www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Lučka za akumulator sveti( brli)
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 27, 2006 11:03 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če veš kje so, jih preveri z ohmetrom. Najprej preveri, če v času gretja sploh pride napetost na njih. Spomnim se, da je pri starejših golfih zelo pogosto crknila varovalka za gretje. (večja varovalka, običajno montirana posebej)
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1583
Aktiv.: 6.68
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 27, 2006 11:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Svečko odšraufaj ven iz motorja in priklopi na akumulator. Tako boš najbolj vedel ali so dobre ali pa ne. Kaj pa nafta je vredu v filtru in pumpi?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Vladek
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 14:11
Prispevkov: 111
Aktiv.: 0.47
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za pomoč.

Bom še filter preveril, za pumpo pa ne vem če bi si upal.

Sicer pa je otoplitev blizu Smile

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peter
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Jun 2004 12:55
Prispevkov: 375
Aktiv.: 1.58
Kraj: Pod krvavcem nekje

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja pri dizlu je včasih problem dovod goriva ker se pri niskih temperaturah iz goriva izloča parafin in zamaši dotok goriva ali pa če je voda v gorivu ti le ta zmrzne včasih pomaga če med nafto vlijemo 96% etilni alkohol ki nase veže vodo in jo pokurimo skupaj z gorivom. Je pa problem ker je precej drag.
Vem da je en kolega za traktor naročil pri izdelovalcu grelcev, grelec za okrog filtra da ga za nekaj časa priklopi da segreje nafto.

Kar se pa tiče alternatorjev pa je talo da se da drsne obroče postružit samo toliko da je površina ravna potem pa se zamenjajo krtačke elektronika ponavadi ne zataji razen če pride do stika med maso in kablom ki pelje k lučki diode so pa odvisno od izvedbe ene so lahko dostopne druge pa v notranjosti alternatorja tako da jih komaj najdeš včasih pregori ena ali pa dve takrat začne lučka svetit ali pa brli
LP peter

_________________
Vse se da pokvarit, le če se dovol časa ukvarjaš z njo!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Metoda z ohmmetrom je zanesljiva, če je katera od svečk popolnoma zanič. V tem slučaju avto vžge samo na nekaj cilindrov, kar se krepko čuti po vibracijah motorja. Problem je, če svečke niso enake in nimaš dobrega ohmmetra (za meritve pod 1 Omega ). Jaz imam za ta namen ampermeter 40A in merim po U/I metodi. Zadnjič me je klical kolega, ker so imeli stalne težave z grelnimi svečkami na Nissanu in so dve od šestih zamenjali pa je bilo še slabše. Merjenje s klasičnim ohmmetrom je pokazalo vse OK, ko pa sem jih meril z ampermetrom so ene vlekle 12A, nove - zamenjane pa 24A. Problem je bil še večji, ker je imel avto sistem paralelne in zaporedne vezave teh svečk in se je ravno pri zaporedni vezavi vse "podrlo". Da vsak mesec skurjenih relejev niti ne omenjam.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04
Prispevkov: 16777193
Aktiv.: 70790.67

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 27, 2006 1:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vladek
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 14:11
Prispevkov: 111
Aktiv.: 0.47
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 30, 2006 3:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala vsem za pomoč.

Končno z avtom v službi. Pomagal je kalorifer, ki je pribl. 2 uri grel motor.

Sem si pa bil sam kriv, saj sem se v tistem mrazu vozil s skoraj praznim rezervoarjem naokoli, kar pa (tako pravijo) pozimi z dizlom ni najbolj zdravo.

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.56

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 30, 2006 4:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vladek je napisal/a:
Končno z avtom v službi. Pomagal je kalorifer, ki je pribl. 2 uri grel motor.


Nima smisla greti celega motorja, ampak samo filter/crpalko, kjer se parafin naredi (in zamasi dovod goriva, ce avto nima grelca ... nas stari golf je bil brez, zato je bilo vziganje pozimi kdaj nemogoce, novejsi pa ga je ze imel).
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LoLek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 343
Aktiv.: 1.45

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 30, 2006 5:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam starega audia 80 turbo diesla in je brez problema vžigal v tem mrazu. V največjem mrazu sem ga edino moral parkrat pogreti (navadeno vžge samo z enim gretjem) potem pa je brez problema vžgal.
V glavnem, če so grelne sveće dobre in novi naftni filter ne bi smelo biti problemov z vžiganjem. Grelne sveče preizkušam tako, da jo vzamem ven in priključim direktno na akumulator. Če zažari je v redu, če ne pa v smeti. Naftni filter pa menjam na dve leti pa nimam problemov z dovodom nafte. Letos sploh nisem dal dodatka v nafto pa ni bilo problema. Nafta brez dodatka je dobra do -15°C - -20°C, ker že bencinski servisi ustrezno pripravijo nafto za pozimi.
Drugi problem pa je, če je visokotlačna črpalka v okvari, takrat pa se lahko zjokaš zraven vžiganja v mrazu. Ena ideja za takšne mrzle dni je gretje hladilne tekočine. Nekakšen grelec bi moral potopiti v raztezno posodo, da bi ogrelo celotno tekočino.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Robbby
Član
Član



Pridružen-a: Sre 19 Nov 2003 14:01
Prispevkov: 105
Aktiv.: 0.44
Kraj: okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 31, 2006 2:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem enak primer na VW golfu, lučka je brlela. No po pregledu diodne plošče sem ugotovil da je bila uničena ena od diod na plošči.


lp Robbby
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jozko
Član
Član



Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 11:29
Prispevkov: 71
Aktiv.: 0.32

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 11, 2007 3:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Svečke na servisu merijo z žarnico en pol zarnice na svečko drugi pa na + akomulatorja, če je svečka OK žarnica sveti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 11, 2007 3:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jozko je napisal/a:
Svečke na servisu merijo z žarnico en pol zarnice na svečko drugi pa na + akomulatorja, če je svečka OK žarnica sveti.

In ker so svečke vezane paralelno, pri takem testu ugotovijo le, da je dobra vsaj ena od 4ih ali 6ih svečk ... Smile

Seveda govorimo o svečkah dizlov ... pri bencinskih svečkah je ravno obratno - žarnica se ne sme prižgat ... Laughing
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 11, 2007 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jozko je napisal/a:
Svečke na servisu merijo z žarnico en pol zarnice na svečko drugi pa na + akomulatorja, če je svečka OK žarnica sveti.


tudi jaz prakticiram tak način. Bakreni trak dol in nato z žarnico preveriš, če zasveti je okej, drugače je fuč
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 11, 2007 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če se vrnemo k prvotnemu vprašanju teme o brlenju - lučke alternatorja. Tudi pri očetovem FIATu je pred tedni počasi začela čedalje bolj goreti ta lučka. Vzrok je bila že prej omenjena dioda v usmerniku alternatorja.

Je pa zanimivo, da se ta lučka najprej vidi - brli čisto malo, potem pa iz tedna v teden bolj. Čisto analogno ...
Zna kdo pojasnit kako lahko dioda "crkuje" tako brezstopenjsko in počasi? Ponavadi je samo puf in že je prebita ali odbita ... Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group