 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frke Član

Pridružen-a: Ned 18 Sep 2005 14:41 Prispevkov: 212 Aktiv.: 0.89 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 5:29 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Sicer je generator na sliki videti v odličnem stanju pa vseeno.
1. Bencin je nov?
2. Svečka je v dobrem stanju (videz ni vse)?
3. Uplinjač je čist?
4. Morebiten podaljšek je usteznega preseka ter kar se da kratke dolžine in je v celoti razvit z morebitnega koluta?
|
Bencin je nov.
Svečko bom preveril in po potrebi zamenjal.
Uplinjač je čist, saj agregat ni veliko delal. Vžge vedno takoj.
Preseki kabla so ok: 2,5 mm2, 5 m dolžina.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
6dan8 Član

Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53 Prispevkov: 1053 Aktiv.: 5.99 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
frke je napisal/a: |
3. Zakaj bi bile težave pri hlajenju? |
Frekvenčniki so načeloma prisilno hlajeni. Na razpolago imaš dva slaba scenarija:
1. ) Frekvenčnika ne vgradiš v dodatno omarico - ventilator v frekvenčniku bo pridno sesal žaganje (prav, lesni prah). Lesni prah, po možnosti še visoke temperature in vlaga znajo delati "čudeže" z elektroniko.
2.) Frekvenčnik vgradiš v omarico. Če je premajhna, bo frekvenčnik prej ali slej "zakuhal". Če na omarico montiraš filtre (za zračenje), to pomeni redno kontrolo in čiščenje filtrov.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Če je generator veliko stal z bencinom v rezervoarju in uplinjaču so lahko nastale usedline. Svečko kar preventivno zamenjaj, saj ni nek strošek, če ne bo bolje jo boš pač shranil, saj jo boš moral slej ko prej menjati.
Ne vem zakaj motorna žaga ne pride v poštev les je les in vsaka motorna žaga ga reže. Res pa je, da gre s kakšno ceneno bolj na trdo in da je včasih bol priročno uporabiti cekular. Pametno, pa je na cekularju narediti drsno mizo z omejitvijo ali pa cekular na pant, ker v nasprotnem se kaj hitro zgodi, da se kakšno poleno z veliko hitrostjo zanjde tam kjer ni treba.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slodrive Član

Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.51 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 10:56 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
... Svečko kar preventivno zamenjaj, saj ni nek strošek, če ne bo bolje jo boš pač shranil, saj jo boš moral slej ko prej menjati.
|
Menjava svečke je nesmisel če agregat v prostem teku lepo teče brez trokiranja. Lahko pa jo odmontiraš in preveriš zamazanost oz. če je slučajno nastal kak mostiček.
lahko prečistiš tudi karborator in sicer špruc - šoba se rada zapolni.
Drugače pa če sem prav videl da mu agregat lepo teče je vse to nepotrebno. Nekaj bo treba naredit pri samem zagonu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slodrive Član

Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.51 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 10:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Frekvenčnik je za moje pojme predrag za takšen projekt + veliko pregrevanje.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 11:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj pa naj bi bil problem pregrevanje, če je na 50 Hz in ustrezne moči?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 11:28 am Naslov sporočila: |
|
|
slodrive je napisal/a: |
Menjava svečke je nesmisel če agregat v prostem teku lepo teče brez trokiranja. Lahko pa jo odmontiraš in preveriš zamazanost oz. če je slučajno nastal kak mostiček. |
Sem napisal, da pišem iz izkušenj. Agregat je normalno deloval v prostem teku, ob večjem bremenu pa je crknil. Po menjavi noname kitajskih jajc od svečke za Denso je zadeva začela delovati normalno. Mimogrede svečka je bila na pogled kot nova.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tunek45 Član

