www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Renault Megane 1,6 ie

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
KlavdijC
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26
Prispevkov: 1523
Aktiv.: 7.89
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 20, 2011 5:40 pm    Naslov sporočila:  Renault Megane 1,6 ie Odgovori s citatom

Pozdrav.
Da pristavim še svoj piskarček zraven za vse megančkarje z motorji na bencin ter letniki 96,97,98..
Moj avto, kot sem opisal je imel problem po odpravljeni napaki z vžigom(Oksidiran konektor zadaj v spoju bakrene pletenice na konektor) . Iskra kot se spodobi..
Kmalu pa začeli drugi simptomi povezano z neglede hladnim,toplim,ogretim motorjem.
Kdaj v prostem teku se ugašal. Nato kakšen dan pod nič stopinj ga zalaufalo na 4000obratov Shame on you Pray ..jooj kar videl ribanje železja med seboj.
Kakšen dan delal kot urca. Nato pa med vožnjo avto kar vlekel kot tempomat..ali pri starih krepah loputa za zrak. Čeprav ogreti pri mehanskih odprtih loputah motor duši..
Nevarno v gneči in nasploh. V križišču crknil. V naslednjem pa maximum 3,4 tisoč obratov da so me gledal v križišču kot žabalešnik..Misleč stupid Kdaj je pa nihal plin kot kak oscilator.
Nisem rabil veliko. Pregled tegale foruma in malo spretnosti ter odgovori kolegov, stvar rešil v uri, ter prihranil nekaj cvenka.
Vse se je skrivalo v loputi za plin. Del sistema za dovajanje plina. Kjer je loputa za plin na pedalo.
V njem je še stranska luknja povezana na način kot ventil ven,not na elektromagnet. Za hladen topel zagon s pomočjo temp.senzorja za zrak v cevi dotoka zraka iz filtra.
Lepo očistil..malo namazal. Očistil še ostale dele. Nazaj pritrdil z štirimi torks vijaki ter povezal kable in cev za dovod zraka iz filtra.
Spet uživanje v vožni . Vžiga iz prve in teče gladko, da sem se malo popeljal kar tako iz užitka v tri dni Very Happy
In prišparal kar nekaj cvenka kar človek postori sam Twisted Evil
Vglavnem elektronika je razen pred leti lambde sonde in brezveznega nakupa senzorja vžiga, bilo treba nič drugega kot čiščenje onega ali drugega. Še kar zanesljiva elektronika.Uff upam še na dolgo....delovanje
Bodite previdni pri konektorjih!Kdaj so vtične puše na oko svetle kot srebro. Kjer pa je kabel stisnjen v konektor pa hud oksid. Ne se zanašat samo na oko in zunanji videz, če kdaj kaj ne deluje.
Hvala vsem kolegom tukaj na forumu za namige. Za hitro odpravo napake.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 23, 2011 12:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz čistim loputo pri vsakem servisu - 20.000 km ali 2 leti.
Zraven še ščistim senzor vžiga na vztrajniku.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eLwiS
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 06 Jan 2013 23:43
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.06
Kraj: Juršinci

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 09, 2013 11:37 pm    Naslov sporočila:  Re: Renault Megane 1,6 ie Odgovori s citatom

KlavdijC je napisal/a:
Pozdrav.
Da pristavim še svoj piskarček zraven za vse megančkarje z motorji na bencin ter letniki 96,97,98..
Moj avto, kot sem opisal je imel problem po odpravljeni napaki z vžigom(Oksidiran konektor zadaj v spoju bakrene pletenice na konektor) . Iskra kot se spodobi..
Kmalu pa začeli drugi simptomi povezano z neglede hladnim,toplim,ogretim motorjem.
Kdaj v prostem teku se ugašal. Nato kakšen dan pod nič stopinj ga zalaufalo na 4000obratov Shame on you Pray ..jooj kar videl ribanje železja med seboj.
Kakšen dan delal kot urca. Nato pa med vožnjo avto kar vlekel kot tempomat..ali pri starih krepah loputa za zrak. Čeprav ogreti pri mehanskih odprtih loputah motor duši..
Nevarno v gneči in nasploh. V križišču crknil. V naslednjem pa maximum 3,4 tisoč obratov da so me gledal v križišču kot žabalešnik..Misleč stupid Kdaj je pa nihal plin kot kak oscilator.
Nisem rabil veliko. Pregled tegale foruma in malo spretnosti ter odgovori kolegov, stvar rešil v uri, ter prihranil nekaj cvenka.
Vse se je skrivalo v loputi za plin. Del sistema za dovajanje plina. Kjer je loputa za plin na pedalo.
V njem je še stranska luknja povezana na način kot ventil ven,not na elektromagnet. Za hladen topel zagon s pomočjo temp.senzorja za zrak v cevi dotoka zraka iz filtra.
Lepo očistil..malo namazal. Očistil še ostale dele. Nazaj pritrdil z štirimi torks vijaki ter povezal kable in cev za dovod zraka iz filtra.
Spet uživanje v vožni . Vžiga iz prve in teče gladko, da sem se malo popeljal kar tako iz užitka v tri dni Very Happy
In prišparal kar nekaj cvenka kar človek postori sam Twisted Evil
Vglavnem elektronika je razen pred leti lambde sonde in brezveznega nakupa senzorja vžiga, bilo treba nič drugega kot čiščenje onega ali drugega. Še kar zanesljiva elektronika.Uff upam še na dolgo....delovanje
Bodite previdni pri konektorjih!Kdaj so vtične puše na oko svetle kot srebro. Kjer pa je kabel stisnjen v konektor pa hud oksid. Ne se zanašat samo na oko in zunanji videz, če kdaj kaj ne deluje.
Hvala vsem kolegom tukaj na forumu za namige. Za hitro odpravo napake.
Pozdravljen sem prebral da si emel nekaj problemov z meganom. Zanima me če veš mogoče zakaj mi je pred časom začel med vožnjo začel obratomer padat na nulo in to vedno bolj pogosto. Nato pa se kar sam od sebe vgašal? No in nato ko mu dam kontakt se tu pa tam samo malo prižge ona lučka(kvadratek z cikcak črto) za elektroniko ali kaj to je. vglavnem to bi se moglo vžgat vedno ko daš kontakt. in sedaj se kar na enkrat ne prižge več in mi zaradi tega ne zažene bencinske pumpe in samo samo vergla avto vžge pa ne.? in sem menjal svečke, releje, senzor vžiga. pa tudi pumpa je vredu sem preizkusil. veš mogoče razlog že vnaprej hvala. lp
_________________
Megane Coupe 1.6


