www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

okvara senzorja odmične gredi
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
polo2002
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sob 20 Jul 2013 22:03
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:06 pm    Naslov sporočila:  okvara senzorja odmične gredi Odgovori s citatom

tester kaže napako na senzorju odmične gredi. avto ne vžge.. Bi lahko odklopil ta senzor, pa bi vžgal? avto ima sicer ketno....
_________________
stane
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ta senzor ponavadi služi da računalnik motorja ve kje se nahaja bat v prvem cilindru(in s tem tudi v ostalih). Torej ne ne bo šlo.
_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko odklopiš in bi moral vžgat. Pri meni je to delovalo čeprav motor ni deloval optimalno.

Za nulto točko in zaporedje vžigov ima drug senzor na glavni gredi - ponavadi ob vztrajniku.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polo2002
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sob 20 Jul 2013 22:03
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Lahko odklopiš in bi moral vžgat. Pri meni je to delovalo čeprav motor ni deloval optimalno.

Za nulto točko in zaporedje vžigov ima drug senzor na glavni gredi - ponavadi ob vztrajniku.



Hvala, bom poskusil. Drugače pa avto, tudi ne vžge, tudi če se ga porine. V tem primeru, pa se ne vključi opozorilna lučka za napako ( s testerjem je bila ugotovljena napaka senzorja odmične gredi) .. Lahko bi šla tudi ketna, da je preskočila ob vžiganju....
ob verglanju pa je opozorilna lučka....

_________________
stane
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 20, 2013 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če motor nima variabilnega krmiljenja odmične gredi je ta senzor samo za nadzor verige in lažji prvi zagon po odklopu akumulatorja.

Lahko je marsikaj. Poizkusi odklopit ta senzor in normalno zagnat brez rinjenja avta. Nekateri vžgejo, pri drugih pa je ta senzor tako pomemben (VANOS sistemi) da onemogoči tudi vžig.

Drugače pa vprašaj kakšnega strokovnjaka, ki pozna točno te motorje.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.81
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 21, 2013 11:22 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

včasih to napako povzroči ( mi je premalo napeti jermen - ti imaš verigo) ali zračnost na (dvomasnem) vztrajniku

pri zagonu motorja zaradi teh zračnosti , pride do zapoznelega odziva na senzorju in javi napako

preveri napake v tej smeri

lps

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 21, 2013 2:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če veš, kje je napaka, zakaj senzorja enostavno ne zamenjaš?
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 29, 2013 11:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Če motor nima variabilnega krmiljenja odmične gredi je ta senzor samo za nadzor verige in lažji prvi zagon po odklopu akumulatorja.
Ni res.

Pri bencinarjih z wasted spark vzigom ga naceloma celo skoraj da ne bi potreboval. Skoraj zato, ker brez njega "izgubis" optimalno t.i. atomizacijo goriva - ja, tudi vbrizg je vezan na fazo motorja (t.i. SOI = "start of injection!").

Pri dizlih so vsa upanja, da bo avto brez CMP senzorja vzgal, zaman.

99% sem preprican, da tudi pri bencinarjih.

Menjaj ta senzor. Vec kot 50 eur ne more biti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 1:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zok je napisal/a:
Iztok je napisal/a:
Če motor nima variabilnega krmiljenja odmične gredi je ta senzor samo za nadzor verige in lažji prvi zagon po odklopu akumulatorja.
Ni res.

Pri bencinarjih z wasted spark vzigom ga naceloma celo skoraj da ne bi potreboval. Skoraj zato, ker brez njega "izgubis" optimalno t.i. atomizacijo goriva - ja, tudi vbrizg je vezan na fazo motorja (t.i. SOI = "start of injection!").

Pri dizlih so vsa upanja, da bo avto brez CMP senzorja vzgal, zaman.

99% sem preprican, da tudi pri bencinarjih.

Menjaj ta senzor. Vec kot 50 eur ne more biti.

Če ima motor pogon odmične gredi preko fiksne verige (ali zobatega jermena) brez variabilnih sistemov odpiranja ventilov je popolnoma res. Senzor na glavni gredi popolnoma zadošča ker se pri fiksnem pogonu z verigo 1:2 (odmična/glavna) nima kaj spremenit in signala obeh senzorjev ne moreta biti različna. Če sta, pa je preskočila veriga/jermen in je ukrepanje elektronike že prepozno ...

