Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Sep 25, 2012 8:31 pm Naslov sporočila: Renault megan cinšpula. |
|
|
Kako imajo stari megani izvedeno notranjost cinšpul? Ker mi nekaj nagaja ampak imam eno ohišje v kateri sta dve za dva valja,trožilni konektor..kako je masiranje sekundarja izvedeno. Med seboj pokažeta vrča konca reda cc10kohmov tam okoli. A proti masi,šasiji ne dobim spodnjega dela vročega konca sekundarja svečk. Je masiranje spodnjega konca sekundarja kako drugače oziroma ker sta dve bobini v eni. Kako je stemi novimi špulami pri avtomobilih. Ker iskre na svečkah ni..me zanima najbolj kako so izvedene sekundarne navitja za svečke na maso..Namreč vroa konca imata upornost..torej povezava med dvema svečkama je..ne izmerim pa nikjer upornosti od vročih koncev(svečk) do neg . pola oziroma mase.
Oziroma me zanima zgradba..da razumem podatke meritev.(Lahko jo zamenjam kadarkoli ampak hočem se prepričati. V vsakem primiru vroči konec in kjerkoli od spodnjih treh konektorjev je neskončna upornost.Če je vmes karkoli bom razumel
..zato sprašujem.
Hvala
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Sep 25, 2012 9:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sekundar nima spoja na maso (no ne sme imeti). Vsakič preskoči iskra na obeh svečkah.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Sep 25, 2012 10:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš 2 tuljavi za 4 cilindre je možno, da imaš vezane svečke zaporedno (2+2), iskra pa vedno preskoči v cilindru ki je kompresijskem taktu (predvžig) in v izpušnem taktu sočasno.
A upornost med vročimi izvodi si izmerili?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 3:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se mi je zdelo..če je tako da bo tako. Da upornost med koncoma je tam nekje okoli cirka 10kohm. Potem so ok..Namreč problem je da ni impulzov iz napajalnih kablov na cinšpule. Obe cinšpuli plus ena cela rezervna je enako glede upornosti vročih koncev. Auto je cukal in zdaj na nobeni svečki ni iskre. Napetost je pri kontaktu 12V verjetno negativni pol krmilna stopnja v računalniku tako vezana. Varovalke in te osnove vse preverjeno ok. Novi senzor vžiga. Novi kabli do računalniškega konektorja. Lučka od računalnika normalno se prižge po nekaj sekundah ugasne. Vedno tako pred startom. Nimam rdeče lučke katera utripa za ključni senzor kode..Tuljave primarja so enake po meritvah..pod par ohmov.Na vseh dveh konektorjih. Z primerjavo še z rezervno bobino enako po vrednostih.Pač velik tok za visoko indukcijo na vročih koncih.
Napetosti so na konektorjih.Mase okoli motorja,akumulatorja dobre. Pred časom(leto nazaj) je cukal..Nov magnetni senzor užiga..še vedno. Potem nove žice do konektorskih pinov in zaspajkane na mesto starih.Saj so žice senzorja užiga samo do užiga? Elektroshema bi stvar hitreje šla. Čeprav tudi tako ni problema zaradi označb barvnih itd po žicah in smisel logike meritev.
Upam da ni kaj s krmiljem? Je še kaj takega da preprečuje napajanje VN navitju.
Moram pa poudart..da žice,konektorji pri teh avtomobilih niso neke kvalitete.
Lučka računalnika vem da gori stalno npr..če je odklopljen konektor pozicije lopute za plin. Varovalke tudi za cinšpole ok.
Mislim če mu temu avtu vsaj enkrat falila kaka klasika od cinšpul ali po zamenjavi senzorja ok..kot je 80% klasičnih starostnih kvarov. Bi bil še kako vesel.
Impulzi na pine od senzorja užiga so močni..nekaj voltni celo pri normalnem delovanju. Seveda deluje kot pogonski takt prilagodljiva dodajanju plina(splošna elektronika) ali fazi motorja.
Ključ nima čipa z kodo. Užigam normalno tudi z rezervnim.
