 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
polo2002 Neznanec

Pridružen-a: Sob 20 Jul 2013 22:03 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: lj
|
Objavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:06 pm Naslov sporočila: okvara senzorja odmične gredi |
|
|
tester kaže napako na senzorju odmične gredi. avto ne vžge.. Bi lahko odklopil ta senzor, pa bi vžgal? avto ima sicer ketno.... _________________ stane |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
ta senzor ponavadi služi da računalnik motorja ve kje se nahaja bat v prvem cilindru(in s tem tudi v ostalih). Torej ne ne bo šlo. _________________ Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko odklopiš in bi moral vžgat. Pri meni je to delovalo čeprav motor ni deloval optimalno.
Za nulto točko in zaporedje vžigov ima drug senzor na glavni gredi - ponavadi ob vztrajniku. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polo2002 Neznanec

Pridružen-a: Sob 20 Jul 2013 22:03 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: lj
|
Objavljeno: Sob Jul 20, 2013 10:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Lahko odklopiš in bi moral vžgat. Pri meni je to delovalo čeprav motor ni deloval optimalno.
Za nulto točko in zaporedje vžigov ima drug senzor na glavni gredi - ponavadi ob vztrajniku. |
Hvala, bom poskusil. Drugače pa avto, tudi ne vžge, tudi če se ga porine. V tem primeru, pa se ne vključi opozorilna lučka za napako ( s testerjem je bila ugotovljena napaka senzorja odmične gredi) .. Lahko bi šla tudi ketna, da je preskočila ob vžiganju....
ob verglanju pa je opozorilna lučka.... _________________ stane |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Jul 20, 2013 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če motor nima variabilnega krmiljenja odmične gredi je ta senzor samo za nadzor verige in lažji prvi zagon po odklopu akumulatorja.
Lahko je marsikaj. Poizkusi odklopit ta senzor in normalno zagnat brez rinjenja avta. Nekateri vžgejo, pri drugih pa je ta senzor tako pomemben (VANOS sistemi) da onemogoči tudi vžig.
Drugače pa vprašaj kakšnega strokovnjaka, ki pozna točno te motorje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Ned Jul 21, 2013 11:22 am Naslov sporočila: |
|
|
včasih to napako povzroči ( mi je premalo napeti jermen - ti imaš verigo) ali zračnost na (dvomasnem) vztrajniku
pri zagonu motorja zaradi teh zračnosti , pride do zapoznelega odziva na senzorju in javi napako
preveri napake v tej smeri
lps _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Jul 21, 2013 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če veš, kje je napaka, zakaj senzorja enostavno ne zamenjaš? _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Jul 29, 2013 11:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Če motor nima variabilnega krmiljenja odmične gredi je ta senzor samo za nadzor verige in lažji prvi zagon po odklopu akumulatorja.
|
Ni res.
Pri bencinarjih z wasted spark vzigom ga naceloma celo skoraj da ne bi potreboval. Skoraj zato, ker brez njega "izgubis" optimalno t.i. atomizacijo goriva - ja, tudi vbrizg je vezan na fazo motorja (t.i. SOI = "start of injection!").
Pri dizlih so vsa upanja, da bo avto brez CMP senzorja vzgal, zaman.
99% sem preprican, da tudi pri bencinarjih.
Menjaj ta senzor. Vec kot 50 eur ne more biti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jul 30, 2013 1:16 am Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
Iztok je napisal/a: |
Če motor nima variabilnega krmiljenja odmične gredi je ta senzor samo za nadzor verige in lažji prvi zagon po odklopu akumulatorja.
|
Ni res.
Pri bencinarjih z wasted spark vzigom ga naceloma celo skoraj da ne bi potreboval. Skoraj zato, ker brez njega "izgubis" optimalno t.i. atomizacijo goriva - ja, tudi vbrizg je vezan na fazo motorja (t.i. SOI = "start of injection!").
Pri dizlih so vsa upanja, da bo avto brez CMP senzorja vzgal, zaman.
99% sem preprican, da tudi pri bencinarjih.
Menjaj ta senzor. Vec kot 50 eur ne more biti. |
Če ima motor pogon odmične gredi preko fiksne verige (ali zobatega jermena) brez variabilnih sistemov odpiranja ventilov je popolnoma res. Senzor na glavni gredi popolnoma zadošča ker se pri fiksnem pogonu z verigo 1:2 (odmična/glavna) nima kaj spremenit in signala obeh senzorjev ne moreta biti različna. Če sta, pa je preskočila veriga/jermen in je ukrepanje elektronike že prepozno ...
