 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Jan 27, 2006 11:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Če veš kje so, jih preveri z ohmetrom. Najprej preveri, če v času gretja sploh pride napetost na njih. Spomnim se, da je pri starejših golfih zelo pogosto crknila varovalka za gretje. (večja varovalka, običajno montirana posebej) _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Pet Jan 27, 2006 11:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Svečko odšraufaj ven iz motorja in priklopi na akumulator. Tako boš najbolj vedel ali so dobre ali pa ne. Kaj pa nafta je vredu v filtru in pumpi? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vladek Član

Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 14:11 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.47 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pomoč.
Bom še filter preveril, za pumpo pa ne vem če bi si upal.
Sicer pa je otoplitev blizu
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter Član


Pridružen-a: Sre 30 Jun 2004 12:55 Prispevkov: 375 Aktiv.: 1.58 Kraj: Pod krvavcem nekje
|
Objavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja pri dizlu je včasih problem dovod goriva ker se pri niskih temperaturah iz goriva izloča parafin in zamaši dotok goriva ali pa če je voda v gorivu ti le ta zmrzne včasih pomaga če med nafto vlijemo 96% etilni alkohol ki nase veže vodo in jo pokurimo skupaj z gorivom. Je pa problem ker je precej drag.
Vem da je en kolega za traktor naročil pri izdelovalcu grelcev, grelec za okrog filtra da ga za nekaj časa priklopi da segreje nafto.
Kar se pa tiče alternatorjev pa je talo da se da drsne obroče postružit samo toliko da je površina ravna potem pa se zamenjajo krtačke elektronika ponavadi ne zataji razen če pride do stika med maso in kablom ki pelje k lučki diode so pa odvisno od izvedbe ene so lahko dostopne druge pa v notranjosti alternatorja tako da jih komaj najdeš včasih pregori ena ali pa dve takrat začne lučka svetit ali pa brli
LP peter _________________ Vse se da pokvarit, le če se dovol časa ukvarjaš z njo!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Metoda z ohmmetrom je zanesljiva, če je katera od svečk popolnoma zanič. V tem slučaju avto vžge samo na nekaj cilindrov, kar se krepko čuti po vibracijah motorja. Problem je, če svečke niso enake in nimaš dobrega ohmmetra (za meritve pod 1 ). Jaz imam za ta namen ampermeter 40A in merim po U/I metodi. Zadnjič me je klical kolega, ker so imeli stalne težave z grelnimi svečkami na Nissanu in so dve od šestih zamenjali pa je bilo še slabše. Merjenje s klasičnim ohmmetrom je pokazalo vse OK, ko pa sem jih meril z ampermetrom so ene vlekle 12A, nove - zamenjane pa 24A. Problem je bil še večji, ker je imel avto sistem paralelne in zaporedne vezave teh svečk in se je ravno pri zaporedni vezavi vse "podrlo". Da vsak mesec skurjenih relejev niti ne omenjam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70790.51
|
Objavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vladek Član

Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 14:11 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.47 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: Pon Jan 30, 2006 3:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za pomoč.
Končno z avtom v službi. Pomagal je kalorifer, ki je pribl. 2 uri grel motor.
Sem si pa bil sam kriv, saj sem se v tistem mrazu vozil s skoraj praznim rezervoarjem naokoli, kar pa (tako pravijo) pozimi z dizlom ni najbolj zdravo.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.56
|
Objavljeno: Pon Jan 30, 2006 4:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vladek je napisal/a: |
Končno z avtom v službi. Pomagal je kalorifer, ki je pribl. 2 uri grel motor. |
Nima smisla greti celega motorja, ampak samo filter/crpalko, kjer se parafin naredi (in zamasi dovod goriva, ce avto nima grelca ... nas stari golf je bil brez, zato je bilo vziganje pozimi kdaj nemogoce, novejsi pa ga je ze imel). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LoLek Član

Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 343 Aktiv.: 1.45
|
Objavljeno: Pon Jan 30, 2006 5:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam starega audia 80 turbo diesla in je brez problema vžigal v tem mrazu. V največjem mrazu sem ga edino moral parkrat pogreti (navadeno vžge samo z enim gretjem) potem pa je brez problema vžgal.
V glavnem, če so grelne sveće dobre in novi naftni filter ne bi smelo biti problemov z vžiganjem. Grelne sveče preizkušam tako, da jo vzamem ven in priključim direktno na akumulator. Če zažari je v redu, če ne pa v smeti. Naftni filter pa menjam na dve leti pa nimam problemov z dovodom nafte. Letos sploh nisem dal dodatka v nafto pa ni bilo problema. Nafta brez dodatka je dobra do -15°C - -20°C, ker že bencinski servisi ustrezno pripravijo nafto za pozimi.
Drugi problem pa je, če je visokotlačna črpalka v okvari, takrat pa se lahko zjokaš zraven vžiganja v mrazu. Ena ideja za takšne mrzle dni je gretje hladilne tekočine. Nekakšen grelec bi moral potopiti v raztezno posodo, da bi ogrelo celotno tekočino. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Robbby Član


Pridružen-a: Sre 19 Nov 2003 14:01 Prispevkov: 105 Aktiv.: 0.44 Kraj: okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Jan 31, 2006 2:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imel sem enak primer na VW golfu, lučka je brlela. No po pregledu diodne plošče sem ugotovil da je bila uničena ena od diod na plošči.
lp Robbby |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozko Član

Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 11:29 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.32
|
Objavljeno: Tor Dec 11, 2007 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Svečke na servisu merijo z žarnico en pol zarnice na svečko drugi pa na + akomulatorja, če je svečka OK žarnica sveti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Dec 11, 2007 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
jozko je napisal/a: |
Svečke na servisu merijo z žarnico en pol zarnice na svečko drugi pa na + akomulatorja, če je svečka OK žarnica sveti. |
In ker so svečke vezane paralelno, pri takem testu ugotovijo le, da je dobra vsaj ena od 4ih ali 6ih svečk ...
Seveda govorimo o svečkah dizlov ... pri bencinskih svečkah je ravno obratno - žarnica se ne sme prižgat ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Tor Dec 11, 2007 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
jozko je napisal/a: |
Svečke na servisu merijo z žarnico en pol zarnice na svečko drugi pa na + akomulatorja, če je svečka OK žarnica sveti. |
tudi jaz prakticiram tak način. Bakreni trak dol in nato z žarnico preveriš, če zasveti je okej, drugače je fuč |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Dec 11, 2007 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se vrnemo k prvotnemu vprašanju teme o brlenju - lučke alternatorja. Tudi pri očetovem FIATu je pred tedni počasi začela čedalje bolj goreti ta lučka. Vzrok je bila že prej omenjena dioda v usmerniku alternatorja.
Je pa zanimivo, da se ta lučka najprej vidi - brli čisto malo, potem pa iz tedna v teden bolj. Čisto analogno ...
Zna kdo pojasnit kako lahko dioda "crkuje" tako brezstopenjsko in počasi? Ponavadi je samo puf in že je prebita ali odbita ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|