 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sre Nov 14, 2012 11:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
http://www.auterraweb.com/dashdyno.html
Tole imam in omogoča ogromno preko OBDja. Lahko brišeš kode, lahko spremljaš parametre, nastaviš alarme za , recimo, klenkanje, previsoko temperaturo,....lahko snemaš parametre na SD kartico in potem doma gledaš, kaj se je dogajalo,....
Ni da ni. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 9:46 am Naslov sporočila: |
|
|
VolkD je napisal/a: |
Nekaj pa le ne gre skupaj : "Zakaj že tovarna ne nastavi tega na tak način"? Odgovor je preprost. Življenjska doba motorja. Tovarniške nastavitve so take, da motor deluje v zelo varnem območju delovanja. Če smo malo hazarderja, potem si lahko privoščimo "več". |
Nekaj tega, PREDVSEM pa ekologija. Pri najcistejsih plinih motor nima najboljsega izkoristka. Tudi motocikle na uplinjace smo "stelali" na to "kako gre", ne na to kaksno lambdo in kaksno sestavo plinov smo izmerili.
Tovarni ni cilj da bi avtomobili delovali pol milijona kilometrov brez vsakega defekta. Dalec od tega. Neki razvojnik pri VAG koncernu je mojemu kolegu na enem seminarju rekel da si VW nikoli vec ne bo privoscil taksne napake kot je bil Golf druge generacije.
Spomnil sem se na tisti zakon - "if the racing car doesn't fall apart just after you cross the finish line, it's over-engineered".
In kot pravi prej omenjeni kolega (tudi razvojnik): sploh ni tezko narediti vzdrzljivega avta: uporabis boljse materiale, vsak del za 10% predimenzioniras, malo zmanjsas obremenitve, in drzal bo pol dlje. S tem pa dvignes proizvodne stroske za cetrtino, in zmanjsas dohodek od prodaje rezervnih delov za polovico. Konec koncev so Golfa pete generacije tako hitro nehali delat ker je bil za proizvodnjo enostavno predrag - sestica je cenejsa.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 10:01 am Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
... PREDVSEM pa ekologija... |
A gre potem na tehničnem kljub temu brez težav? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 4:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne tja v tri dni!
Spremembe map, ki so izvedene v razumnih mejah, na ekologijo ne vplivajo negativno!
Moj avto je celo ekološko sprejemljivejši po spremembah map, ker prej je imel AFR 9.7, zdaj ima 11.8. In kaj je bolj ekološko? Tehničnega naredim b.p.
Glede trajnosti- original motor je tako zalit, da bencin pri vsakem vbrizgu spira film olja iz sten cilindra. Zdaj je dosti bolj na suho in spiranja je manj oz. ga ni. Torej je mazanje boljše in trajnost večja, kljub večji moči. Sama obremenitev na ležaje je minimalno večja, ker je cel tuning "naštelan" na višje vrtljaje in pod malimi zato ni hudih tlakov na ležajih. In dokler je notri kvalitetno olje, je trajnost ležajev enaka serijskemu motorju. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
da, ampak ce je motor rahlo zalit deluje bolj "varno" - proizvajalec predvidi softver za "trotl-ziher" delovanje. Ti tankas samo 100-oktanski bencin, vecina "navadnih" uporabnikov pa 95-ko ali ponekod celo manj, in tam bi tvoj softver lahko negativno vplival na zivljenjsko dobo (klenkanje, visje temperature izgorevanja zaradi bolj "suhega" delovanja, itd", 99% strank bi pa originalen avto pripeljalo na servis ce bi se jim prizigale lucke na armaturi
Ne razumi me napak - povsem podpiram tvoje delo (tudi sam sem bil svoj cas v teh vodah, le da za dizle), ampak saj ves kaj pravijo - nije zvaka za seljaka. Z drugimi besedami - zate je to to, vendar avta s programom, narejenim specificno za tvoje potrebe in zelje ne bi upal prodajat nekam kjer imajo povsem drugacne pogoje - gorski svet, slab bencin itd. Govorim kot ce bi bil proizvajalec. Proizvajalec mora zagotovit da motor ustreza svojim nazivnim podatkom, tem in tem eko normam, in da hudic deluje pa ce mu se tako slab bencin natocis. In ker je originalen program tako "univerzalen" enostavno ne more biti optimalen za vse pogoje.
Tako da ti cisto verjamem da ti je uspelo celo zmanjsati emisije dolocenih plinov kljub povecanim zmogljivostim.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|