Kontrola kablov od pinov kompjutra do posameznih ključnih senzorjev itd. Kar pač ključno za dajanje isker ali onemogočanje tega?
Čeprav sem elektronik..ni niti slabo biti avtoelektrik. Saj ni zahtevno najmanj razumet bistvo pri teh kripah. Ampak brez dodatne opreme glede kompjutra..je malce zoprno. Oziroma bi prišparal to žičkanje ..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 4:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če si kdaj poizkušal vžiganje motorja na da bi imel priključene svečke je lahko končna stopnja za napajanje vžigalne tuljave . Preveri če dobiš impulze na nizkonapetostnem delu vžigalne tuljave. Potem pa naprej.
_________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 5:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Seveda to vem..konektorje dol..napetostnih inpulzov ni. Tako da izsključujem cinšpule.Sem pa dobil kable lambda sonde do konektorja za drugi del konektorja samega sicer zdravega kabla s sondo. Bile že popravljene,preparele in tesno stopljene skupaj brez prikopa lamde,temperaturnega stikala kažejo v stiku oziroma žice gole se stikale skupaj. Bolj ko ga raziskujem bolj opažam..zgodovino prvega lastnika. Konektor računalnika malo pocinjeni,precinjeni tu pa tam malo izolirčka..Odpravljam spotoma te zadevice..saj mi ni težko. Le jezi me..šalabajzarstvo.
Zdaj je konektor kompjutra sklopljen..preden dam skupaj. Vsaj osnovne meritev pomembnih kablov še opravljam.
Tako sem prišel do sonde kabla v stiku z maso.Oziroma pod izolacijo prepareti med seboj odstopljena izolacija zvito skupaj z dodatkom zelenega oksida na vseh treh žicah speto..stik merjen brez prikljopljene sonde.Kdo bi si mislil kaj je pod gumjasto izolacijo..in izolirskim šošom traku.. Kabli naj bojo ok. ..Taki stiki in prekidi občasni kjerkoli je še računalnik s krmilniki v nevarnosti.
Špule zaenkrat oboke okoli 10..11kohm. Tako da špule bom zamenjal. So pa te zaenkrat po meritvi ok. Ma malo iskre mora biti razen cukanje če bi bilo kaj slabo. . Drugače kot ponavadi kabli na svečkah in z novo svečko na šasijo motorja in kontrola iskre. Tako je varno..saj čene prebije navitje. Tud tv trafoti imajo enake nevarnosti v zrak VN žice..potem pa iskrenje skozi plastiko na šasijo.
Nazadnje urejal/a KlavdijC Sre Sep 26, 2012 7:36 pm; skupaj popravljeno 3 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 5:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa se splača ubadat s tem. Je toliko teh rabljenih če ni za novo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 6:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Daj mi tip motorja pa ti pripnem shemo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 6:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bi mesec nazaj vedel..se ne bi. Še to povohljam..Za novega se počasi že zanimam.Ampak pomisliš na vsakdanje napake(urca dela)..potem pa kot štromar..ni povratka. Saj me ne stane. Plačevat koga je drugo..Malo diagnostike ne škodi
Ma da vidim moj vložen denar še v obliki iskre. Dokler ne nabavim novega oziroma dokaj novega. Jezi me odkrita zgodovina.Drugače pa ..vsakemu podatki kdaj tukaj prav pridejo. Osnova injekt elektrike v praksi pri rabljenih vozilih,he
Drugače enako mislim..se ne splača. Za koga kdor ni štromar je pa tudi elektrika višek viškov..in krepa odroma na odpad ali daleko..
Me zanima ali res kopjutr oziroma krmilniki v njem ali kaka džindžula ..