Pridružen-a: Sre 14 Avg 2013 12:31 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.08 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 11:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da z tem Agregatom neboš napajal tega motorja v tej kombinaciji. NAmreč zagon preseže moč za 20% nazivne moči in ti zaduši generator.
Ena izmed varjant je ta, da preveriš ali se zagon izvrši pri neobremenjenem motorju, tako, da snameš jermena in potem preiskusiš. Sam osebno bi pri zagonu bil pozoren na frekvenco generatorja. ČE se seseda frekvenca je generator preslab za ta motor.
ZAto bi prvo naredil: Snel jermenice in naredil taqko, kot so ostali predlagali
NAto pa bi pri isti kombinaciji preverjal še frekvenco. NEkateri generatorji imajo vgrajen inštrument, ki ti kaže frekvenco.
VEndar pozor po svojih izkušnjah ti lahko povem, da se napetost in frekvenca šele stabilizirajo po celotnem zagonu in to lahko traja tudi do 30 sek.
Tole ni prvič, tudi opozorilo ni prvo. Naslednji zmazek, ki se ne bo držal pravil gre v smeti, ti pa tja, kjer to bo popolnoma jasno, da tovrstni prispevki na tem forumu niso zaželeni. VolkD
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slodrive Član

Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.51 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 11:42 am Naslov sporočila: |
|
|
tunek ti je predlagal dobro idejo da preveriš če lepo teče brez obremenitev. Žal pa sem na podoben način testiral motor na črpalki (homemade) nakar je brez obremenitve zagnalo ok, z obremenitvijo (vodo) pa ne.
Sem šel poslikat motor ki ga zaganjam z zvezda/trikot stikalom. Žal je slika zelo slaba, a prilagam katalog zraven.
Karakteristike:
Zvezda/Trikot - 380V/220V
Kar pomeni da motor dela na zvezdo pri 380V ?
Če da, potem lahko isto izpelješ tudi ti.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
katalog_1la7.pdf |
Velikost datoteke: |
2.77 MB |
Downloadano: |
22 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 11:48 am Naslov sporočila: |
|
|
slodrive je napisal/a: |
Sam sem imel podoben problem, le z nekoliko močnejšo žago in agregatom.
Rešitev je sitkalo zvezda-trikot, katerega priklopiš med agregatom in žago. Mislim da sem dal 30€ za fancy stikalo v škatli, tako da sem samo privijačil samca in samico vsakega na svojo stran. Problem rešen! |
A ti sploh veš kaj pomeni zvezda /trikot?Ker če bi vedel ne bi pisal takih neumnosti.
_________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slodrive Član

Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.51 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 11:55 am Naslov sporočila: |
|
|
slodrive je napisal/a: |
A ti sploh veš kaj pomeni zvezda /trikot?Ker če bi vedel ne bi pisal takih neumnosti. |
Kaj tukaj ni jasno? Vem čemu služi, zmanjševanju zagonskega toka.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjazp Član

Pridružen-a: Sre 02 Apr 2008 14:50 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.54 Kraj: Blejska Dobrava
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 12:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
@slodrive: Ker je motor že vezan v zvezdo samo stikalo zvezda/trikot ne bo pomagalo.
Zagor AM preko stikala zvezda/trikot poteka: v prvem delu zagona je stikalo v poziciji zvezda, kar pomeni manjši tok in tudi manjši navor. Ko motor doseže nazivne vrtljaje prestavimo stikalo v pozicijo trikot. Motor ima v poziciji trikot nazivni navor, teče pa tudi večji tok.
Če je motor priključen na omrežje (generator) v vezavi zvezda je to enako, kot če izvedeš samo prvi del zagona preko stikala zvezda/trikot.
Problem pri zvezdi pa je, da ima motor manjši navor, zato obremenjen pri zagonu potrebuje več časa, da doseže nazivne vrtljaje (dalj časa tečejo zagonski tokovi).
Najbolj primerna rešitev je, da se motor zažene neobremenjen. Ko doseže nazivne vrtljaje se ga pa priključi na žago (preko jemena) - kar je že bilo predlagano.
Upam, da je razumljivo....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slodrive Član

Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.51 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 12:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo pravim, kaj sem naredil za motor z enakimi karakteristikami in zadeva je delovala.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 12:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
slodrive je napisal/a: |
Samo pravim, kaj sem naredil za motor z enakimi karakteristikami in zadeva je delovala. |
Pa daj preberi kaj so napisali. Motor stalno obratuje v vezavi zvezda, ti pa ga zgolj zaganjaš v vezavi zvezda, torej v tem primeru ni kar se tiče zagona nobene razlike.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slodrive Član

Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.51 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Sre Avg 21, 2013 1:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
aja a tudi to obstaja. Se oproščam za moje neznanje.
Najbolj enostavno boš rešil z drugim motorjem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 Ur
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|