Če ne verjameš se lahko 1x ustaviš pri meni v Grosuplju pa ti v živo pokažem kako se odklop tega senzorja pri delujočem motorju ali med zagonom sploh ne pozna! Lahko tudi prevoziva 100km z in brez senzorja pa online na diagnostiki z laptopom s podatki direkt iz motornega računalnika v tvojem naročju opazujeva porabo, čase odpiranje injektorjev, podatke iz lambde, trenuten kot predvžiga, ipd. pa ne boš videl nobene "gorivne atomizacijske" spremembe. Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 5:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa, če se za razliko od predpostavke, da ima motor 2 senzorja (obe gredi) predpostavi, da ima motor samo en senzor? Samo na odmični?

Opel, Renault, Fiat... , kateri preverjeno niti ne kihnejo brez senzorja odmične gredi?

polo2002 je namreč podal toliko detajlnih podatkov, da še uporaba popolnoma delujoče kristalne krogle z vsemi njenimi senzorji (delujočimi!) ne pomaga.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
poule
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53
Prispevkov: 813
Aktiv.: 3.62
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 6:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Daj povej znamko in model avtomobila... bo reševanje lažje. Sam sem imel tako težavo na cliotu. Menjava senzorja ni pomagala, bil je slab kontakt na konektorju, kar je klasična napaka za omenjen avto. Naj ti nekdo "vergla", ti pa konektor malo potisni/premajaj. Senzor je cca 30€. Dva vijaka.... Je pa na to temo na avto forumih polno debat....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 8:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri monopoint vbrizgu (katerega res nikoli nisem imel) in wasted spark vzigu (ali pa na "fertajler", katerega prav tako nikoli nisem imel) senzorja na odmicni gredi sploh ne potrebujes.

Pri multipoint vbrizgu ga potrebujes, da je vbrizg goriva v sesalni kanal sinhroniziran z odpiranjem sesalnega/ih ventila/ov - da ni ravno v protifazi.

Direktnega (npr FSI motorji) ali pa common rail vbrizga pa si brez njega sploh ne predstavljam. Smile

Ta senzor ni na motorju (samo) za to da gleda ali je motor v fazi, ampak predvsem zato, da ECU "ve" ali je odmicna gred npr. v fazi sesanja ali delovnega takta, ali pa (v nasprotni smeri gibanja bata) v fazi kompresije ali izpuha.

Nekateri vbrizgalni sistemi ta podatek potrebujejo (se vsi avti, ki sem jih imel), drugi pa ne. Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.74
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 6:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da se malce prislinim...
Megane Coupe, l.2000 (ja, stara gajba, ampak do sedaj je delala), 1.6 16V. Občasno samo vergla, ne vžge. Po minuti, dveh, treh vžge in normalno dela naprej kak teden, dva, nakar se zgodba ponovi. Je to, kar pravite - senzor vžiga, oziroma slab kontakt na njem?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 9:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
Da se malce prislinim...
Megane Coupe, l.2000 (ja, stara gajba, ampak do sedaj je delala), 1.6 16V. Občasno samo vergla, ne vžge. Po minuti, dveh, treh vžge in normalno dela naprej kak teden, dva, nakar se zgodba ponovi. Je to, kar pravite - senzor vžiga, oziroma slab kontakt na njem?


Samo RENAULT je!

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 30, 2013 11:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Kaj pa, če se za razliko od predpostavke, da ima motor 2 senzorja (obe gredi) predpostavi, da ima motor samo en senzor? Samo na odmični?

Čeprav se bolj ali manj z avto elektroniko ukvarjam že 30 let še nisem videl motorja, ki bi imel senzor kotne pozicije samo na odmični gredi. To pa zato ker se na podlagi odmične gredi ne more ugotoviti v katerem kotu je motor - DME ne ve, če bo dal iskro batu/cilindru, ki je v GMT ali pa je dol in je ravno končal sesanje. Ne moreš vedet a je na nulti poziciji ali 180 stopinjski ker ima razmerje pogona/vrtenja 1:2.

MadMax je napisal/a:
Opel, Renault, Fiat... , kateri preverjeno niti ne kihnejo brez senzorja odmične gredi?
Morajo biti pa to zelo dovršeni vrhunski stroji. Tisto kar jaz trdim in sem pripravljen praktično pokazat velja za en bemwejev motor z boschevo elektroniko, ki pozna celo can-bus. Kaj češ - jajca, ki še zmeraj klepljejo pa če pol pobereš stran ... Laughing
Ampak imajo ta jajca v motornem računalniku vsaj tako dovršen software, ki zazna odklop MAF, lambda, gas potenciometra in še kakšnega senzorja pa zato ne crkne ampak gre v safe mode in se še vedno pelješ čeprav ti omeji obrate na 3k rpm ali pa se poraba poveča za 20% ... Whistle
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group