Nazadnje urejal/a eLwiS Sre Jan 09, 2013 11:39 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eLwiS
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 06 Jan 2013 23:43
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.06
Kraj: Juršinci

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 09, 2013 11:37 pm    Naslov sporočila:  Re: Renault Megane 1,6 ie Odgovori s citatom

KlavdijC je napisal/a:
Pozdrav.
Da pristavim še svoj piskarček zraven za vse megančkarje z motorji na bencin ter letniki 96,97,98..
Moj avto, kot sem opisal je imel problem po odpravljeni napaki z vžigom(Oksidiran konektor zadaj v spoju bakrene pletenice na konektor) . Iskra kot se spodobi..
Kmalu pa začeli drugi simptomi povezano z neglede hladnim,toplim,ogretim motorjem.
Kdaj v prostem teku se ugašal. Nato kakšen dan pod nič stopinj ga zalaufalo na 4000obratov Shame on you Pray ..jooj kar videl ribanje železja med seboj.
Kakšen dan delal kot urca. Nato pa med vožnjo avto kar vlekel kot tempomat..ali pri starih krepah loputa za zrak. Čeprav ogreti pri mehanskih odprtih loputah motor duši..
Nevarno v gneči in nasploh. V križišču crknil. V naslednjem pa maximum 3,4 tisoč obratov da so me gledal v križišču kot žabalešnik..Misleč stupid Kdaj je pa nihal plin kot kak oscilator.
Nisem rabil veliko. Pregled tegale foruma in malo spretnosti ter odgovori kolegov, stvar rešil v uri, ter prihranil nekaj cvenka.
Vse se je skrivalo v loputi za plin. Del sistema za dovajanje plina. Kjer je loputa za plin na pedalo.
V njem je še stranska luknja povezana na način kot ventil ven,not na elektromagnet. Za hladen topel zagon s pomočjo temp.senzorja za zrak v cevi dotoka zraka iz filtra.
Lepo očistil..malo namazal. Očistil še ostale dele. Nazaj pritrdil z štirimi torks vijaki ter povezal kable in cev za dovod zraka iz filtra.
Spet uživanje v vožni . Vžiga iz prve in teče gladko, da sem se malo popeljal kar tako iz užitka v tri dni Very Happy
In prišparal kar nekaj cvenka kar človek postori sam Twisted Evil
Vglavnem elektronika je razen pred leti lambde sonde in brezveznega nakupa senzorja vžiga, bilo treba nič drugega kot čiščenje onega ali drugega. Še kar zanesljiva elektronika.Uff upam še na dolgo....delovanje
Bodite previdni pri konektorjih!Kdaj so vtične puše na oko svetle kot srebro. Kjer pa je kabel stisnjen v konektor pa hud oksid. Ne se zanašat samo na oko in zunanji videz, če kdaj kaj ne deluje.
Hvala vsem kolegom tukaj na forumu za namige. Za hitro odpravo napake.
Pozdravljen sem prebral da si emel nekaj problemov z meganom. Zanima me če veš mogoče zakaj mi je pred časom začel med vožnjo začel obratomer padat na nulo in to vedno bolj pogosto. Nato pa se kar sam od sebe vgašal? No in nato ko mu dam kontakt se tu pa tam samo malo prižge ona lučka(kvadratek z cikcak črto) za elektroniko ali kaj to je. vglavnem to bi se moglo vžgat vedno ko daš kontakt. in sedaj se kar na enkrat ne prižge več in mi zaradi tega ne zažene bencinske pumpe in samo samo vergla avto vžge pa ne.? in sem menjal svečke, releje, senzor vžiga. pa tudi pumpa je vredu sem preizkusil. veš mogoče razlog že vnaprej hvala. lp
_________________
Megane Coupe 1.6
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rkambi
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 09 Jun 2009 8:12
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 10, 2013 9:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da se še jaz malo vključim, ker pogosto popravljam svoja dva renaulta...

odgovor za eLwiS: Nihanje obratov in ugašanje avta sta simptoma senzorja vžiga. Če si ga že menjal, bi bilo smiselno preveriti kabel ki vodi do njega...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eLwiS
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 06 Jan 2013 23:43
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.06
Kraj: Juršinci

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 10, 2013 1:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

rkambi je napisal/a:
Da se še jaz malo vključim, ker pogosto popravljam svoja dva renaulta...

odgovor za eLwiS: Nihanje obratov in ugašanje avta sta simptoma senzorja vžiga. Če si ga že menjal, bi bilo smiselno preveriti kabel ki vodi do njega...
Hvala bom preveril. Vendar sem poskusil odklopit senzor na drugem renoju in avto ne vžge pumpa pa se vseeno vklopi na mojep pa ne. en čas se še je zaganjala zaj pa naenkrat več ne.
_________________
Megane Coupe 1.6
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group