomo dalje |
Decki, hvala za pomoc. Zgornje bom storil, ampak trenutno sem na tezko pricakovanem dopustu, grem v akcijo, ko se vrnem!
Lp,
Marko
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pet Sep 14, 2012 10:15 am Naslov sporočila: Re: Tezave z elektricnim podsistemom v FORD FOCUS 1.6 16V |
|
|
KernelPanic je napisal/a: |
Spostovane dame in goposdje!
1) tipka za odklep prtaljznika vcasih dela, vcasih ne dela (nisem se se poglabljal)
Marko |
nad 7 kmh ne sme delovati, in ko je avto zaklenjen tudi ne. imas naknadno vgrajeno daljinsko zaklepanje?
RGorazd je napisal/a: |
Za nedelovanje klime je lahko kriv tudi presostat. (vsaj pri renojih je tako). |
ford ni reno! 3 forde sem imel (letnik 02, 98 in 07), in vseh SKUPAJ v 9-ih letih nisem toliko presraufal kot zdajsnjo gajbo - laguno 2002 v enem letu.
Za diagnosticni kabel priporocam dva - F-Super (kitajska kopija fordovega VCM kabla) s katerim lahko beres in brises napake na varnostno-udobnostnih sistemih (abs, instrument cluster, A/C, ESP, airbagi itd) in ELM327 v1.4 v kombinaciji s Scanmasterjem (s katerim lahko dosti podrobneje kot z F-Super cekiras ECU - tudi parametre, ne samo DTC). Seveda ce imas focusa od 2002 letnika naprej, za 2001 nisem siguren ce se "prime", zetec 2.0 16V '99 se pa zagotovo ne poveze.
Downloadaj program Autodata. Notri imas elektro sheme od vsega v tvojem avtu - skupaj z barvami kablovja, itd.
Drugace pa najprej naredi to: meri potenciale na prikljucnih pinih klima kompresorja - seveda s prizgano klimo, in sklopljenim konektorjem. Ce imas na sklopki napetost 14 V, je hin sklopka. Ce imas na obeh pinih potencial 14 V, ti manjka masa (si pred kratkim menjeval sklopko ali zaradi cesa drugega demontiral menjalnik?). Ce imas na obeh pinih potencial 0 V, ECU ne da komande za vklop, tu je pa lahko vec vzrokov - najbolj pogost je prazna klima. Tisto "za dve leti" ni za verjeti - ce klima tesni, plin ne uhaja niti malo, preventivno se plin menja na vsakih 6 let zato ker ta isti plin vsebuje mazivo za kompresor.
V priponki pripenjam elektro shemo rocnega klimatskega sistema v letnikih do 5.'99, zraven pa se spremembo ki so jo bili delezni novejsi focusi. sprememba je le v tlacnih stikalih, vse ostalo ostaja isto. poleg pripenjam tudi lokacije mas (earth point locations), kar ti prav tako zna koristit. Na shemi spodaj pise npr. EP9 - to pomeni da je ta masa na lokaciji earth point 9. Vse skupaj so screen shoti iz autodate, ki se zaenkrat (razen pri citroenih in peugeotih) se ni zmotila.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
125.39 KB |
Pogledana: |
8 krat |

|
Opis: |
sprememba pri tlacnih stikalih pri novejsih od 5.1999 |
|
Velikost datoteke: |
41.78 KB |
Pogledana: |
7 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
68.07 KB |
Pogledana: |
14 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
148.49 KB |
Pogledana: |
4 krat |

|
Opis: |
engine management (ECU) pin data |
|
Velikost datoteke: |
142.06 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|