www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

altenator

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
andi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Mar 2008 12:29
Prispevkov: 33
Aktiv.: 0.16
Kraj: trbovlje

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 03, 2013 2:12 pm    Naslov sporočila:  altenator Odgovori s citatom

imam eno vprašanje , na škodi feliciji mi je "kao" šel altenator , je polnil pa ni polnil naenkrat ni več polnil in tudi kontrolka ni gorela , akumulator je delal , ko sem zamenjal altenatopr , sedaj polni samo akumulator ne drži ,ga ne napolni , sem pa moral narediti malo predelave , ker je regler na prejšnem imel samo d- ta pa ima še d+ sem , d+ zvezal na stalni štrom altenatorja , polni pod niskimi obrati 15 v , na avtocesti do 17 v , mirjeno na bateriji in podalšanih kablih v avto.
vse kaze kot bi baterija bila fuč , samo , ni stara in prej je delala normalno , ne vem mislim da je nekaj z altenatorjam in povezavo na klučavnico

hvala vsem Andi

_________________
dobra antena je boljsa od dobre postaje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 03, 2013 6:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nič čudnega, da je fuč, če je polniš s 17V, nekaj si zamutil s temi predelavami.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
S56RGA
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Sep 2008 13:33
Prispevkov: 325
Aktiv.: 1.59
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 03, 2013 7:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri diode v alternatorju.
_________________
Agar
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.23
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 03, 2013 7:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Joj Andi

15V je veliko preveč
17V skuhan akumulator.....uničen

ti si zvezal kot da ne rabiš regulatorja..
Daj oglasi se da vidiva kako in kaj bova rešila....

lp

lado

_________________
In brake we trust...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
webmouse
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27
Prispevkov: 1059
Aktiv.: 5.50
Kraj: Bloška planota

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 03, 2013 10:29 pm    Naslov sporočila:  Re: altenator Odgovori s citatom

andi je napisal/a:
imam eno vprašanje , na škodi feliciji mi je "kao" šel altenator , je polnil pa ni polnil naenkrat ni več polnil in tudi kontrolka ni gorela , akumulator je delal , ko sem zamenjal altenatopr , sedaj polni samo akumulator ne drži ,ga ne napolni , sem pa moral narediti malo predelave , ker je regler na prejšnem imel samo d- ta pa ima še d+ sem , d+ zvezal na stalni štrom altenatorja , polni pod niskimi obrati 15 v , na avtocesti do 17 v , mirjeno na bateriji in podalšanih kablih v avto.
vse kaze kot bi baterija bila fuč , samo , ni stara in prej je delala normalno , ne vem mislim da je nekaj z altenatorjam in povezavo na klučavnico

hvala vsem Andi


Ne vem od kje ta ideja - ravno danes sem enemu traktorju zamenjal dinamo za alternator ...

Ohišje je masa (mora imeti tudi regler maso) B+ na Baterijo + D+ na kontrolno lučko drugi del kontrolne lučke na baterijo + preko kontakta....

Polnilna napetost je med 13.8V in 14,2V med D+ in B+ pa ne sme presegati 0,5V (Napisano po spominu) kar je več kaže na okvaro alternatorja)

_________________
-
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group