Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pon Apr 22, 2013 8:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
TO BI BIL HEC, DA BI SAMO TO BIL VZROK. DANES SEM JO TO VPRAŠAL IN JE REKLA, DA NI NOBENEGA GUMBA. NE BOM TRDIL, ČE SE LIH SPOZNA IN ČE POZNA DO DETAJLA AVTO. PAČ , MEN JE REKLA DA NIMA NOBENEGA GUMBA NIKJER NA ARMATURKI ALI KJE ZRAVEN.
ČE SI 100%, DA JO NE BOM JAZ KRIVIL, NA KONCU GA PA RES NE BO.
SAJ VEŠ KAKO SO STAREJŠI LUDJE IN NOVA TEHNOLOGIJA.
AVTO JE ZAKLENILA Z CENTRALNO DALJINSKO, KO PA JE PRIŠLA NAZAJ DO AVTA, PA NI ŠLO VEČ. NATO JE ŠLA MENJAT BATERIJO IN OD TAKRAT JE TA TEŽAVA.
LAHKO DA JE SAMO TO. _________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Apr 22, 2013 8:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
V LETNIKU 2001 BI MORALA BITI TIPKA ZA CENTRALNO ZAKLEPANJE OD ZNOTRAJ ZRAVEN TIPKE ZA VARNOSTNE UTRIPALKE NA SREDINI PLOŠČE TAKOJ NAD RADIEM. TIPKA ZA ZAKLEPANJE JE OZNAČENA Z KLJUČAVNICO. IN JE NAJBLIŽJE VOZNIKU.
PREJŠNJA GENERACIJA PA GA IMA PRI PEPELNIKU, TAM PA JE OZNAČEN Z SIMBOLOM ODPRTIH VRAT.
BOM ŠE V DIALOGYS POGLEDA PA TI BOM POSLAL SHEMO, SAMO MORAM PRITI NA TAPRAVI PC. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pon Apr 22, 2013 11:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
PO MOJE ONA SPLOH NE VE ZA GUMB, DA GA IMA V AVTU. JI BOM JUTR SPOROČU IN TI POVEM, KAJ BO REKLA.
SE TI NE MUDI. MAŠ ŠE KAK TEDEN ČASA.
ČE PRAV RAZUMEM. ČE ONA PRITISNE NA GUMBEK NA KLUČU. GRE SIGNAL PROTI MODULU/SPREJEMNIKU ALI NE? ALI GRE IN GA MODUL NE PREPOZNA?
NA KONC VSEGA. BOM JAZ VEČ VEDEL O AVTU KOT SAM ŠOFER. _________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Tor Apr 23, 2013 11:13 am Naslov sporočila: |
|
|
TK K SEM REKEL. ONA SPLOH NI VEDELA, KAJ POMENI TA GUMB "KLJUČAVNICA". CENTRALNO ZAKLEPANJE DELUJE, KER SEM SLIŠAL PREK TELEFONA KLIK . TA GUMB NA ARMATURKI TAKOJ ZAGRABI IN NIMA FUNKCIJE RESET. TAKO DA JE SEDAJ KLJUČ ŠE VEDNO MRTEV SEDAJ LAHKO VSAJ PRTLJAŽNIK ZAKLENE.
JE PA REKLA. DA JI SKOZ UTRIPA RDEČA LČKA NA ARMATURKI. POD LUČKO PA PIŠE "SWRVE". IMA TO KAJ VEZE Z TEM?
OD KAR GA JE KUPILA, JI TA LUČKA UTRIPA.
SEDAJ VSAJ VEMO NA ČEM SMO. CENTRALNO ZAKLEPANJE DELUJE.
SAMO KAKO KLJUČ SPRAVIT V POGON, DA SE BO SPORAZUMEL Z AVTOM? _________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Apr 23, 2013 11:20 am Naslov sporočila: |
|
|
UTRIPA JI MAJHNA RDEČA LUČKA, KI UGASNE KO AVTO ZAŽENE?
TO JE LUČKA IMOBILIZATORJA MAŠINE. GLEJ PRIPONKO. V REALNOSTI UTRIPA NEKJE 1X NA SEKUNDO.
