 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gKastelic Neznanec

Pridružen-a: Ned 17 Feb 2008 19:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2008 7:42 pm Naslov sporočila: Prižgana lučka za tempraturo |
|
|
Pozdrav vsem.
Kupil sem VW T4 letnik 93.
Avto deluje brez problemov. Med vožnko ko motor deluje (dizel) se mi po cca 10-20 minutah vožnje prižge in utripa lučka za temperturo. Vendar je temperatura motorja še vedno pod normalo.
Ali se komu svita kaj bi bilo narobe? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Velikokrat imajo signalne lučke več indikacij. Jaz bi najprej preveril nivo hladilne tekočine v ekspanzijski posodi. Če je tekočine dovolj bi bil naslednji korak senzor v ekspanzijski.
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gKastelic Neznanec

Pridružen-a: Ned 17 Feb 2008 19:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hladilne tekočine je dovolj.
Kaj se zgodi, če odklopim senzor, ali bo ledica svetila ali ne?
Ali če kabel za senzor sklenem? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Stakni konektor od senzorja in ga skleni skupaj s kosom žice, če lučka neha utripati je kriv senzor, drugače pa je lahko napaka tudi v samem števcu. Malo branja:
T4 prvič
T4 drugič
T4 tretjič
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imeli smo tak kombi in lahko potrdim, da ta LED-ica utripa, če je premalo tekočine. Pri nas je še bil problem, ker je hladilna tekočina kapljala na tistem T razdelilcu, kjer je ventil z vzvodom, ki ga odpira drsnik za ogrevanje kabine. Tisti ventil ni tesnil in potrebno je bilo dolivanje vode.
P.S.: modra kontrolna lučka za dolge luči ni LED, temveč navadna žarnica z modro kapico. Vse ostale so svetleče diode. Tako da ne bo kdo očaran da bi že takrat znali izdelovati modre svetleče diode  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.56
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
sebaveh je napisal/a: |
P.S.: modra kontrolna lučka za dolge luči ni LED, temveč navadna žarnica z modro kapico. Vse ostale so svetleče diode. Tako da ne bo kdo očaran da bi že takrat znali izdelovati modre svetleče diode  |
Saj so jih - izumili so jih dalec prej, ravno tistega leta je stekla masovna proizvodnja. _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2008 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne sekiraj se ampak se pocasi navadi
Jaz imam Passata '92 in ravno tako utripa.
Veckrat sem menjal senzor temperature (novi z odpada ),medtem sem menjal kompletno hladilno tekocino,pa se kaj drugega-Ledica veselo utripa dalje
Enkrat sem nekaj drmal pod armaturo in je celo ugasnila za par dni-torej gre za kaksen slab spoj-hladen lot,katerega iskanje spominja na iskanje bucke v kopici sena.
PS.Moj je benzinar in so "malce" prebijali vzigalni kabli v tistega od temperature  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gKastelic Neznanec

Pridružen-a: Ned 17 Feb 2008 19:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Feb 18, 2008 12:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vam....
Mislim, da bo vaše svetovanje obrodilo sadove! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Feb 18, 2008 6:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo na hitro povej...imaš original pokrovček na ekspanzijski posodi???
samo to me zanima...menjaj ga, ti povem, da bo druga pesem...golfi so klasa zase kar se vodokroga za hlajenje mašine tiče...
Tu sem pa stručko!  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gKastelic Neznanec

Pridružen-a: Ned 17 Feb 2008 19:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Feb 18, 2008 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da imam |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Feb 18, 2008 11:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Golf II ima princip točnega nadtlaka v ekspanzijski posodi za razliko od nekaterih drugih avtomobilov... torej, ker je vodna črpalka na golfu narejena "malo" drugače kot standarde črpalke, je poanta v tem, da tebi v vodokrogu voda sploh ne zakroži, kot bi mogla...črpalka ti sicer poganja vodo okrog, poskusi pa potipati cev, ki gre na desni strani iz bloka motorja v hladilnik po nekaj km vožnje... če je ta cev na otip zelo vroča in pa pod pritiskom, takšnim, da jo komaj stisneš, odvij pokrovček na expanzijski posodi... če le ta cev postane mehka, se pravi, da pritisk izgine, ko ni več pokrovčka gor, je nekaj sigurno s pokrovčkom...
Poskusi pa poročaj...
LP! _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gKastelic Neznanec

Pridružen-a: Ned 17 Feb 2008 19:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Feb 19, 2008 1:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Hm tudi to je zelo zanimiva teorija.
Bom poskusil in poročal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|