 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 7:32 pm Naslov sporočila: Težave z alternatorjem |
|
|
Zdravo, torej pri taščinem avtomobilu se pojavljajo naslednji problemi; Ko je avto mrzel je vse OK, ko pa je mašina segreta na delovno temperaturo pa se pojavi , da ko na avtu ugasneš luči se dvignejo obrati v prostem teku z nekje 900 na 1200 obratov. Ponoči se opazi da ko pritisneš gas in dvigneš obrate tudi močneje zasvetijo luči. Občutno. In pa ponoči se tudi opazi, da ko je avto segret brli ledica za alternator, ko prižgeš luči ali pa recimo gretje zadnjega stekla, sam da se pojavi obremenitev pa ledica čisto ugasne. Pri mrzlem motorju tega pojava ni. Ne spreminjajo se obrati in tudi lučka ne brli.
Aja avto je Golf 2 seveda diesel, letnik '90, TAS izvedenka, na avtu je vse "original", dodan je samo original obratomer za dizla, in pa 100W H4 luči z pripadajočimi releji. Alternator je znamke Valeo.
A je to problem v alternatorju (usmerniške diode) ali v reglerju (sem poskusil zamenjat z drugim - rabljenim a je probrm ostal isti; delovanje drugega je vprašljivo pač nisem prepričan če deluje) Ali pa je problem čisto nekje drugje.
To da brli lučka bi jaz rekel da je fuč ena od usmerniških diod, ampak ne potegne mi pa zakaj toliko narastejo obrati ko ugasneš luči.
Aja obrati narastejo tudi če se pelješ in ugasneš luči, tam nekje za 100-150obratov (približno)
Za odgovore, predloge se priporočam
Nazadnje urejal/a nevednez Sre Jan 02, 2008 12:15 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
To da se dvignejo obrati ko vgasneš luči se dogaja pri vseh avtih ki nimajo še elektronske regulacije motorja. Manjša poraba elektrike manj zavira motor, posledično so obrati višji. Tudi to da luči šibkeje svetijo ko nimaš gasa je precej normalno, če je prosti tek malo nižji.
Jaz bi zvozil takle avto do konca in se ne bi sekiral če lučka malo brli, dokler dela vse normalno.
Lahko pa ti drsi jermen, posebno s temi 100W žarnicami
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 7:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
To da se dvignejo obrati za 300obratov NI normalno. Jermen ne drsi, je bil menjan. Luči morajo enako svetit pod štangasom (950obratov) ali polnim gasom (4000+ obratov) oziroma je lahko razlika minimalna da to na oko ne opaziš, za to poskrbi regler.
In to "Jaz bi zvozil takle avto do konca in se ne bi sekiral če lučka malo brli..." se ne strinam ker avto mora biti kljub letom POPOLNOMA brezhiben, tako da je to potrebno popravit.
Aja tudi če dam noter navadne luči (H4 60/55W) ostaja problem isti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Razlika v svetilnosti med prostim tekom in pri povišanih vrtljajih je običajna, ampak težko je napisat kolikšna razlika je normalna. Ponavadi gre za komaj opazno razliko.
Normalno je tudi, da se vrtljaji povišajo, ampak za 50 do max. 100, nikakor ne 300.
Meni zadeva diši po skurjenem reglerju, ki preveč polni aku.
Instrument v roke, pa preveri, da se ne napetost dviguje prek 14V (nekateri avti do 14.5V) pri povišanih obratih brez električne obremenitve.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 8:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Normalno je tudi, da se vrtljaji povišajo, ampak za 50 do max. 100, nikakor ne 300. |
No meni so obrati padli iz 850 na 500, če sem prižgal vse električne porabnike, dokler sem še imel fergazer, odkar imam elektroniko motor porabnikov sploh ne čuti.
Jaz bi rekel da imaš previsoko nastavljen prosti tek.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ madmax napetost v prostem teku je 14,23V
sumim na skurjeno usmerniško diodo
@ podboj prosti tek je nastavljen pri segretem motorju na 950o/min, tako kot piše v knjigi
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
nevednez je napisal/a: |
@ madmax napetost v prostem teku je 14,23V
|
Ja malo prenizko napetost imaš. Če daš gas se kaj dvigne? Pri meni je konstantno 14.5V
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.55
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2007 11:20 pm Naslov sporočila: Re: Težave z alternatorjem |
|
|
nevednez je napisal/a: |
Zdravo, torej pri tašči se pojavljajo naslednji problemi ... |
A so problemi se vedno prisotni, ce zamenjas tasco ?
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Sre Jan 02, 2008 12:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
sokrat, sem popravil mojo napako...
joj kak smo pikolovski
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.55
|
Objavljeno: Sre Jan 02, 2008 12:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
nevednez je napisal/a: |
sokrat, sem popravil mojo napako...
joj kak smo pikolovski  |
Prednovoletni cas (poglej datum/uro), saljivo razpolozenje ... Ne zameri
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Sre Jan 02, 2008 1:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
je že v redu
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pet Sep 05, 2008 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dan!
Tudi jaz imam težave z alternatorjem Gre za Renault megane 1.4, 16V, letnik 99. Skratka alternator ne polni akumulatorja, pravtako ko dam kontakt, lučka za alternator na armaturi ne sveti. Sumim da gre za eno prebito / pregoreno diodo na diodni plošči. Tega alternatorja še nisem razdiral, zato me zanima, če je možna zamenjava samo ene diode na plošči, ter kakšna mora biti (hitrost, napetost, tok)? V primeru da zamenjava ni možna, vas prosim za predloge in nasvete kje kupiti takšno diodno ploščo.
Znamko ter model na sliki...
Hvala, Jani
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
810.56 KB |
Pogledana: |
6 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Sep 05, 2008 7:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prvo bi jaz vezal gor drugo lučko. Lahko direkt na alternator, da ne podiraš armaturke. Brez lučke ni vzbujanja.
lp
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.26 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Sep 05, 2008 7:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najbolje je da zamenjaš cele diode (ploščo) saj so diode zaprešane skupaj. Poglej če imaš v redu rotor saj se velikokrat zgodi da se rotor prekine; to pa izvedeš tako da daš na kolektor + in - in če se zabliska potem je rotor OK. Glede na tvojo napako pa bi rekel da gre za pokvarjen regulator (regler). Poglej še dolžino krtačk, stanje kolektorja in pa žarnico v armaturi .
_________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Sep 05, 2008 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima ali je možno da krtačke od alternatorja piskajo? Pri ta novem avtu mi nekaj piska tam nekje do 3000rpm, če na hitro dodam gas in ga odvzamem par sekund ne piska, potem pa spet začne. Ko se motor ogreje ponavadi neha piskat. Zvok ni podoben suhemu ležaju, tako da poleg pasastega jermena ostanejo le še krtačke.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|