Če ne verjameš se lahko 1x ustaviš pri meni v Grosuplju pa ti v živo pokažem kako se odklop tega senzorja pri delujočem motorju ali med zagonom sploh ne pozna! Lahko tudi prevoziva 100km z in brez senzorja pa online na diagnostiki z laptopom s podatki direkt iz motornega računalnika v tvojem naročju opazujeva porabo, čase odpiranje injektorjev, podatke iz lambde, trenuten kot predvžiga, ipd. pa ne boš videl nobene "gorivne atomizacijske" spremembe.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Jul 30, 2013 5:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa, če se za razliko od predpostavke, da ima motor 2 senzorja (obe gredi) predpostavi, da ima motor samo en senzor? Samo na odmični?
Opel, Renault, Fiat... , kateri preverjeno niti ne kihnejo brez senzorja odmične gredi?
polo2002 je namreč podal toliko detajlnih podatkov, da še uporaba popolnoma delujoče kristalne krogle z vsemi njenimi senzorji (delujočimi!) ne pomaga. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jul 30, 2013 6:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Daj povej znamko in model avtomobila... bo reševanje lažje. Sam sem imel tako težavo na cliotu. Menjava senzorja ni pomagala, bil je slab kontakt na konektorju, kar je klasična napaka za omenjen avto. Naj ti nekdo "vergla", ti pa konektor malo potisni/premajaj. Senzor je cca 30€. Dva vijaka.... Je pa na to temo na avto forumih polno debat.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Jul 30, 2013 8:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri monopoint vbrizgu (katerega res nikoli nisem imel) in wasted spark vzigu (ali pa na "fertajler", katerega prav tako nikoli nisem imel) senzorja na odmicni gredi sploh ne potrebujes.
Pri multipoint vbrizgu ga potrebujes, da je vbrizg goriva v sesalni kanal sinhroniziran z odpiranjem sesalnega/ih ventila/ov - da ni ravno v protifazi.
Direktnega (npr FSI motorji) ali pa common rail vbrizga pa si brez njega sploh ne predstavljam.
Ta senzor ni na motorju (samo) za to da gleda ali je motor v fazi, ampak predvsem zato, da ECU "ve" ali je odmicna gred npr. v fazi sesanja ali delovnega takta, ali pa (v nasprotni smeri gibanja bata) v fazi kompresije ali izpuha.
Nekateri vbrizgalni sistemi ta podatek potrebujejo (se vsi avti, ki sem jih imel), drugi pa ne.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.74 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Jul 30, 2013 6:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da se malce prislinim...
Megane Coupe, l.2000 (ja, stara gajba, ampak do sedaj je delala), 1.6 16V. Občasno samo vergla, ne vžge. Po minuti, dveh, treh vžge in normalno dela naprej kak teden, dva, nakar se zgodba ponovi. Je to, kar pravite - senzor vžiga, oziroma slab kontakt na njem? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Jul 30, 2013 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
Da se malce prislinim...
Megane Coupe, l.2000 (ja, stara gajba, ampak do sedaj je delala), 1.6 16V. Občasno samo vergla, ne vžge. Po minuti, dveh, treh vžge in normalno dela naprej kak teden, dva, nakar se zgodba ponovi. Je to, kar pravite - senzor vžiga, oziroma slab kontakt na njem? |
Samo RENAULT je!
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jul 30, 2013 11:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Kaj pa, če se za razliko od predpostavke, da ima motor 2 senzorja (obe gredi) predpostavi, da ima motor samo en senzor? Samo na odmični? |
Čeprav se bolj ali manj z avto elektroniko ukvarjam že 30 let še nisem videl motorja, ki bi imel senzor kotne pozicije samo na odmični gredi. To pa zato ker se na podlagi odmične gredi ne more ugotoviti v katerem kotu je motor - DME ne ve, če bo dal iskro batu/cilindru, ki je v GMT ali pa je dol in je ravno končal sesanje. Ne moreš vedet a je na nulti poziciji ali 180 stopinjski ker ima razmerje pogona/vrtenja 1:2.
MadMax je napisal/a: |
Opel, Renault, Fiat... , kateri preverjeno niti ne kihnejo brez senzorja odmične gredi? |
Morajo biti pa to zelo dovršeni vrhunski stroji. Tisto kar jaz trdim in sem pripravljen praktično pokazat velja za en bemwejev motor z boschevo elektroniko, ki pozna celo can-bus. Kaj češ - jajca, ki še zmeraj klepljejo pa če pol pobereš stran ...
Ampak imajo ta jajca v motornem računalniku vsaj tako dovršen software, ki zazna odklop MAF, lambda, gas potenciometra in še kakšnega senzorja pa zato ne crkne ampak gre v safe mode in se še vedno pelješ čeprav ti omeji obrate na 3k rpm ali pa se poraba poveča za 20% ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|