ČE JI PA SLUČAJNO SVET LUČKA SERV JE PA NEKAJ NAROBE Z AVTOM IN NAJ GA PELJE NA SERVIS, DA TAM POGLEDAJO KAJ GA MUČI. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Tor Apr 23, 2013 8:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
SERV IN ŠE ENA LUČKA PRI TEM AVTU GORITA, ČE SE RAZMAJA KONEKTOR NA KABLU POD VOZNIKOVIM SEDEŽEM (KABEL GRE DEJANSKO IZ SEDEŽA V TLA). ZA ZAČETEK SE KONEKTOR "PRERUKA" IN ČE TO REŠI TEŽAVO, GA JE NAJBOLJE KAR PRELOTATI.
GLEDE KLJUČA PA NAJ GA ZNOVA SINHRONIZIRA PO ŽE OPISANEM POSTOPKU. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Tor Apr 23, 2013 11:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
NE MORE GA RESETIRAT, KOT SEM ŽE OPISAL GLEDE GUMBA NA ARMATURKI V AVTU.
LAHKO PA NEKDO POIZKUSI PRI SEBI IN POVE, ČE SE DA ALI TAKOJ SPUSTI TOK IN ZAKLENE AVTO.
JE ŠE KAK DRUG NAČIN?
SE DA PREVERIT, ČE KLJUČ ODDAJA SIGNAL AVTU? KOT NEKAKŠEN TEST. _________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Sre Apr 24, 2013 8:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
SINHRONIZACIJA BI MORALA ITI TAKO:
- PRITISNEŠ IN DRŽIŠ GUMB V AVTU. SEVEDA SE VRATA NAJPREJ ZAKLENEJO, PO NEKAJ SEKUNDAH SE ODKLENEJO IN TRAJNO ZASVETI LUČKA V ARMATURKI
- PRITISNEŠ GUMB NA KLJUČU
KLJUČ ODDAJA RADIOFREKVENČNI SIGNAL. OSNOVNI TEST JE LUČKA NA KLJUČU, KI SE PRIŽGE PRI STISKU GUMBA (ČE SE PRAV SPOMNIM). FUNKCIONALNOST SIGNALA SE PA NE DA ENOSTAVNO PREVERITI, NITI S TESTERJEM NISEM PREPRIČAN DA BI ŠLO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sre Apr 24, 2013 9:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
TOREJ:
GRE V AVTO, ZAPRE VRATA IN DRŽI PAR SEKUND GUMB ZA KLJUČAVNICO.
DRŽI TAKO DOLGO GUMB, DA SE VRATA ZAKLENEJO IN PONOVNO ODKLENEJO IN STVAR JE RESETIRANA?
MAMA JE TRENUTNO BOLANA. KO BO OK BOMO POIZKUSILI IN TI SPOROČIM.
NAJLEPŠA HVALA VSEM ZA ENKARAT . _________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Čet Apr 25, 2013 11:29 am Naslov sporočila: |
|
|
KO SE VRATA ZAKLENEJO IN PONOVNO ODKLENEJO JE POTREBNO ŠE STISNITI GUMB NA KLJUČU. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Čet Apr 25, 2013 6:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
PA ŠE TO: KAJ PA REZERVNI KLJUČ? DELUJE? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Apr 30, 2013 2:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
marsovcek je napisal/a: |
SERV IN ŠE ENA LUČKA PRI TEM AVTU GORITA, ČE SE RAZMAJA KONEKTOR NA KABLU POD VOZNIKOVIM SEDEŽEM (KABEL GRE DEJANSKO IZ SEDEŽA V TLA). ZA ZAČETEK SE KONEKTOR "PRERUKA" IN ČE TO REŠI TEŽAVO, GA JE NAJBOLJE KAR PRELOTATI.
GLEDE KLJUČA PA NAJ GA ZNOVA SINHRONIZIRA PO ŽE OPISANEM POSTOPKU. |
SRS sistem z zaklepanjem nima veze.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Tor Apr 30, 2013 6:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
In kdo pravi, da ima vezo? Jaz sem le opisal zelo pogosto napako pri Cliu II, ki se pač kaže tako, kot opisano. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Sre Maj 01, 2013 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Renoji so polni "zelo pogostih napak", in SERV lucka se prizge pri vsaki napaki, ki jo katerikoli modul (vkljucno z ECU) zazna.
Ob prej omenjeni napaki se prizge se lucka za airbag. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|