www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Merilnik temperature izpušnih plinov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 05, 2014 12:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Buick je napisal/a:
To, bravo
Za kateri avto se pa gre tukaj?

Če bi bilo to v avtu bi te pozimi zelo zeblo. Wink

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 05, 2014 12:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je temperatura kolektorja električnega avta Mr. Green
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 05, 2014 6:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Buick je napisal/a:
To, bravo
Za kateri avto se pa gre tukaj?

To z grafa ni bilo merjeno na avtu. Je pa datalogger s sondo do 1380 stopinj dober tudi za meritve na izpušnem sistemu.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hudamravljica
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22
Prispevkov: 872
Aktiv.: 4.92
Kraj: LUCIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 05, 2014 12:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prijatelj bi rad meril temperaturo na štirih izpušnih ceveh. Razmišlja, da bi v vsako cev izvrtal luknjico in nanjo privaril matico recimo M5(odvisno od navoja sonde). V tisti cevi kjer bi hotel merit temperaturo, bi odstranil čepek in vtaknil sondo. Uporabil bi samo eno sondo zaradi pocenitve zadeve in točnosti meritev.
Katero sondo priporočate in kakšen inštrument?
Ker je to hobi in se bo meritev izvajala samo za regulacijo uplinjačev, igra vlogo cena kpl. merilne naprave, ki naj bi bila čim nižja.



Motor 1.6.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  143.68 KB
 Pogledana:  16 krat

Motor 1.6.jpg


Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Raptor
Član
Član



Pridružen-a: Sob 22 Mar 2008 14:20
Prispevkov: 533
Aktiv.: 2.54
Kraj: Ravne na Koroškem/Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 05, 2014 12:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

K-tip termočlen. Pri ELPRO jih naredijo po naročilu. Jaz sem imel takšnega, da je bil temočlen izpostavljen. Večina namenskih iz eBaya naprimer ima okoli kovinsko izolacijo zaradi česar je dosti manj odziven kot pa če je na koncu gol. Kljub temu, da je bil izpostavljen zelo visokim temperaturam je kar dolgo zdržal. Če potrebuje to za tuning naj naroči takšnega, da bo termočlen gol. To je najcenejša rešitev, ker se lahko priključi direktno na multimeter. Če pa rabi napetostni izhod na uporabi vmes en AD595 recimo. Jaz sem imel tako narejeno in priključeno na ECU.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
shmandi
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20
Prispevkov: 637
Aktiv.: 4.31
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 05, 2014 8:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Buick je napisal/a:
Nima hinče od vas to priklopljeno oziroma napeljano ?
Hočete reči, da je omenjena zadeva samo estetske narave oziroma za okras ?


Merjenje temperature izpušnih plinov se ponavadi uporablja pri tuningu oz. avtomobilskih dirkah, lahko pa tudi za nastavitve optimalne porabe goriva. Bencinski motorji so nastavljeni na malce na bogato mešanico in imajo posledično večjo porabo in slabše performanse, kot če bi bili nastavljeni optimalno. Bolj kot gre mešanica proti siromašni, viša se temperatura izpušnih plinov, kar pa je lahko nevarno za blok motorja. Zato se pri tuningu uporablja EGT (exhaust gas temperature) meter, s katerim nadzorujemo, da se nam temperatura preveč ne poviša. Ponavadi se uporabljajo K-tip sonde. Optimalno je, da se montira v izpušni kolektor kjer se cevi vseh cilindrov združijo, a hkrati, da je čimbliže bloku. Včasih tudi na najtoplejši cilinder, če je združitev cevi preveč stran od bloka...
Je pa moje znanje čisto laično, tako da me ne držat za vsako besedo :)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 05, 2014 9:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri dizlih se uporablja tudi za omejitev EOI (end of injection) tocke.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group