Zdaj imam nadomesnega. Pri hiši dva..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 6:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kmalu pošljem..samo da pobrskam po avtu. Hvala vnaprej
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 7:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
vilnev77 je napisal/a: |
Daj mi tip motorja pa ti pripnem shemo |
@vilnev77, tudi jaz lepo prosim za shemo motorja K4M A 700 - 1598 cm3, 16V, 107 KS, ko boš že pri tem
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Sep 26, 2012 10:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
@vilnev77, tudi jaz lepo prosim za shemo motorja K4M A 700 - 1598 cm3, 16V, 107 KS, ko boš že pri tem |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
k4m700.pdf |
Velikost datoteke: |
192.47 KB |
Downloadano: |
12 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Čet Sep 27, 2012 8:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala lepa.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Čet Sep 27, 2012 9:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
KlavdijC je napisal/a: |
Kmalu pošljem..samo da pobrskam po avtu. Hvala vnaprej |
Kaj si pa popoldne brkljal pod haubo
Tam okrog tvoje hiše sem vedno pozoren na belega cliota ali golfa pa spotoma opazim še mnogo drugih stvari
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Okt 01, 2012 9:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni. Jap kdaj se ustavi na pivu Robert..Zaenkrat tistih radioamaterjev z radarji ni nikjer. Znajo pa biti parkirani in to pri sosednji hiši naprej.
Se zahvaljujem za pomoč Vilnevu 77 za informacije,elek. shemo ter pomoč pri odpravljanju težav z meganom.
Vozim se že od tistega dneva ko sem dobil shemo.
Problem natrgane zice v pin konektorju elek.mag.senzorja užiga(konektor kompjutra ter še en pin od par z zunanjim sklopom točkovnega masiranja s slabim masiranjem na pinu samim..pretrgane oksid.žička na konektorju) . Sam pin je bil razsprt,deformiran..posledica zgodovine prejšnih mojstrov.Malce je bilo tu,tam popravljeno pred menoj..)
Kabel za konektor sonde iz šopa kablov. Lamda sonda nova. Konektor dober. A od konektorja žice katere izginejo med šopom drugih v gumjast kabel cev močno scvrte,možnost stikov,velika upornost(baker scvrt,nažrt oksidiran..že pospajkano(hladni nemojstrski loti) .Upornost kabla nihala nekaj ohmov,stik z žico za ogrevanje do nekaj 10 ohmov.Zamenjal z drugim konektorjem z del zdravim kablom.Na novo povezal z zdravim naprej.Zaspajkal kot treba, stisljive bužirke ,čez gumo,pritrdil nazaj...Starega od sonde odrezal pri zdravem delu.(Tudi na novo se da preprosto napeljat. Ni bilo potrebe) Vozilo zdaj lepo vleče skoraj iz minimuna v klanec.Pospešuje z lahkoto..čutit da dobijo injektorji pravo casovo ter amplitudne napetosti iz centra.
Tudi druge žice(raznih senzorjev,stikal,itd po motorju) in konektorje ščistil ,po potrebi zamenjal z novimi.
Kabel senzorja vžiga po novi kratki poti zamenjal z dvožilnim boljše kvalitete po varovalni cevi do pin senzorjev v kompjutru. Ter zaradi slabih pinov konektorja še komplet senzorček za vodo motorja. Pa še kakašna videna malenkost takoj odpravil..
Rezultat vloženega dela. Nobene zamenjave električnih delov razen senzorja(ni bistven za iskro ampak kot sem opazil.. novi odpira malo prej hlajenje.
Motor sem opazil je zopet občutno dobil na moči. Skoraj pozabil da ni slab 1.6 v klanec..Ščasoma zgubiš občutek da motor je nekoč drugače vlekel. Takoj vžge kadarkoli.
..Gladek miren minimum..brez cukanja gladko pospeševanje. Takojšen odziv motorja. Vse ok..pa še pregreva ga več ne. Vedno lepo ogrevan,hlajen. Kazalec za temp. na sredini.
Razen petnajst evrov za senzorčk in nekaj ur pod haubo ni nobenega stroška.
Da pa tudi v avtu stare žice povejo svoje vidim pri mojemu. Iskra je iskra..velikokrat konektorje pa slabe žice zanemarjamo. Povezat čimkrajše medseboj,čimbolj kvalitetno z pravimi debelinami. Se pozna . Vsaj pri vžigu ter verjetno še marsikje drugje.
Hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|