 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 14, 2008 6:00 pm Naslov sporočila: Lambda sonda |
|
|
Doma imam 3 lambda sonde, od tega sta dve montirane v različna avta (ena je v rezervi). Vse tri so enakega proizvajalca in enakega modela.
Dve od njiju, ko sta odklopljeni kažeta med 0,020V v prostem teku, do 0,80V ko na hitro dodam gas. Če je gas konstanten, je tudi napetost spet cca 0,020V. Ko sta priklopljeni na računalnik je napetost konstantno 0,005V
Ena pa kaže napetost 0,760V v prostem teku, premakne se do 0,85V ko na hitro dodam gas.
Katere delujejo? Tista ki ne kaže pod 760mV je montirana v enem avtu, pa ne vem a naj jo zamenjam ali ne, ker nisem siguren če sta prvi dve brezhibni.
Meril sem z navadnim multimetrom pri odklopljeni sondi od računalnika, porabe avta s sondo ki kaže 760mV pa ne vem, ker ga ne vozim jaz. Vse lambde so bile pri meritvi na delovni temperaturi
Prvi dve izgledata dokaj novi, medtem ko je zadnja precej porjavela.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2391 Aktiv.: 10.09 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Pon Jan 14, 2008 7:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da je napetost lambda sonde ob pravilnem izgorevanju ca 0,45 volta. Se motim ?
Sicer imaš pa lambda sondo lepo opisano npr. na Wikipedii.
LP _________________ Wasting time online since 1999 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 14, 2008 8:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja napetost bi morala varirat med 0V in 1V glede na vsebnost kisika. Če je lambda odklopljena računalnik prestavi motor v zasilni režim z bogato mešanico, da ne pokuri ventilov. Ne vem pa kaj se dogaja ko je priključena na računalnik. Bom preštudiral opis na Wikipediji, drugače pa bom šel eno novo lambdo nabavit, itak zmeraj prav pride.
EDIT: Glede na prebrano se mi zdi da sta prvi dve zanič. Bi pa moral z oscloskopom pomerit kaj se dogaja, ko je priključena na računalnik, ker je možno da multimeter ne zazana tako hitrih sprememb. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 14, 2008 10:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole sem našel če bo še kdo imel podobne probleme http://www.mr2.com/TEXT/O2_Sensor.html
Bom jutri probal z gorilcem. Zanimivo je, da pri mojem avtu z eno od prvih dveh lambd računalnik spozna lambdo in se motor drugače obnaša kot brez nje. Glede porabe pa spet ne morem nič reči. Na zadnje je bila 6,2L/100km (bolj kratke poti). Skrbi me da dela motor na siromašno zmes, ker je lambda precej bele barve. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jan 15, 2008 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Človeška neumnost res ne pozna meja
Čez noč sem dobil preblisk, da je kabel do sonde (avtomobilska instalacija)koaksialni, jaz pa sem meril napetost na oklopu, pri konektorju, kjer je bila izolacija pretrgana za 0,5mm
Pogledal sem še shemo mojega avtomobila in imel sem prav. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jan 19, 2008 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo pozno a vseeno. Pomeril sem napetost signala lambde in se spreminja tako hitro da se z digitalnega voltmetra ne da nič pametnega odčitat, načeloma pa je vrednost okrog 0,45V |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robertores Neznanec

Pridružen-a: Ned 20 Jan 2008 12:45 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Ned Jan 20, 2008 1:18 pm Naslov sporočila: lambda sonda |
|
|
Napetost na lambda sondi mora nihati od np.0,4V do 0,800V,sprememba se mora poznati vsako sekundo,samo tedaj deluje pravilno.Če napetost stoji je lamda sonda v okvari ali slabo priključena na napajanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jan 24, 2008 8:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
No super, potem dela. Tudi poraba je pri meni po novem 5,8L. Sem kar malo začuden odšel z bencinske, glede na to, da sem večinoma tiščal gas do podna. (prej sem imel v avtu fergazer, po novem injection)
Pri drugem avtu pa jo bom moral zamenjati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ebatis Član

Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 22:05 Prispevkov: 41 Aktiv.: 0.20 Kraj: Vrtojba
|
Objavljeno: Sre Avg 13, 2008 4:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!
Odločil sem se da bom z multimetrom malo pregledal delovanje lambde.
Situacija je taka. Signal niha med 0 in približno 800mV vsako sekundo ampak v smislu da tudi če auto [slovenščina je zame španska vas] v prostem teku brez tikat gasa se vrednost zelo spreminja. Kot sem rekel vsako sekundo spremeni ampak iz 700 na 10 potem 550 potem 100 potem 800 potem 0 in tako naprej. Vse je v mV.
Zanima me za koliko signal niha če ne tikam gasa, ker tako močno nihaje se mi zdi malce sumljivo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sre Avg 13, 2008 6:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor sem prebral na to temo, mora napetost na lambda sondi v prostem teku zelo oscilirati, tako da je zgleda z njo vse ok. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|