www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Dodajanje napetosti izhodu MAP senzorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 9:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
... Kako bo s porabo pa poročam. Prej je pil 9 litrov, zdaj mi po števcu, kot ocenjujem, pije skoraj pol manj. Točno bom vedel, ko bom spet skuril cel tank.
...

Kakšna pa je poraba, če MAF preprosto odklopiš?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 9:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če MAP odklopim, se kadi črno iz izpuha, tako zalit je.

Dal bom gor e-manage blue, ki omogoča popravljanje trajanja vbrizgov, predvžiga in še kaj.
Malo več dela, ampak to mi je edina rešitev trenutno

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 10:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav ro-bi,
mislim, da ti ni jasno kaj sem ti hotel napisat s prejšnjim prispevkom. Bom ti poizkusil razložit v tem postu. Delal sem kot avtoelektrikar/diagnostik na VAG servisu v MB.

Kaj je VAG: Volkswagen Group. VAG vsebuje podjetja od Audi-ja do Škode.

MAP senzor je "manifold absolute pressure sensor (MAP sensor)" - Je to to? Konektor s tremi pini? Je tvoje vozilo Diesel?

Vsako manipuliranje tipal(dajalnikov) je brca v temo. Tudi če v tem momentu deluje OK, še ne pomeni koliko časa bo!

Daj napiši kateri avto sploh voziš!
Vrtanje iz 1.0 na 1.3 je toliko smiselno, kot menjati trafo v napajalniku (kaj bo prej umrlo?).

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 10:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Kakšna pa je poraba, če MAF preprosto odklopiš?

Motor pade v "safe mode". Kadi, vendar dela. Praktično lahko odklopiš kar nekaj senzorjev, vendar bo poraba šla v višave. Za okolje tudi nebo OK, Vseeno boš lahko prišel domov oz. na bližnji servis.

LP

PS:
ro-bi je napisal/a:
Če MAP odklopim, se kadi črno iz izpuha, tako zalit je.


Nekako takole. Dokler ne bo @ro-bi napisal za katero vozilo se gre mu tudi nadalje žal ne morem pomagat.

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70744.96

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.


map.jpg
 Opis:
Tipična karakteristika MAP senzorja
 Velikost datoteke:  63.61 KB
 Pogledana:  13 krat

map.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarE69 je napisal/a:
MAP senzor s poljubno karakteristiko ti lahko jaz skalibriram


Kako pa lahko to narediš?

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj sem napisal, za kateri avto gre in tudi opisal vse spremembe na motorju (lupo, letnik 99, motor je sestavljen iz delov od 1.0, 1.4 in 1.6, da je prišlo ven okrog 1.3l) Zdaj je motor tak kot je in tega moram spravit v pogon.

V poštev bi prišel klasični čip tuning, kjer se pa spet zaplete- ECU je namreč prestar, da bi omogočal direktno mapiranje in je treba za vsako spremembo lotat čip ven, na novega zapečt nov program in ga spet vrnit na staro mesto. In po debati s tunerji je to ranga 700 euro, če mi gre na roko.
Prej sem imel notri prevelike injektorje in sem mislil malo zmanjšat izhodno napetost iz MAP senzorja, kar bi delalo, če razlika v injektorjih ne bi bila prevelika. Ko pa sem dal manjše, je pa spet razlika v drugo smer prevelika. Lahko nastavim, da pije zelo malo, ampak je problem v prostem teku- avto teče neenakomerno in včasih ugasne. Če pa nastavim napetost na mapu tako, da dela zadovoljivo pod prostim tekom, pa med vožnjo popije preveč.
gre se pa za porabo okrog 9l, morala bi biti pa okrog 6 (ko je bil narejen z megasquirtom je pil 5l).
Sem skoraj 100%, da bo e- manage omogočil nastavitev v tej meri, da bo poraba nizka, avto pa bo šel čez tehničnega brez problemov (zaradi plinov).
Ta piggyback sem imel na razpolago že nekaj časa, a sem upal, da bom lahko rešil brez montaže, ker je kar nekaj dela z montažo in potem še z mapiranjem (ki pa je meni zelo zanimivo delo)
Vprašanje sem na tem forumu zastavil čisto iz vidika, da je tukaj gor veliko elektronikov in zanimal me je direkten vpliv mojih sprememb.
Sem pa pričakoval odgovore v smislu kaj mi je to treba (povrtat motor), ampak kdor si je vse prečital, je komot razbral , da je pač zdaj situacija, kot je in to se rešuje.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70744.96

