 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Feb 11, 2013 10:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Razumem.
Torej se akumulator prazni zelo počasi.
Ko sem ga polnil proti polnilca je imel dovolj le za štart?
Se je naslednji dan, ko sem se peljal iz Ljubljane v Celje in jasno nazaj,dovolj napolnil? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pet Feb 15, 2013 12:06 am Naslov sporočila: |
|
|
V teh zimskih dneh imam jasno veliko časa prižgano poleg ostalega še ventilacijo,gretje zadnjega stekla,gretje ogledal in notranjo razsvetljavo.
Ko pa sem imel avto parkiran na parkirišču pred trgovskim centrom in imel cca. 1h vklopljene vse 4 smernike pa je sledil šok : prazen akumulator.
Je možno,da je napetost v eni uri tako zelo padla ?
Jasno,pomagal mi ga je prižgati prijatelj s pomočjo kablov in je brez težav vžgal.
V čem mislite, da je vzrok, da se je tako hitro spraznil ?
Je funkcija vseh štirih smernikov velik porabnik ?
Hvala za odgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pet Feb 15, 2013 8:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko motor teče, energijo za porabnike ustvarja alternator, akumulator pa se pri tem le polni - seveda le, če alternator ustvarja vsaj 13,8 V napetosti, drugače ne. Zato je načeloma vseeno kaj imaš vključeno pri prižganem motorju, če je alternator brezhiben.
Izmeri koliko napetosti da od sebe alternator, naj bo nekje med 13,8 in 14,4 V. Če je manj, je alternator oziroma regulator zrel za servis. Drugače pa akumulator, sploh če je ta starejši od 5 let. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Pet Feb 15, 2013 10:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preglej nivo elektrolita v celicah in po potrebi dolij destilirano vodo. Izmeri gostoto, če je aku že slab, se ponavadi ena celica precej razlikuje od ostalih. Če sklepam po tem, da so ga utripalke izpraznile v eni uri, potem je že zanič. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pet Feb 15, 2013 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vama za odgovor.
Danes je pa je brez težav vžgal ko je bil celi dan parkiran.
Bom pomeril in sporočim. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 12:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Takole pravi matematika:
Ker imaš 4 x 21 W utripalke je to 84W. Ker delujejo ~ 50% ON, ~50% OFF. je to v eni uri tako čez palec računano ~ 5 Ah, kar se pri solidnem akumulatorju ne bi smelo poznati. Preveri če imaš napetost med 13,4 do 13,6V takrat ko motor teče. Vse kar je manj ali več je smrt za akumulator. Po tem vklapljaj porabnike (luči, ventilator, gretje stekel) napetost na akumulatorju naj bi ostala v navedenih mejah, če je malo nižja in z dodajanjem malenkosti plina prideš v območje potem je akumulator "zrel" za odpad.
S tem testom si ugotovil, da ti avto normalno polni DOBER akumulator. Ker poznam tip vozila (sam vozim že 4. Daewoo) sklepam, da je še originalni akumulator. Menjaj! Po 10. letih ga res lahko. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 1:07 am Naslov sporočila: |
|
|
bojans, hvala tudi tebi za te nasvete.
Katere Daewoo-je pa si imel?
Mimogrede bi še vprašal, kako je z praznenjem akumulatorja.
Je lahko zanič, če se parkrat sprazni ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Buick je napisal/a: |
Mimogrede bi še vprašal, kako je z praznenjem akumulatorja.
Je lahko zanič, če se parkrat sprazni ? |
Odvisno na koliko se sprazni. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tretjic Član

Pridružen-a: Čet 24 Sep 2009 1:19 Prispevkov: 438 Aktiv.: 2.28 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 3:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
bojans je napisal/a: |
Preveri če imaš napetost med 13,4 do 13,6V takrat ko motor teče. |
Zdaj ne vem ali imajo Daewooji kakšne drugačne baterije ali pa so bili defektni vsi avti, ki sem jih meril. Jaz sem namreč (pri načeloma pravilno delujočih) vedno nameril 14,1 do 14,4  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Buick je napisal/a: |
bojans, hvala tudi tebi za te nasvete.
Katere Daewoo-je pa si imel?
Mimogrede bi še vprašal, kako je z praznenjem akumulatorja.
Je lahko zanič, če se parkrat sprazni ? |
Imel sem Nexio GLX, Nexio GTX, Nubiro karavan, zdaj pa vozim Tacumo. Vse 1,6 - 16V motorji. Tacumo sem "navadil" na plin .
Kar pa se tiče akumulatorjev.
Moj je star dobri 2 leti. Ker pa je 2x doživel prekomerno praznjenje (pod 11,8 V) v kratkem pričakujem odpoved. Znak, da je na koncu je že to, da 5W žarnica vključena čez noč (nisem zaprl vrat) izprazni akumulator. Tudi zagon motorja ni tako energičen kot je bil včasih.
Na srečo še deluje. Tako, da imam čas in v kakšni akciji kupim akumulator. Tudi tebi priporočam nakup novega.
Ps. Nisi še povedal koliko je tvoj akumulator star. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 5:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moje mnenje...
Kakor vem je ktritično pod 10,8V za avtomobilske svinčene akumulatorje, tako da 11,8 po mojem nebi smelo bistveno škodovati.
Tudi polnilna napetost 14V še ni tako kritična in za vozila verjetno ni nič neobičajnega. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 6:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
tretjic je napisal/a: |
bojans je napisal/a: |
Preveri če imaš napetost med 13,4 do 13,6V takrat ko motor teče. |
Zdaj ne vem ali imajo Daewooji kakšne drugačne baterije ali pa so bili defektni vsi avti, ki sem jih meril. Jaz sem namreč (pri načeloma pravilno delujočih) vedno nameril 14,1 do 14,4  |
Ups, ja moja napaka! . Namesto 13 bi morla biti številka 14.
Hvala za opozorilo in opravičilo za zavajanje. Nehote. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2013 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
bojans je napisal/a: |
Ps. Nisi še povedal koliko je tvoj akumulator star. |
Pol leta je star, samo dvomim da je star toliko.
Upam stavit, da so dali slabšega noter,ko se je avto prodajal oziroma je prešel v moje roke.
Sem ga danes malo polnil in je pokazalo 12V.
Torej je še dober za nekaj časa. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|