 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
smuka100 Član

Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02 Prispevkov: 47 Aktiv.: 0.24 Kraj: prlekija
|
Objavljeno: Tor Maj 22, 2012 2:17 pm Naslov sporočila: ključavnica vžiga ?? |
|
|
Na MB Vito 99 se mi je v zadnjem mesecu vsaj eno petkrat zgodilo(pri cc 80 vžigov),da ko dam kontakt vse ok , ko pa hočev vžgati pa ne da nič od sebe.potem sem izvlekel ključ malo inproviziram poskusim ponovno 1,2-3 vžge vse ok zopet xy vžigov ,potem se pa zgodba ponovi.
Ali je možno da je vzrok ključavnica ?Oziroma ima kdo shemo kllučanvice,ali kje naj ihčem napako.........................''
Prosim za pomoč!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
forest70 Član


Pridružen-a: Ned 20 Jul 2008 1:00 Prispevkov: 588 Aktiv.: 2.85 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Tor Maj 22, 2012 2:36 pm Naslov sporočila: Re: ključavnica vžiga ?? |
|
|
smuka100 je napisal/a: |
Na MB Vito 99 se mi je v zadnjem mesecu vsaj eno petkrat zgodilo(pri cc 80 vžigov),da ko dam kontakt vse ok , ko pa hočev vžgati pa ne da nič od sebe.potem sem izvlekel ključ malo inproviziram poskusim ponovno 1,2-3 vžge vse ok zopet xy vžigov ,potem se pa zgodba ponovi.
Ali je možno da je vzrok ključavnica ?Oziroma ima kdo shemo kllučanvice,ali kje naj ihčem napako.........................''
Prosim za pomoč!! |
Lahko je tudi zaganjač!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Tor Maj 22, 2012 4:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri mojem pasatu l.99 je bil vzrok zaganjač.
LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Maj 22, 2012 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da "je bil kriv zaganjač", je precej površen razlog, saj gre lahko "tam doli" več stvari narobe.
Ali se zasliši močan klik elektromagneta na zaganjaču?
Če se klik sliši, je lahko ožgan kontakt znotraj elektromagneta na zaganjaču, ali pa so iztrošene krtačke od zaganjača.
Če se klika ne sliši, je lahko samo nezanesljivo nataknjen konektorček za vklop elektromagneta.
Če pa napaka ni v zaganjaču, je lahko težava v ključavnici za vžig (zagonski impulz ima svojo žico), ali pa obstaja razlog za občasno nerazpoznavanje ključa (če avto ta sistem ima). Nekateri avti takrat "verglajo" v prazno, nekateri pa sploh ne.
Ključavnica je običajno zaprešana in jo je silno težko razkopati. Mora biti menjava vseh ključavnic in nov ključ dovolj draga, da se tega lotiš. Pomaga tudi tipka mimo ključavnice - samo za zagon. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Maj 22, 2012 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odstrani plastiko okoli ključavnice pa poglej če se da menjati kontaktni del ključavnice. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Sre Maj 23, 2012 7:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Koliko kkm ima prevoženo?
LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2013 1:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Da "je bil kriv zaganjač", je precej površen razlog, saj gre lahko "tam doli" več stvari narobe.
Ali se zasliši močan klik elektromagneta na zaganjaču?
Če se klik sliši, je lahko ožgan kontakt znotraj elektromagneta na zaganjaču, ali pa so iztrošene krtačke od zaganjača.
Če se klika ne sliši, je lahko samo nezanesljivo nataknjen konektorček za vklop elektromagneta.
Če pa napaka ni v zaganjaču, je lahko težava v ključavnici za vžig (zagonski impulz ima svojo žico), ali pa obstaja razlog za občasno nerazpoznavanje ključa (če avto ta sistem ima). Nekateri avti takrat "verglajo" v prazno, nekateri pa sploh ne.
Ključavnica je običajno zaprešana in jo je silno težko razkopati. Mora biti menjava vseh ključavnic in nov ključ dovolj draga, da se tega lotiš. Pomaga tudi tipka mimo ključavnice - samo za zagon. |
Pri avtu mazda 626 imam problem s ključavnico. Včeraj se je zgodilo, da je začel izgubljati moč, nato je ob zmanjšani hitrosti ugasnil. Ni ga bilo več mogoče vžgati, izpisal se je simbol za napačen ključ, se pravi kjučavnica ni dobra. Poskusil sem tudi z rezervnim ključem, pa je bilo isto. Avto vžge za sekundo, nato crkne. To je opisano tudi v navodilih, če vstavimo napačen ključ.
Zanima me, kako izvesti obvoz preverjanja ključa, oziroma kako rešiti problem? Nove ključavnice so pa drage, pa še veliko dela je z zamenjavo vseh. Se motim? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
micabauc Član


Pridružen-a: Tor 03 Jun 2003 7:12 Prispevkov: 177 Aktiv.: 0.75 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2013 1:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Men je pa ravno včeraj crknil Volvo l.1996. Ni vžgal zjutraj, prva ideja akumulator, druga starter, bil pa je kabel za maso motorja( odtrgan). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2013 6:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi očistiti senzor obratov motorja (hall) na vztrajniku. Ta namreč daje podatke računalniku, s kakšnimi obrati se motor vrti zaradi vbrizga goriva... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2013 6:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bomo jutri, hvala za nasvet. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2013 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
qwertz je napisal/a: |
Pri avtu mazda 626 imam problem s ključavnico. Včeraj se je zgodilo, da je začel izgubljati moč, nato je ob zmanjšani hitrosti ugasnil. Ni ga bilo več mogoče vžgati, izpisal se je simbol za napačen ključ, se pravi kjučavnica ni dobra. Poskusil sem tudi z rezervnim ključem, pa je bilo isto. Avto vžge za sekundo, nato crkne. To je opisano tudi v navodilih, če vstavimo napačen ključ.
Zanima me, kako izvesti obvoz preverjanja ključa, oziroma kako rešiti problem? Nove ključavnice so pa drage, pa še veliko dela je z zamenjavo vseh. Se motim? |
citalec "koda-kljuca" je RFID antena. Navadno odpove ta - je pa to locena komponenta - na kljucavnico je samo nataknjena (v obliki obroca, ki objema kljucavnico).
Armaturna plosca ti deluje normalno? navadno je imobilizator vgrajen v njo. Z diagnostiko preveri tudi ce vsi moduli komunicirajo med seboj - ce ni kaka podatkovna linija prekinjena (kolega imel problem z elektricno rocno, ki ni delovala, diagnostika mu je pokazala napako na komunikaciji, problem je bil na CAN BUS-u na prehodu kabla skozi uvodnico). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 1:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Danes čudežno prepozna ključ, vžgati pa noče. Accu je dober, poskusili smo tudi z vžigalnimi kabli... Včeraj sem očistil spoj mase, spoj je dober. Napako iščemo naprej... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Danes je bil kolega pri meni, ugotovil je, da je najbrž jermen preskočil oziroma je počil feder od šponarja. RFID antena pa dela. Bomo dali na tester oziroma bomo testirali še naprej. Poročam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|