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mare- ali ne bi s kalibracijo senorja dobil enak efekt, kot pa da ga "vozim" gor in dol z napetostjo?
Za nižanje sem dal del potenciometra na maso in sem lahko poljubno prestavil celo področje navzdol, za višanje pa sem dal del potenciometra na plus in ga lahko dvignem po želji.
Zanimivo je tole, da šele pri vhodni napetosti na map 6,6V, motor v prostem teku deluje gladko. Nad to napetostjo se spet začne zaganjat, pod 6V pa ugasne.
Med vožnjo na 6,6V dela avto normalno, glede na porabo pa je preveč zalit.
Z večjimi injetorji in nižanjem napetosti je pod prostim tekom bil še vedno preveč zalit, ko je med vožnjo občasno že zaklenkal.
MAP očitno na prosti tek nima veliko vpliva oz. mora biti sprememba na senzorju konkretna, da se pozna in ta sprememba je potem za vožnjo prevelika.
Da bi ga pa lambda ulovila, je pa spet preveč razlike, ker trimi izgleda ne omogočajo toliko, da bi se ujelo.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matejcek81 je napisal/a:
Iztok je napisal/a:
Kakšna pa je poraba, če MAF preprosto odklopiš?

Motor pade v "safe mode". Kadi, vendar dela. Praktično lahko odklopiš kar nekaj senzorjev, vendar bo poraba šla v višave. Za okolje tudi nebo OK, Vseeno boš lahko prišel domov oz. na bližnji servis.

To vem ampak se mi zdi izraz "poraba v višave" malo pretiran. Če jaz pri svojem odklopim MAF se poraba poveča za cca. 15% ne pa za 50% (6 vs 9) kot omenja Robi.

matejcek81 je napisal/a:
...
MAP senzor je "manifold absolute pressure sensor (MAP sensor)" - Je to to? Konektor s tremi pini?
...
Moj MAF ima 5 polni konektor ker je v njemu še termo senzor vstopnega zraka. Če ima tako tudi VAG pa boš ti bolje vedel.


MarE69 je napisal/a:
MAP senzor s poljubno karakteristiko ti lahko jaz skalibriram
Mare, a lahko kalibriraš tudi tak izgotovljen in zalit senzor?

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70744.96

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Saj sem napisal, za kateri avto gre in tudi opisal vse spremembe na motorju (lupo, letnik 99, motor je sestavljen iz delov od 1.0, 1.4 in 1.6, da je prišlo ven okrog 1.3l)
Torej je bencinar???

Najprej razčisti pri sebi kaj je "prišlo ven okrog 1.3l". Litraža ali kubikaža pomeni kolikšna je dejanska delovna prostornina cilindrov+batov = motorja. Injektorji ("dize") so večinoma enaki, le čas odpiranja se spreminja. Na pamet ne vem, pri kateri "kubikaži" se menjajo premeri (tip) diz.

Vtrat (honat) cilindre iz 1.0 na 1.3 je utopija. Zožat (iz 1.4 na 1.3) pa je nemogoče razen uporaba jeklenih puš. Kar seveda na lupotu ne dela nihče.

Torej imaš avto 1.0, kateri ima injektorje (dize) od 1,4?!? in ECU od ?!?.

Klasični "čip-tuning" ti bo toliko pomagal kot pljunek v morje, saj jim niti ne moreš razložit kaj imaš in kaj bi rad.

Za začetek podaj podatke o stroju(oznako), pn(part no.), ki piše na dizah in na ECU-ju. Mogoče bomo takrat ugotovili, kaj sploh imaš in kaj bi se dalo naredit.

Pri meni je nekje 20 različnih tipov elektronik za VAG vozila in bi mogoče lahko kaj priredili zate.

LP

PS: še vedno sumim na napako v senzorjih... Če imaš čas in voljo pridi do mene..

PPS: si preveril črpalko v rezervoarju - ima en filter!

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70744.96

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 28, 2013 11:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
To vem ampak se mi zdi izraz "poraba v višave" malo pretiran. Če jaz pri svojem odklopim MAF se poraba poveča za cca. 15% ne pa za 50% (6 vs 9) kot omenja Robi.

Ja. Vendar on je odklopil MAP in ne MAF.

Iztok je napisal/a:
matejcek81 je napisal/a:
...
MAP senzor je "manifold absolute pressure sensor (MAP sensor)" - Je to to? Konektor s tremi pini?
...
Moj MAF ima 5 polni konektor ker je v njemu še termo senzor vstopnega zraka. Če ima tako tudi VAG pa boš ti bolje vedel.

MAF(mass air flow) ima vedno 5 polni konektor, ker "sporoča" pretok in temperaturo vstopnega zraka v agregat.
MAP(manifold absolute pressure sensor) pa je ambientni tlak s pomočjo katerega se prilagaja turbo. Za to pa mi nič ni jasno več, kaj Robi misli napisat.
Po eni strani vozilo kadi črno (kar je odraz dizla), po drugi strani navaja kubikažo, ki jo imajo bencinarji.

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 29, 2013 12:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala obema - sem pričakoval take odgovore Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group