www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Megan 1.6 ie težava.
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.95

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 4:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

besoft je napisal/a:
...sem spet pri stari preverjeni znamki..pa zaenkrat z nobenim težav..
Nam zaupaš, katera znamka?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
besoft
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2012 10:22
Prispevkov: 585
Aktiv.: 3.63
Kraj: Žižki - Prekmurje

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 4:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Škoda - dobri stari 1.9 TDI..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 6:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ta izjava pa je mimo, da jermen prej poči pri porivanju avta?
Kako in zakaj? Jermen še vedno požene os motorja kot v normalnem stanju. Edina razlika je, da motor takrat poganja diferencial.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 6:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poči ravno ne, preskoči pa. Fizika ima s svojimi zakonitostmi glede vztrajnosti še vedno prav.
Ampak tole je itak bolj zapuščina starih/čudnih konstrukcij motorja, poleg tega se na poriv pogosteje vžiga že tako zanemarjene avte. Če ni za akumulator, potem za jermen sploh ne bo...

Sam se večkrat poslužujem takega vžiga, če mi kje crkne pa ako se še malce premikam ga kar na zalet spet vžgem.
Ne trdim, da enkrat pa ne bo preskočil. A to sigurno ne bo izključna posledica takega vžiganja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 7:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
Ta izjava pa je mimo, da jermen prej poči pri porivanju avta?
Kako in zakaj? Jermen še vedno požene os motorja kot v normalnem stanju. Edina razlika je, da motor takrat poganja diferencial.


Vžig na porivaj je večji šok za jermen kot pa zagon s štarterjem.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 8:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

besoft je napisal/a:
Škoda - dobri stari 1.9 TDI..

hm...tle je pa drugače četrti F : Folksvagen...motor je isti.
Sicer pa, tudi nemci zadnje čase crkujejo. Niso to, kar so bili leta nazaj. Japonci - tisti redki, ki so še narejeni na japonskem, OK, drugi pa... Not talking
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 8:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

LinuxFuter je napisal/a:

Vžig na porivaj je večji šok za jermen kot pa zagon s štarterjem.



Kakšna je razlika???

Primerjajmo: avto potisneš, spustiš sklopko v tretji ali pa drugi prestavi, motor se zavrti z obrati kot so predvideni pri dani prestavi in hitrosti pomikanja. Recimo, da z mesta motor pospeši na 1500 obratov v 0.5 sekunde.
Obremenitev na jermen je tisti navor, ki ga motor ustvari.

Zdaj pa si zamisli, da imaš motor prižgan in s plinom nastaviš na 3000 obratov (bencinar npr.) in nato stisneš pedalko do konca. Obrati bodo se bodo v prej kot 0.5s povečali za 1000 obratov. Sila na jermenu je večja.

Torej res ne vem kako bi jermen lahko preskočil, če avto privaš. Mogoče je to "finta" kakih avtovlek, ki so take izjave izkoriščali sebi v prid.
Že kar nekaj avtov sem vžgal na potisk in se še mi ni zgodilo, da bi jermen preskočil.
Zagotovo jermen veliko bolj trpi pri turiranju ali pa exstremni vožnji.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
besoft
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2012 10:22
Prispevkov: 585
Aktiv.: 3.63
Kraj: Žižki - Prekmurje

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
besoft je napisal/a:
Škoda - dobri stari 1.9 TDI..

hm...tle je pa drugače četrti F : Folksvagen...motor je isti.
Sicer pa, tudi nemci zadnje čase crkujejo. Niso to, kar so bili leta nazaj. Japonci - tisti redki, ki so še narejeni na japonskem, OK, drugi pa... Not talking

no ja..motor je načeloma isti, pa vseeno ni..nekaj motorjev sestavljajo na češkem z češkimi deli..za Audi so motorji setavljani na mađarskem z deli..pitaj boga..
Motor je kao isti, razlika v oznakah (primer(BZE..ali BZX..) So imeli 2.0 motorji težave z pokanjem glave pri Audiju kakor tudi pri VW, pri Seatih in Škodah teh težav ni bilo, ali vsaj ne v taki meri.
Sem mel na Octaviji narejeno v skoraj treh letih 180 000 km..brez ene okvare, samo redni servisi. Zdaj ima novo Octavijo 2 FL, v prvem letu narejeneih skoraj 30 000 km..tudi brez problemov..
sem napisal prej: Vsak svoje..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 9:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še pri vsakem novejšem dizlerju v navodilih piše, da se ga ne sme zaganjat s porivanjem. Tudi menji je blesavo, ampak rajši ne probam.

Kakega starega bencinarja pa brez slabe vesti Smile

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 21, 2012 9:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

aly je napisal/a:
Še pri vsakem novejšem dizlerju v navodilih piše, da se ga ne sme zaganjat s porivanjem. Tudi menji je blesavo, ampak rajši ne probam.

Kakega starega bencinarja pa brez slabe vesti Smile


Če se ne motim je enkrat Azrael napisal, da novejši avti to zaznajo kot poskus vloma in na inektorjih ni napetosti, kar pa lahko vodi v večje poškodbe.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Bozo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21
Prispevkov: 660
Aktiv.: 2.78
Kraj: Lendava, Trimlini

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 7:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:

Če se ne motim je enkrat Azrael napisal, da novejši avti to zaznajo kot poskus vloma in na inektorjih ni napetosti, kar pa lahko vodi v večje poškodbe.


Za tole bi prosil malo več razlage!
LP
Božo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 8:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj sem napisal, da ne stojim za tem. Bom poskusil pobrskati kaj je bilo dejansko napisano.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1906
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 10:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

KlavdijC je napisal/a:
Bom videl kaj bo rekel mehanik ,ko bo odstranil glavo. Zaenkrat ker avto ni zdelan da bi bil za odpis. Še klima perfektno deluje,hi..pa veliko stvari poservisiranih.


Pokliči avtoodpad Jung ali še kakšnega drugege za rabljen motor.
Če je povilo ventile je treba brusit glavo, nove ventile, en kup dela,... Whistle

Pri Lantri mi je polomilo! dva ventila in brebilo dva bata - za obnovljen motor iz odpada (Udine) sem dal 450 eurov - manj kot za popravit starega Wink

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KlavdijC
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26
Prispevkov: 1523
Aktiv.: 7.89
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 11:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jap..jutri zjutraj pride vleka(asistenca). Razultati bojo znani v naslednjih dneh. Škoda po svoje ker imam druge reči že poservisirano.Zaradi tega . Čene bom poklical. Kako glavo z ventili . Se premenja . Malo sreče ne bi škodilo že pri temu motorju.Drugače bo treba pogledati za drug avto..
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KlavdijC
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26
Prispevkov: 1523
Aktiv.: 7.89
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 25, 2012 11:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav..
Še zaključek
Sem imel srečo..štiri ventili so poškodovani.Na dveh valjih katera sta bila v trenutku gibanja prva za srečanja z ventili. Dva valja z ventili nedotaknjena. Ne hudo obdelani in se bojo zamenjali. Na batih majhne praskice. Vglavnem bati dobri. Odmična gred je ok. Jermen je bil kot nov skoraj obrabe se ni poznalo ali preparetost. Pa vendar se zgodi..
Štiri ventili,tesnilo,jermen no pa še pumpa za vodo. To se poštima. Pokrov motorja dol..Nov avto pa do naslednjič. So še druge stvari..vse na kupu
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group