 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sax Član

Pridružen-a: Pet 28 Maj 2010 19:45 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.21
|
Objavljeno: Pet Jul 18, 2014 11:40 am Naslov sporočila: Slaba masa na Peugeot Boxer l. 2000 |
|
|
Zdravo.
Očitno imam nekje slabo maso (Peugeot Boxer, letni 2000), saj mi ko imam vključen smernik in pritisnem zavoro (zavorna luč) utripa tako smernik kot tudi zavorna luč. Prav tako se hitrost utripanja poveča (hitreje utripa). Podobna težava je pri merilniku vrtljajev, ker pa ko se motor segreje, smernih preneha kazati vrtljajev (pred tem pa občasno kaže manj ali pade na nič).
Zanima me kje ima Peugeot Boxer vezane mase (mogoče če ima kdo kakšno shemo vezave), oziroma kako ugotoviti kje je težava?
lp SaX |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Jul 18, 2014 2:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za žarnice prvo preveri ali nimaš mogoče kakšno napačno namontirano.
Predvsem tiste z kombinacijo luč/stop luč. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mkosmac Član


Pridružen-a: Čet 26 Mar 2009 22:18 Prispevkov: 301 Aktiv.: 1.52 Kraj: Limbarska Gora
|
Objavljeno: Pet Jul 18, 2014 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peter123 je napisal/a: |
Za žarnice prvo preveri ali nimaš mogoče kakšno napačno namontirano.
|
Ter malo podrgni kontakte med grlom in žarnico z brusnim papirjem. _________________ LP Matej
if(?) ask_google(); |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Jul 19, 2014 8:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Za slabo maso pa res ne rabiš sheme in računalnika
Glede na letnik je nekje oksidirano - Verjetno gre masa v snopu ostalih kablov nekam pod armaturo (varovalke) - ker omenjaš, da nagaja tudi obratomer bi bilo smiselno najprej preveriti tam okoli. Morda je vezano celo "nekam" v motorni prostor. Ponavadi je to vijak M6 (10 ključ) in je pod njim par žic. Za vijak malo premigaj in bo mir naslednji par let  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sax Član

Pridružen-a: Pet 28 Maj 2010 19:45 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.21
|
Objavljeno: Pon Jul 21, 2014 7:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za odgovor.
Sem našel v čem je bila težava. Pri zadnji desni luči, je "mojster" (prejšni lastnik) žice za luč kar malo zvezal, pa s selotejpom polepil. In očitno je tam bil slab kontakt. Luč, stop luč in smernik, sedaj delujejo OK. Težave z obratomerjem so pa še kar prisotne.
robert, mislil sem shemo mest, kejer je povezana masa na ohišje. Če se ne varam je takšnih mest na avtomobilu več. No nekaj sem jih našel in preveril, ampak verjetno ne vseh (npr. ena je tudi pri zadnji desni luči). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kristijan Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2014 18:44 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Pet Avg 08, 2014 8:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za obratomer: Solenoid? šteje obrate gredi....in pozicijo gredi, ali pa vlaga na razdelilni kapi...pomaga WD40 pa krpa. _________________ An opinion without 3.14 is just an onion. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|